اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911084886915925

ویزای کاری چیست و چطور می‌توان ویزای کاری آلمان را گرفت؟

کد: 139911084886915925

https://bit.ly/3raVAr2

، (اخبار رسمی): امروزه باتوجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه، افراد زیادی تمایل به کار در سایر کشور ها را دارند و برای این منظور به دنبال راه‌های اخذ ویزای کاری هستند. می‌توان گفت در بین همه اقشار جامعه، بیش از همه نیروی کار جوان به دنبال فرصت‌هایی برای مهاجرت از طریق شغل و دریافت ویزای شغلی است.

ویزای کاری
ویزای کاری

برای دریافت ویزای کاری در ابتدا نیازمند این هستید که دعوت نامه ای از طرف یک کارفرما داشته باشید.

برای دریافت ویزای کاری در ابتدا نیازمند این هستید که دعوت نامه ای از طرف یک کارفرما داشته باشید. در واقع داشتن جاب آفر از اساسی ترین مراحل برای دریافت ویزای شغلی هر کشوری می باشد. البته بعضی از کشورها بدون نیاز به ارائه دعوت نامه از سمت کارفرما نیز ویزای شغلی صادر می کنند. جاب آفر شما باید از سمت یک سازمان یا شرکت و یا یک کارفرما فرستاده شود.در نامه ی دعوت کاری از شما حتما باید به جزییات کاری شما و اطلاعات شخصی شما اشاره دقیق بشود. اطلاعاتی مانند شرکتی که می‌خواهید برای آن کار کنید، پوزیشن شغلی شما، مدت زمانی که باید در این شرکت کار کنید، میزان حقوقی که کارفرما به شما می‌دهد، آدرس و شماره ی تلفن محلی که در این مدت می‌خواهید در آن اقامت داشته باشید و غیره. پس از اینکه اطلاعات شما به طور کامل در متن دعوت نامه ذکر شد، تمامی مدارک شما باید به تایید یک سازمان دولتی برسد.

شما برای دریافت جاب آفر باید به زبان کشوری که می‌خواهید ویزای شغلی آن را بگیرید تسلط کامل داشته باشید چرا که شما در تماس مستقیم با جامعه هستید و باید بتوانید با افراد ارتباط موثر برقرار کنید. برای تایید تسلط بر زبان مقصد، باید مدرک و گواهی زبان ارائه کنید.

برای دریافت ویزای شغلی بهتر است در شغلی که می‌خواهید برای آن اپلای کنید سابقه و تجربه شغلی داشته باشید. هرچقدر در انجام کار خود مهارت بیشتری داشته باشید و دارای حداقل دوسال سابقه ی شغلی باشید، شانس بیشتری برای دریافت این نوع ویزا خواهید داشت. برای گرفتن ویزای کاری کشورهای مختلف، قوانین و شرایط خاصی وجود دارد اما به طور کلی،  موارد بالا اصول اولیه و مهم کار در یک کشور خارجی است.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کاری

با اینکه درباره مدارک مورد نیاز ویزای کاری نمی توان با قطعیت حرف زد اما تقریبا هر کشوری مدارک زیر را از شما درخواست خواهد کرد:

1. دعوت نامه کاری

2. مدارک هویتی مثل پاسپورت

3. سوابق کاری

۴. در برخی موارد سوابق تحصیلی

۵. مدارک زبان

بسته به کشوری که قصد مهاجرت به آن را دارید، ممکن است مدارک دیگری نیز جهت اخذ ویزا از شما درخواست شود.

ویزای کاری آلمان

برای دریافت ویزای کاری آلمان شما نیاز به در دست داشتن کارت آبی یا بلو کارت دارید. برای دریافت بلو کارت باید مراحلی را طی کنید. کشور آلمان به دلیل اینکه با کمبود نیروهای متخصص روبروست و نیاز به افرادی با قابلیت ها و مهارت های ویژه دارد، از حضور افراد واجد شرایط در این کشور استقبال می‌کند. کشور آلمان در زمینه ی کامپیوتر، انواع تخصص های گروه پزشکی و پرستاری، تخصص هایی در حوزه ی الکترونیک و صنعت و غیره  به افراد متخصص نیاز دارد و به آنها ویزای شغلی می‌دهد.

برای دریافت این نوع ویزا در آلمان شما می‌توانید در ابتدا به دنبال ویزای جستجوی شغل آلمان باشید. به این صورت که به شما ویزای جستجوی شغل سه الی شش ماهه داده می‌شود و شما به کشور آلمان می‌روید و باتوجه به رشته ای که قصد کار در آن را دارید به دنبال کارفرمایی می‌گردید که به تخصص شغلی شما نیاز داشته باشد و فرد متخصص در این زمینه استخدام کند.

ویزای کاری آمریکا

کشور آمریکا به دلیل اینکه برترین فرصت ها و شرایط شغلی و رفاه اجتماعی و اقتصادی را دارد همواره مقصد بسیاری از افراد بوده است. برای دریافت ویزا از طریق شغل آمریکا با توجه به تنوع بسیار زیاد ویزاهای کاری آمریکا، هرکس باید بتواند با مشاوره ای دقیق توسط افراد متخصص بهترین نوع ویزا برای مهاجرت شغلی خود را انتخاب کند.اقامت کاری در آمریکا برای شما هزینه های زیادی را به وجود میاورد و باید بتوانید از پس هزینه های احتمالی نیز بربیایید. پس پیشنهاد ما به شما این است که قبل از اقدام کردن برای دریافت ویزای شغلی و اقامت کاری در آمریکا، همه ی شرایط را به دقت بررسی کنید و پس از آن مناسب ترین تصمیم را برای مهاجرت خود بگیرید.

کارشناسان الوویزا راهنمای امین شما در مورد مسائل مربوط به ویزای کاری خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]