اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911084887215925

هزینه مهاجرت به آلمان

کد: 139911084887215925

https://bit.ly/3gLcsRF

، (اخبار رسمی): کشور آلمان صنعتی ترین کشور اروپا محسوب می شود که قوی ترین اقتصاد را در بین کشور های این قاره در اختیار دارد. کشور آلمان دارای ۱۶ ایالت بوده و پایتخت استراتژیک این کشور برلین می باشد.

مهاجرت به آلمان
مهاجرت به آلمان

مهاجرت به آلمان با استفاده از روش سرمایه گذاری می تواند یکی از راه های پر بازده و کم ریسک برای مهاجرت باشد با اینحال دارای شرایط مختص به خود است.

مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

برای مهاجرت به آلمان  از طریق تحصیل ابتدا باید بتوانید از یک دانشگاه پذیرش تحصیلی بگیرید. باید توجه داشته باشید که تحصیل در آلمان به صورت رایگان است و امکان تحصیل برای همه ی افراد در همه ی مقاطع وجود دارد. با توجه به مقطع تحصیلی ای که می‌خواهید در آن تحصیل کنید باید برای دریافت پذیرش اقدام کنید. بر اساس رشته و دانشگاهی که می خواهید در آن تحصیل کنی، باید مدرک زبان انگلیسی و یا آلمانی ارائه دهید. مهاجرت از طریق تحصیل یکی از راه های محبوب برای افراد جهت مهاجرت به آلمان است.

مهاجرت تحصیلی به آلمان با در نظر گرفتن رایگان بودن شهریه، باز هم دارای هزینه هایی است که باید بتوانید از پس آن بربیایید. هزینه های روزمره زندگی در آلمان ماهیانه چیزی در حدود ۸۰۰ الی ۱۵۰۰ یورو می شود. گر چه کار دانشجویی تا بخش زیادی از این هزینه را جبران خواهد کرد اما نیازمند تسلط بالایی بر زبان آلمانی بوده و ممکن است در چند ماه اول نتوانید کار مناسبی با توجه به شرایط خود پیدا کنید

دانشجویی تا بخش زیادی از این هزینه را جبران خواهد کرد اما نیازمند تسلط بالایی بر زبان آلمانی بوده و ممکن است در چند ماه اول نتوانید کار مناسبی با توجه به شرایط خود پیدا کنید.

اقامت از طریق تحصیل نیازمند اخذ ویزای تحصیلی می باشد. زمان انتظار برای دریافت زمان مصاحبه از سفارت آلمان، بین 1 تا 18 ماه بر اساس شرایط هر فرد و تعداد متقاضیان می باشد.

فرم درخواست ویزای کار آلمان

برای درخواست ویزای کاری و مهاجرت به آلمان شما نیازمند این هستید که فرم هایی را پر کنید. در این فرم نامه ی دعوت نامه ای که از طرف کارفرما برای شما ارسال شده است با ریز جزییات باید نوشته شود. تمام جزییات شرکتی که می خواهید برای آن کار کنید از جمله آدرس، تلفن، میزان حقوق شما، ساعت های کاری که قرار است برای کمپانی کار کنید و هر نوع اطلاعات حقیقی و حقوقی که به شما و شرکت مرتبط است. تا سفارت آلمان پس از بررسی مدارک شما و فرم درخواست ویزای کار به شما ویزای کاری دهد و اجازه ی کار در این کشور را برای شما صادر کند.

ارائه مدارک زیر در هنگام مراجعه به سفارت آلمان الزامی است :

1. مدارک تحصیلی و ترجمه رسمی آن ها

2. انگیزه نامه

3. اثبات مهارت های زبان

۴. نامه تأیید پذیرش از دانشگاه

۵. اسناد بیمه درمانی

۶. اثبات تمکن مالی

هزینه مهاجرت به آلمان

برای مهاجرت به آلمان، بسته به نوع مهاجرتی که می‌خواهید انجام دهید هزینه های متفاوتی را باید پرداخت کنید. از مهاجرت تحصیلی گرفته تا مهاجرت کاری و سرمایه گذاری، باید بدانید در هر مرحله به خرج کردن چه مقدار پولی نیازمند هستید. اگر در ایران زندگی می کنید و قصد مهاجرت به آلمان را دارید، این نکته را مد نظر خود قرار دهید که با توجه به ناپایداری وضع ارز و بازار، هزینه هایی که برای مهاجرت به آلمان در نظر گرفته اید می‌تواند هر روز تغییر کند و شما باید خود را برای هر نوع وضعیتی آماده کنید. با کاهش روز افزون ارزش ریال و افزایش دلار و یورو هر ثانیه ممکن است هزنیه های شما نسبت به ثانیه ی قبل متفاوت بشود. بهتر است با داشتن پشتوانه مالی مطلوبی قدم به سوی مهاجرت به آلمان بردارید تا در میانه ی راه با وقوع حوادث غیرمترقبه ی ارزی و یورویی دچار مشکل نشوید

هلدینگ بزرگ بین المللی الو ویزا، آماد ارائه تمام خدمات مربوط در زمینه مهاجرت کاری می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی