اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911084887915925

ویزای سرمایه گذاری کانادا

ویزای سرمایه گذاری

کد: 139911084887915925

https://bit.ly/3go2wii

، (اخبار رسمی): ویزای سرمایه گذاری به این معناست که شما پول خود را در کشور دیگری به غیر از کشور خودتان برای تولید شغل و ایجاد بیزینس قرار میدهید و در ازای سرمایه گذاری شما، اجازه ی اقامت به شما داده میشود که در واقع به آن اقامت از طریق سرمایه گذاری می گویند.

ویزای سرمایه گذاری
ویزای سرمایه گذاری

شما با خرید و سرمایه گذاری 250 هزار دلاری میتوانید اقامت یک ساله موقت ترکیه را با عنوان اقامت از طریق سرمایه گذاری کسب کنید.

ویزای سرمایه گذاری چیست؟

ویزای سرمایه گذاری به این معناست که شما پول خود را در کشور دیگری به غیر از کشور خودتان برای تولید شغل و ایجاد بیزینس قرار میدهید و در ازای سرمایه گذاری شما، اجازه ی اقامت به شما داده میشود که در واقع به آن اقامت از طریق سرمایه گذاری می گویند.در مرحله ی ویزا شدن برای سرمایه گذاری، باید ارزش پول شما و هدفی که از سرمایه گذاری دارید آفیسر را قانع کند تا اجازه ی راه اندازی کسب و کار را به شما بدهند و با ویزا شدن اجازه ی ورود به کشور مقصد برایتان صادر شود. برای اقامت از طریق سرمایه گذاری به شکل دائم در ترکیه، باید در کمترین حالت ممکن 5 تا 8 سال اقامت موقت ترکیه را داشته باشید. به این صورت که باید در خاک ترکیه زندگی کرده و بیمه کاری برایتان رد شده باشد. سپس میتوانید درخواست اقامت دائم ترکیه را داشته باشید. پس از بررسی شرایط شما اگر مورد قبول بودید مدارک شما تایید میشود و اقامت ترکیه به صورت دائم به شما داده میشود.هزینه خرید خانه و سرمایه گذاری در ترکیه به مبلغ یک میلیون دلار بود که بعد از تغییرات قوانین به 250 هزار دلار کاهش پیدا کرد و استقبال شدیدی به همراه داشت. شما با خرید و سرمایه گذاری 250 هزار دلاری میتوانید اقامت یک ساله موقت ترکیه را با عنوان اقامت از طریق سرمایه گذاری کسب کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی