اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990610452309206

زمان مقوله مهمی برای موفقیت در کسب‌وکار و آشنایی با فناوری‌ نوین دیجیتال

فناوری‌ دیجیتال راهکاری برای جبران وقت‌های هدررفته

کد: 13990610452309206

https://bit.ly/2QP1n5o

، تهران , (اخبار رسمی): برای موفقیت در جامعه هوشمند امروزی که تکنولوژی به سرعت برق و باد پیش می‌رود، باید راه‌های مناسبی جایگزین شیوه‌های قدیمی کسب و کار کرد تا بیشترین بهره را از ساعات تلف شده، گرفت. به لطف تکنولوژی و فناوری‌های دیجیتال می‌توان در هر لحظه چیزی آموخت و برای یک زندگی پرشتاب مهارت لازم را کسب کرد.

فناوری‌ دیجیتال راهکاری برای جبران وقت‌های هدررفته
فناوری‌ دیجیتال راهکاری برای جبران وقت‌های هدررفته

برای آشنایی با تولبد‌کنندگان و برند آن‌ها و خرید محصولات ایرانی لازم نیست در شهر راه بیفتید و دنبال منابع اطلاعاتی خاصی بگردید. هر وقت اراده کنید ابزار جست‌وجوی تولید‌کنندگان برای شما مهیاست

یکی از راه‌های افزایش دانش و در عین‌حال دور زدن زمان‌های تلف شده، توانمند‌سازی کسب‌و‌کار تولید‌کنندگان به‌صورت آنلاین است. حُسن توانمند شدن تولید‌کنندگان در کسب‌و‌کار با فناوری دیجیتال در آن است که می‌توانند هم‌زمان با انبوهی از کاربران در ارتباط باشند. می‌توانند هم‌زمان هم تبلیغات خوبی داشته باشند و هم محصولات خود را به‌فروش برسانند هم می‌توانند با کسب‌و‌کار آنلاین استعداد خود را در زمینه‌های مختلف محک بزنند.

برای موفقیت در جامعه هوشمند امروزی که تکنولوژی به سرعت برق و باد پیش می‌رود، باید راه‌های مناسبی جایگزین شیوه‌های قدیمی کسب و کار کرد تا بیشترین بهره را از ساعات تلف شده، گرفت. به لطف تکنولوژی و فناوری‌های دیجیتال می‌توان در هر لحظه چیزی آموخت و برای یک زندگی پرشتاب مهارت لازم را کسب کرد. یکی از این شیوه‌های امروزی استفاده از بانک اطلاعاتی تولید‌کنندگان با فناوری‌های نوین دیجیتال می‌باشد که این روز‌ها توانسته مخاطبان خاص خودش را یافته و توانسته به جایگاه مناسبی میان تولید‌کنندگان و کاربران دست یابد.

این سامانه می‌تواند با استفاده از فناوری‌نوین دیجیتالی برای توانمند‌سازی تولید‌کنندگان بسیار کارآمد باشد. مزیت دیگر آن استفاده آسان، بی‌دردسر و دسترسی شبانه‌روزی است. فروشگاه و بانک اطلاعاتی (دایرکتوری) یک سامانه مناسب که می‌تواند حتی در ساعات شبانه‌روز کسب‌و‌کار شما را همراهی کند. فعالان اقتصادی امروز رشد اقتصاد را در گرو توسعه کسب‌و‌کارهای آنلاین می‌‌دانند. این سامانه به‌دلیل ماهیتی که دارد و رابطه مستقیمی که بین تولید‌کننده و کاربران ایجاد می‌کند دست واسطه‌ها و دلالان را از بازار کوتاه کرده‌ و این سود را بین تولید‌کننده و کاربران تقسیم کرده است. بنابراین با حذف واسطه‌ها در فروشگاه و بانک اطلاعاتی سودآوری بیشتری نصیب تولید‌کنندگان و کاربران خواهد شد.

فروش آنلاین، همیشه و همه‌جا

یکی دیگر از راه‌های افزایش فروش و در عین حال دور زدن زمان‌های تلف شده، مدیریت هزینه‌ها می‌باشد. تولید‌کنندگان پیش از این باید برای فروش و تبلیغات محصولات و برند خود هزینه بسیاری جهت ثبت نام در سایت‌ها و رسانه‌های تبلیغاتی می‌دادند و اغلب برای فروش محصولاتشان مسافت بسیاری طی می‌کردند. باید مکانی مناسب را جهت انبار محصولات خود تهیه و برای اجرای امور انبار‌داری شخصی را استخدام می‌کردند.

استخدام کارمند برای بازار‌یابی هزینه زیادی را به‌شما تحمیل می‌کند. اما فروشگاه و بانک اطلاعاتی تمام موارد ذکر شده را برای تولید‌کنندگان تسهیل و آسان نموده است آن‌ها می‌توانند همزمان تعداد زیادی کاربر را به‌صورت آنلاین در این فروشگاه و بانک اطلاعاتی داشته باشند و از هزینه‌های بی‌مورد مبرا باشند. آن‌وقت می‌توانند هزینه بسیاری صرف خرید مواد اولیه و کیفیت تولید را رقم بزنند.

راهکاری برای جبران وقت‌های هدر رفته کاربران

راهکاری برای جبران وقت‌های هدر رفته کاربران استفاده از فروشگاه و بانک اطلاعاتی است که می‌تواند کاربران را به برند و محصولات تولید‌کنندگان راهنمایی و هدایت نماید تا کاربران بتوانند با کمی وقت و چند کلیک ساده بهترین محصولات تولید‌کنندگان را در حیطه موضوعات دلخواه‌شان مشاهده و انتخاب نمایند. امکان جستجو، موقعیت عالی برای آشنایی با تولید‌کنندگان ایرانی و تعأمل با محصولات آن‌ها را فراهم می‌کند.

پس برای آشنایی با تولبد‌کنندگان و برند آن‌ها و خرید محصولات ایرانی لازم نیست در شهر راه بیفتید و دنبال منابع اطلاعاتی خاصی بگردید. هر وقت اراده کنید ابزار جست‌وجوی تولید‌کنندگان در فروشگاه محصولات سنتی شُکا برای کاربران مهیاست. کافیست اراده کنید. با وجود این امکانات بالقوه برای انتخاب دیگر بهانه‌ای برای خرید محصولات ایرانی جایز نیست.

امروز فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا با یک کلیک ساده هزاران یافته در اختیار تولید‌کنندگان و کاربرانشان می‌گذارد. تولید‌کنندگان باید برای بالا بردن سطح آگاهی و بهره‌وری در فضای مجازی و شبکه جهانی با متخصصین موفق در آن رشته‌ را جستجو و به‌علم و دانش آن‌ها اعتماد کنند. در غیر این صورت تولید‌کنندگان و کاربران در دریای وسیعی از اطلاعات درست و نادرست غرق می‌شوند.

زمان مقوله مهمی است برای تولید‌کنندگان اگر برای بهره‌وری بهتر از آن، برنامه از پیش تعیین شده نداشته باشیم، در چاه دقایق هدر رفته فرو می‌افتیم و زمان‌های طلایی برای موفقیت در کسب‌وکار و آشنایی با فناوری‌های نوین دیجیتالی را به‌سرعت از دست می‌دهیم.

فقط با چند کلیک ساده می‌توانند تمام تولید‌کنندگانی که در سراسرایران محصولات مد نظرشما را می‌فروشند پیدا کنید

فناوری دیجیتال فرصتی ارزشمند برای تولیدکنندگان و کسب و کارهای نوین، درسال جهش تولید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]