اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911084887815925

بهترین سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری در کانادا

کد: 139911084887815925

https://bit.ly/3v7xBv4

، (اخبار رسمی): بسیاری از بیزینس ها برای اینکه به بازار های جهانی اتصال پیدا کنند نیاز دارند تا سرمایه خود را در کشور دیگری سرمایه گذاری کنند تا علاوه بر بالا بردن سطح بیزینس شان بتوانند فعالیت های گسترده تری داشته باشند.

سرمایه گذاری در کانادا
سرمایه گذاری در کانادا

اقامت از طریق سرمایه گذاری در کانادا، یکی از روش های مرسوم و محبوب برای مهاجرت به کانادا است.

سرمایه گذاری در کانادا و شرایط عمومی آن

بسیاری از بیزینس ها برای اینکه به بازار های جهانی اتصال پیدا کنند نیاز دارند تا سرمایه خود را در کشور دیگری سرمایه گذاری کنند تا علاوه بر بالا بردن سطح بیزینس شان بتوانند فعالیت های گسترده تری داشته باشند.

برخی افراد نیز برای گرفتن تابعیت یا اقامت، اقدام به سرمایه گذاری در کانادا می کنند.

در هر صورت این کشور مهاجر پذیر که در همسایگی ایالات متحده آمریکا قرار گرفته، فرصت های مناسبی برای سرمایه گذاری افراد خارجی پدید آورده که در این مطلب بررسی خواهند شد.

از مزایای سرمایه گذاری در کانادا می توان نرخ مصادره به اموال بسیار پایین را برشمرد که امنیت سرمایه گذاری در این کشور را تا حد زیادی تضمین می کند.

اقامت از طریق سرمایه گذاری در کانادا، یکی از روش های مرسوم و محبوب برای مهاجرت به کانادا است.

با اینحال تمام روش های سرمایه گذاری در کانادا منجر به دریافت اقامت نخواهند شد و توجه به این نکته ضروری به نظر می رسد.

به طور مثال با اینکه خرید ملک در کشورهای مختلف، یکی از راه های کسب اقامت دائم است اما در کانادا چنین قانونی وجود ندارد.

سرمایه گذاری در کانادا از طریق ثبت شرکت

یکی از روش های سرمایه گذاری در کانادا که هزینه ی نسبتا کمی دارد، ثبت شرکت است که با کارآفرینی تفاوت دارد. ثبت شرکت از آن جا که نیاز به مبلغ حداقل سرمایه گذاری ندارد به دولت کانادا سودی نخواهد رساند و در نهایت شرکت شما را گسترش خواهد داد. پس ثبت شرکت در کانادا منجر به دریافت اقامت این کشور نخواهد شد. شرکت ثبت شما در کانادا می تواند فعالیت فدرال یا استانی داشته باشد. هزینه ای که باید برای این روش در نظر بگیرید هزینه های جاری ثبت شرکت خواهد بود

کمترین مبلغ سرمایه گذاری در کانادا

با توجه به روشی که برای سرمایه گذاری در کانادا انتخاب می‌کنید مبلغی که برای سرمایه گذاری باید هزینه کنید متفاوت است. باید به این نکته توجه کنید که در انواع روش های سرمایه گذاری چگونه میتوانید اقامت و پاسپورت کانادا را بگیرید. چرا که استان های مختلف کانادا برنامه های مهاجرتی مختلفی دارند و هر کدام مقدار سرمایه ی متفاوتی برای شروع سرمایه گذاری در کانادا در نظر گرفته اند. برای مثال اگر در برنامه ی بریتیش کلمبیا شرکت کنید و در ابتدا ۱۰۰ یا ۲۰۰ هزار دلار پول برای سرمایه گذاری هزینه کنید میتوانید اقامت ۲ ساله کانادا را دریافت کنید سپس نیاز دارید که ثابت کنید بیزینس شما رو به رشد است و سود دهی بالایی دارد که در این حالت می‌توانید اقامت دائم کانادا را دریافت کنید. در استان انتاریو نیز میتوانید بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار دلار کانادا سرمایه گذاری کنید. در تمامی انواع روش های سرمایه گذاری در کانادا به حضور فیزیکی شما در این کشور نیاز تا در نهایت بتوانید اقامت این کشور را بگیرید.

هلدینگ بزرگ بین المللی الو ویزا، آماد ارائه تمام خدمات مربوط در زمینه مهاجرت کاری می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه