چاپ کارت عضویت

کد: 139908194737814902

https://bit.ly/3pqS1gl

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت هیدیکا شما را در طراحی انواع کارت پی وی سی و کارت عضویت یاری می کند.

چاپ کارت عضویت
چاپ کارت عضویت

دلیل استفاده از کارت عضویت ماندگاری و مقاومت بیشتر کارت های  PVC  نسبت به کارت های کاغذی می باشد و تمدید و نگه داری آن برای اعضا ساده تر است.

کارت عضویت برای شناسایی و احراز هویت افراد و برای ورود افراد در مراکزی نظیر کتابخانه ها و باشگاه های ورزشی، سازمان ها و ارگان ها استفاده می شود. یک سازمان کارت های عضویت را منحصرا برای خود چاپ می کند و برای سازمان دیگری اعتباری ندارد.

طراحی منحصر به فرد کارت عضویت به برندسازی و بازاریابی و افزایش فروش کسب و کارها کمک می کند زیرا کار عضویت نشانگر عضویت فرد درزمان مشخص در یک سازمان یا ارگان یا باشگاه است.

 

کارت عضویت پی وی سی

همچنین یکی از انواع کارت های پی وی سی کارت عضویت می باشد که دلیل استفاده از آن ماندگاری و مقاومت بیشتر کارت های  PVC  نسبت به کارت های کاغذی می باشد و تمدید و نگه داری آن برای اعضا ساده تر است. کارت عضویت حاوی اطلاعات متغیر نظیر نام و مشخصات فردی، کد متغیر، سریال و … می‌باشد.

با استفاده از تنوع بسیار زیاد کارت pvc می توان از کارتهای هوشمند استفاده کرد که برای مجموعه خود می‌توانید از چاپ کارت عضویت هوشمند  استفاده کنید. از کارت مایفر که یک نوع کارت پی وی سی است برای چاپ کارت عضویت هوشمند می توان استفاده نمود. بنابراین با چاپ کارت پی وی سی عضویت می توان تمام اطلاعات در پایگاه داده ذخیره کرد که با دسترسی به این اطلاعات ورود و خروج اعضا و تجزیه و تحلیل رفتار اعضا آسان می­ شود.

 

نحوه طراحی کارت عضویت پی وی سی

برای اینکه  بهترین کارت عضویت را داشته باشیم برای طراحی کارت عضویت پی وی سی باید نکاتی را رعایت کرد. که این موارد به شرح ذیل هستند:

  • طراحی کارت همایش باید از طریق نرم افزارگرافیکی حرفه ای مانند فتوشاپ یا کرل انجام شود.
  • رزولیشن طرح باید 300dpi باشد.
  • مود رنگی RGB در طراحی کارت ها استفاده شود.
  • طرح به صورت لایه باز و با فرمت TIF یا PSD ذخیره سازی شود.
  • طراحی کارت ها باید در ابعاد 85 میلی‌متر در 54 میلی‌متر صورت گیرد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت هیدیکا مراجعه کرده و انواع کارت پی وی سی را مشاهده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

هیدیکا برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزرگ جهت چاپ کارت های پرسنلی درون سازمانی پرینتر های تخصصی چاپ کارت پی وی سی را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه جهت فروش در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار