اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909104779414902

کاربرد ریبون های اسکرچ

کد: 139909104779414902

https://bit.ly/39uKQyj

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت هیدیکا ریبون اسکرچ هایتی که برای حفاظت از اطلاعات بر روی کارت چاپ زده می شود را به بازار عرضه می کند.

کاربرد ریبون های اسکرچ
کاربرد ریبون های اسکرچ

چاپ ریبون اسکرچ را در ناحیه‌ای که مورد نیاز برای چاپ پوشش امنیتی است می‌توان انجام داد که به راحتی با خراشیدن روی کارت، لایه پوشاننده یا اسکرچ را پاک کرد.

چاپ ریبون اسکرچ را در ناحیه‌ای که مورد نیاز برای چاپ پوشش امنیتی است می‌توان انجام داد که به راحتی با خراشیدن روی کارت، لایه پوشاننده یا اسکرچ را پاک کرد. البته هر کدام از پرینترهای پی وی سی ریبون اسکرچ مخصوص به خود را دارند.

همچنین چاپ ریبون اسکرچ را برای انواع کارت‌های pvc با سایز استاندارد می‌توان انجام داد. یکی از انواع ریبون اسکرچ، ریبون اسکرچ هایتی است که برای حفاظت از اطلاعات بر روی کارت چاپ زده می شود که لایه پوشاننده یا همان اسکرچ در انواع مختلفی است. نمونه دیگر اسکرچ به صورت لیبل اسکرچ است که در بازار با رول های مخصوص وجود دارد که می‌توان لیبل اسکرچ را به صورت دستی روی کارت pvc چسباند.که می توان به کارت قرعه کشی – کارت عضویت – اپل کارت – کارت هدیه – کارت گارانتی – کارت شارژ که از این ریبون ها استفاده میکنند اشاره کرد.

 

ریبون اسکرچ هایتی چیست و چه کاربردی دارد؟

برای مخفی کردن اطلاعات محرمانه نظیر کد، کد شارژ، کد تخفیف و…روی کارت از ریبون اسکرچ هایتی مدل cs200 مخصوص چاپگر هایتی است، استفاده میشود. ریبون اسکرچ هایتی برای محافظت از اطلاعات چاپ شده روی کارت pvc که به صورت یک نوار پلاستیکی است. که افراد با خراشیدن پوشش امنیتی می‌توانند اطلاعات چاپ شده روی کارت‌های pvc را مشاهده نمایند. یک نمونه از این نوع کارت ها می‌توان به کارت‌های شارژ تلفن اشاره کرد.

با استفاده از ریبون اسکرچ هایتی می‌توانید امنیت کارت‌های شناسایی و اطلاعات شناسه‌های خود را افزایش دهید. ریبون اسکرچ هایتی دارای بهترین کیفیت و بالاترین ماندگاری چاپ می‌باشد. ریبون اسکرچ هایتی cs200 بر روی تمام کارت‌هایی که از جنس کارت pvc با اندازه سایز استاندارد 80 CR هستند قابل چاپ است. ریبون اسکرچ هایتی مدل CS200 مخصوص کارت پرینتر‌های هایتی است.

ریبون اسکرچ اولیس در دمای بالا و همچنین تابش مستقیم نور خورشید نباید نگهداری شود و عمر مفید ریبون اسکرچ یک سال است.

 

نحوه چاپ با ریبون اسکرچ هایتی

در ابتدا طراحی خود را انجام می‌دهید و اطلاعات و بک گراند طرح خود را به وسیله چاپگر کارت pvc چاپ می ‌کنید. مرحله بعدی ریبون اسکرچ هایتی را در داخل چاپگر قرار می‌دهید و هر قسمتی از کارت که نیاز به چاپ پوشش امنیتی دارد به وسیله ریبون اسکرچ هایتی چاپ می‌کنید. قابلیت چاپ با ریبون اسکرچ هایتی 1000 عدد کارت pvc می‌باشد می‌توان با ریبون اسکرچ 1000 عدد کارت را با پوشش امنیتی چاپ کرد. اسکرچ یک نوع لایه پوشاننده محافظ نقره‌ای رنگ است که برای جلوگیری از افشای کد و رمز کارت pvc می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. اسکرچ برای چاپ کارت گارانتی، کارت تخفیف، کارت عضویت، کارت فعال سازی نرم افزاهای خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

 

موارد استفاده از ریبون اسکرچ هایتی:

  • پوشانندگی امنیتی مانند پین کد ، شمار رمز ، …
  • جهت چاپ انواع کارت های هدیه
  • شخصی سازی انواع کارت های پی وی سی
  • جلوگیری از جعل کد و رمز کارت
  • سازگار با پرینتر cs200

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت هیدیکا مراجعه کنند و می توانند در صورت نیاز محصول را تهیه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

هیدیکا برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزرگ جهت چاپ کارت های پرسنلی درون سازمانی پرینتر های تخصصی چاپ کارت پی وی سی را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه جهت فروش در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار