کارت همایش

کد: 139908194737714902

https://bit.ly/32M4fq2

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت هیدیکا شما را در طراحی و چاپ انواع کارت های پی وی سی و کارت همایش یاری می‌کند.

کارت همایش
کارت همایش

در طراحی و چاپ کارت همایش و کنفرانس روی کارت های PVC محدودیت خاصی وجود ندارد و میتوان کارت سمینار را بصورت کاملا رنگی طراحی نمود، اما رعایت اصول چاپ در هنگام طراحی ضروری می باشد.

کارت های همایش از انواع کارتهای شناسایی بوده که به شرکت کنندگان در همایش ها و کنفرانس ها و سمینارها به منظور مدیریت افراد و شناسایی آنها داده می شود. همچنین این کارت به عنوان کارت دعوت برای مدعوین حاضر در همایش می باشد.

اغلب شرکت کنندگان کنفرانس ها یا همایش ها کارت های اعطا شده  را دور نمی اندازند و به عنوان یادگاری نزد خود نگه می دارند که طراحی منحصر به فرد و زیبای کارت های شما می تواند درذهن شرکت کننده روز خوب را یادآوری کند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که با طراحی کارت های همایش علاوه بر اینکه شناسایی افراد شرکت کننده را راحت تر کرده فرصتی مناسب برای تبلیغات رایگان می باشد و می توان به عنوان یک ابزار هوشمندانه به منظور بازاریابی و تبلیغ برند خود مورد استفاده قرار داد.

 

طراحی کارت همایش

می توانید کارت همایش یا سمینار خود را بر اساس سلیقه و نیاز خود طراحی کنید. بر روی این کارتها نام و نام خانوادگی، عنوان سمینار و تاریخ همچنین نام و لوگو شرکت یا سازمان چاپ می شود.  همان گونه که بیان کردیم بنابراین بهتر است برای یادآوری برند شما در ذهن شرکت کنندگان طراحی کارت همایش به گونه ای خاص و منحصر به فرد باشد که شما را از سایرین متمایز کند، مخاطبان شما را تحت تاثیر قرار دهد. در طراحی و چاپ کارت همایش و کنفرانس روی کارت های PVC محدودیت خاصی وجود ندارد و میتوان کارت سمینار را بصورت کاملا رنگی طراحی نمود، اما رعایت اصول چاپ در هنگام طراحی ضروری می باشد.

که این اصول عبارتند از:

  • طراحی کارت همایش باید از طریق نرم افزارگرافیکی حرفه ای مانند فتوشاپ یا کرل انجام شود.
  • رزولیشن طرح باید 300dpi باشد.
  • نام و لوگوی شرکت یا موسسه یا سازمان روی کارت و در جای مناسب درج گردد.
  • اطلاعات شرکت کنندگان نظیر نام ونام خانوادگی، عنوان سمینار و تاریخ برگزاری همایش  به درستی در روی کارت درج شود.
  • طراحی کارت ها باید در ابعاد 85 میلی‌متر در 55 میلی‌متر صورت گیرد.

 

چاپ کارت همایش

در چاپ کارت همایش می توان بر اساس نیاز، اطلاعات مورد نظر خود را بر روی انواع کارت PVC هوشمند یا مگنت دار و یا کارت مایفر ثبت نمایید و از آنها به عنوان کارت شناسایی افرد در همایش و سمیناراستفاده کنید. همچنین با استفاده از دستگاه کارتخوان و کارت هوشمند می توانید حتی ورود و دسترسی افراد شرکت کننده در همایش را به بخش های مختلف سازمان کنترل و محدود نمایید. برای این کار از قبل اطلاعات امنیتی افراد درون حافظه کارت ها ذخیره می شود و به عنوان کارت شناسایی آن ها در اختیارشان قرار داده می شود. از ریدر مخصوص این کارتها هم برای خواندن اطلاعات ذخیره شده روی کارت ها هم می توان استفاده نمود.

چاپ کارت همایش بر روی PVC دارای مزیت های زیر می باشد:

  • قابلیت شخصی سازی کارت
  • قابلیت کدینگ کردن کارت
  • قابلیت طراحی منعطف
  • برندسازی

 

روش های چاپ کارت های همایش

چاپ روی کارت های PVC با استفاده از دو روش چاپ دیجیتال مستقیم و چاپ دیجیتال غیر مستقیم انجام می شود.

  • روش چاپ دیجیتال مستقیم

در این روش هد مستقیما روی ریبون و کارت قرار گرفته و تصویر به کمک حرارت به کارت می چسبد.

  • روش چاپ دیجیتال غیر مستقیم

در این روش نیز تصویر از هد روی یک فیلم چاپ شده و سپس فیلم به کارت می چسبد و یک لایه محافظ روی آن گذاشته شده، که باعث مقاومت ، ماندگاری و کیفیت بیشتر چاپ در روش غیر مستقیم می شود  با این تفاوت که هزینه آن گرانتر است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت هیدیکا مراجعه کرده و انواع کارت های پی وی سی را مشاهده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

هیدیکا برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزرگ جهت چاپ کارت های پرسنلی درون سازمانی پرینتر های تخصصی چاپ کارت پی وی سی را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه جهت فروش در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]