اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990629456209206

راهی برای کسب و کار و ارتقاء فروش محصولات

فروش مستقیم، خدمات انحصاری با فناوری دیجیتال

کد: 13990629456209206

https://bit.ly/35S3Y7B

، تهران , (اخبار رسمی): فروش مستقیم یک صنعت چند‌صد میلیارد دلاری جهانی است که در خود میلیون نفر فروشنده و تولید‌کننده مستقل را جای داده است. فروش مستقیم به تولید‌کنندگان مشتاق این فرصت را می‌دهد که با کمترین مخارج و کمترین هزینه برای بهره‌وری بیشتر، کسب و کار خود را ارتقاء دهند.به‌همین دلیل است که آن را انتخاب می‌کنند..

فروش مستقیم، خدمات انحصاری با فناوری دیجیتال
فروش مستقیم، خدمات انحصاری با فناوری دیجیتال

تولید‌کنندگان محصولات سنتی می‌توانند از این پس برای بازاریابی و فروش محصولات‌شان از راهکارهای رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه برای یافتن کاربران و ارائه محتوای بازاریابی به کاربران.استفاده نمایند

فروش مستقیم یک صنعت چند‌صد میلیارد دلاری جهانی است که در خود میلیون نفر فروشنده و تولید‌کننده مستقل را جای داده است. این صنعتی است که مرزها و فرهنگ و سن و سال را در نظر نمی‌گیرد و نیازی به آموزش، تجربه، و ابزارهای مالی خاصی ندارد. به‌همین دلیل است که میلیونها نفر در جهان فروش مستقیم را راهی برای کسب و کار و ارتقاء فروش محصولات خود می‌دانند و انتخاب می‌کنند.

همانطور که از نام آن مشخص است، فروش مستقیم به‌معنی فروش مستقیم محصولات و خدمات به‌کاربران است و به‌طور کلی با صنعت عمده فروشی متفاوت است. پیش از اینکه محصولات و خدمات انحصاری به‌کاربران ارائه شود، فروش مستقیم به تولید‌کنندگان مشتاق این فرصت را می‌دهد که با کمترین مخارج و کمترین هزینه برای بهره‌وری بیشتر، کسب و کار خود را ارتقاء دهند.

این تولید‌کنندگان با یک وب سایت شخص و یا سامانه بانک اطلاعاتی در فروش مستقیم همکاری می‌کنند و از امکان انتخاب و ساختن یک کسب و کار و فروش مستقل با توجه به‌شرایط و زمان خاص خود بهره می‌برند. بسیاری از کاربران به‌دلیل اینکه علاقمند به محصولات یا خدمات شرکت و یا برند تولید‌کننده‌ای خاص هستند و قصد خرید همراه با تخفیف از آن را دارند، به این سامانه‌ می‌پیوندند.

خدمتی جدید در بازار‌یابی محصولات سنتی ایرانی

بدون تردید دیگر کمتر تولید‌کننده‌ای بدون استفاده از فناوری دیجیتال  توانایی رقابت با دیگران را دارد. همچنین الگوهای مختلف بازاریابی نیز روز به‌روز بیشتر در پلتفرم‌‌های آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرند، با این حساب هر تولید‌کننده‌ای باید به‌خوبی با بازاریابی  و فروش محصولات بصورت دیجیتالی آشنایی داشته باشد.

از طریق فعالیت درست در بازار‌یابی و فروش محصولات بصورت دیجیتالی امکان افزایش آگاهی پیرامون آشنایی کاربران با تولید‌کنندگان و محصولات آنها و ترغیب کاربران به‌مشاهده و انتخاب محصولات و در نهایت خرید فراهم خواهد شد.

توسعه فناوری دیجیتال، رشد خدمات و محصولات تولید‌کنندگان را افزایش می‌دهد. این کار به‌شفاف‌سازی درآمدها و بالا رفتن کارایی ظرفیت‌های موجود کشور کمک کرده است. این موضوع هزینه‌ها و فسادهای مالی را کاهش می‌دهد. هدف از توسعه فناوری دیجیتال بازاریابی و فروش محصولات، ارائه خدمات بهتر، پرشتاب‌تر و دقیق‌تر به کاربران است. در این زمان ادامه فعالیت در دنیای کسب و کار بدون هماهنگی با تغییرات جدید در بازاریابی و فروش دیجیتالی امکان ‎پذیر نیست.

تولید محصولات ایرانی یکی از اهداف مهم تولید‌کنندگان در کسب و کارهای مختلف محسوب می‌‎شود. هر چقدر توانایی تولید‌کنندگان برای تولید محصولات بالا باشد، بازهم بدون بازاریابی مناسب امکان تاثیرگذاری بر روی کاربران وجود نخواهد داشت. بازاریابی برای محصولات ایرانی شاید در نگاه نخست ساده به‌نظر برسد، اما عدم آشنایی کاربران با تولید‌کنندگان و محصولات آنها مانع بزرگی در مسیر تاثیرگذاری بر روی برند تولید‌کنندگان محسوب می‎‌شود.

بسیاری از تولید‌کنندگان بیش از هر زمان دیگری نیاز به بازاریابی برای محصولات‌‎شان را احساس می‎‌کنند. فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا به‌منظور فراهم نمودن زمینه بازاریابی محصولات سنتی ایرانی  در سر تاسر ایران راهکارهای مناسبی را برای تولید‌کنندگان با فناوری‌های نوین دیجیتال ارائه داده است.

تولید‌کنندگان محصولات سنتی می‌توانند از این پس برای بازاریابی و فروش محصولات‌شان از دو گزینه فروشگاه اینترنتی و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان استفاده نمایند. از راهکارهای رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه برای یافتن کاربران در سامانه شُکا و ارائه محتوای بازاریابی به کاربران.

اگر تولید‌کننده هستید و می‌خواهید محصولات و برند خود را به‌انبوهی از کاربران که در فضای مجازی منتظر شما هستند نشان دهید می‌توانید فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا به نشانی www.eshoka.ir مراجعه نموده و از شرایط ثبت نام در این سامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

فناوری دیجیتال فرصتی ارزشمند برای تولیدکنندگان و کسب و کارهای نوین، درسال جهش تولید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]