اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908264753414902

کاربرد کارت حضور و غیاب

کد: 139908264753414902

https://bit.ly/35CP6JK

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت هیدیکا ارائه دهنده انواع کارت پی وی سی و حضور و غیاب است.

کاربرد کارت حضور و غیاب
کاربرد کارت حضور و غیاب

در سازمان ها با نصب دستگاه های حضور غیاب، کارمندان با مراجعه به دستگاه و توسط کارت حضور غیاب ورود و خروج خود را اعلام می کنند.

کارت حضور غیاب، در سازمان ها و ادارات مختلف برای ساماندهی وضعیت ورود و خروج کارکنان استفاده می شود. این کارتها ثبت ورود و خروج کارکنان و همچنین تنظیم زمان استراحت، ناهار و … توسط این کارت ها به راحتی قابل انجام است.

کارت حضور و غیاب نوعی کارت شناسایی می باشد که در آن اطلاعات فردی افراد، اعضا و پرسنل ثبت و چاپ می شود. کیفیت چاپ کارت حضور و غیاب با توجه به میزان استفاده از کارت و همچنین تماس با کارت خوان باید بالا باشد، که از کارت های پی وی سی به دلیل مقاومت و دوام بیشتر برای این نوع کارت ها می توان استفاده نمود.

در اکثر شرکت ها و موسسات و ارگان های بزرگ و کوچک خصوصی یا دولتی کارت حضور غیاب برای موارد زیر استفاده می شود:

  • برای نظارت و کنترل بر زمان حضور و غیاب کارمندان و اعضا
  • بهبود سیستم ورود و خروج
  • محاسبه میزان حقوق کارمندان بر اساس زمان حضور و غیاب

 

برای حضور غیاب، کارت های حضور غیاب و دستگاه های کنترل تردد مورد استفاده قرار می گیرند. در سازمان ها با نصب دستگاه های حضور غیاب، کارمندان با مراجعه به دستگاه و توسط کارت حضور غیاب ورود و خروج خود را اعلام می کنند. با استفاده از کارت های حضور غیاب، هیچ یک از کارمندان نمی توانند خارج از ساعت کاری، محل کارشان را ترک کنند و یا دیرتر از ساعت کاری، در محل کار حاضر شوند که باعث کاهش هزینه ها و کاهش  غیبت کارکنان می گردد.

 

انواع کارت PVC برای چاپ کارت حضور و غیاب

کارت‌های PVC در انواع مختلفی نظیر کارت PVC ساده، کارت PVC هوشمند وجود دارند که برای چاپ کارت حضور و غیاب نوع هوشمند آن‌ها  برای ثبت زمان ورود و خروج مورد استفاده قرار ‌می‌گیرد. ادارات و سازمان ها و شرکت ها و…می توانند از کارت پرسنلی هوشمند برای ثبت حضور غیاب هم استفاده کنند. کارت‌های پی وی سی هوشمند در سه نوع تماسی و غیر تماسی و ترکیبی وجود دارند که بر اساس نیاز و متناسب با ویژگی‌هایی که دارد می توانیم هر یک را به کار بگیریم.

 

کارت‌های حضور و غیاب تماسی

ذخیره سازی و نگهداری اطلاعات در کارت‌های تماسی که از دسته کارت‌های هوشمند می باشند راحت است. در کارت های تماسی یک نوار مغناطیسی تعیبیه شده که داده ها را بر روی آن ها دخیره می شود. با استفاده از دستگاه کارت خوان  مگنت داده های ذخیره شده بر روی کارت مغناطیسی حضور غیاب  را می توان خواند. که کارت های حضور غیاب تماسی با دستگاه ریدر به صورت مستقیم در تماس هستند.

 

کارت حضور و غیاب غیر تماسی

در کارت حضور و غیاب غیر تماسی یک تراشه الکترونیکی با قابلیت ذخیره سازی اطلاعات درون آن‌ها استفاده می شود. درون حافظه این کارت‌ها اطلاعات کارمندان را ذخیره سازی می شود که خواندن آن‌ها بدون نیاز به خروج کارت از کیف دارنده آن از طریق فرکانس رادیویی و با استفاده از ریدر غیر تماسی امکان پذیر خواهد بود. از انواع این کارت‌ها ‌می‌توان به کارت مایفر اشاره کرد.

 

کارت‌های حضور و غیاب ترکیبی

نوع دیگر کارت حضور غیاب با توجه به نیاز ادارات کارت ترکیبی می باشد که از ترکیب دو یا چند نوع از کارت‌های هوشمند، یک کارت ترکیبی جدید ایجاد می کنیم  که چندین قابلیت را به صورت همزمان دارد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت هیدیکا مراجعه کرده و انواع کارت پی وی سو و حضور غیاب آشنا شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

هیدیکا برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزرگ جهت چاپ کارت های پرسنلی درون سازمانی پرینتر های تخصصی چاپ کارت پی وی سی را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه جهت فروش در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]