اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911084888315925

شرایط بورسیه تحصیل در کانادا

کد: 139911084888315925

https://bit.ly/2RrvUKj

، (اخبار رسمی): کانادا کشوری مهاجر پذیر است که از نیروهای کار ماهر در سرتاسرجهان دعوت به همکاری می نماید. اقامت از طریق تحصیل در کانادا ، فرصتی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند.

شرایط سنی تحصیل در کانادا

کانادا کشوری مهاجر پذیر است که از نیروهای کار ماهر در سرتاسرجهان دعوت به همکاری می نماید. اقامت از طریق تحصیل در کانادا، فرصتی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. شما با دریافت ویزای تحصیلی کانادا میتوانید در خاک این کشور حضور پیدا کنید و بعد از اتمام تحصیل اقامت کانادا را بگیرید.

قبل از انجام هرگونه اقدامی در این زمینه باید توجه داشته باشید وضعیت شما در چه شرایطی است و به چه مدارک و ویژگی هایی نیازمند هستید. قبل از مهاجرت به کانادا بهتر است اطلاعات کاملی در ارتباط با این کشور به دست آورید.

انادا کشوری است که دارای ۱۰ استان می باشد. کانادا از لحظ وسعت دومین کشور جهان می باشد. و دارای مرز مشترکی با کشور آمریکا می باشد. این مرز در جنوب کانادا و شمال آمریکا قرار دارد و طولانی ترین مرز دنیا به حساب میاید. برای  تحصیل در کانادا شرایط سنی خاصی مطرح نمی باشد اما هرچقدر سن شما کمتر باشد و گپ تحصیلی کمتری داشته باشید ، راحت تر پذیرش می شوید.

شرایط ادامه ی تحصیل در کانادا در مقطع کارشناسی ارشد

برای تحصیل در کانادا در مقطع فوق لیسانس یا همان مستر شما باید پس از پایان دوره ی ۱۲ ساله ی تحصیل در مدرسه و داشتن مدرک دیپلم و پس از آن ارائه ی مدرک لیسانس خود سریعا جهت تحصیل در کانادا اقدام کنید. شما باید برای تحصیل در کانادا حداقل نمره ی  زبان انگلیسی را داشته باشید. داشتن ایلتس ۶ برای ورود به مقطع فوق لیسانس ضروری است. برای تحصیل در کانادا در مقطع کارشناسی ارشد ، دانشجو باید  لیسانس خود را گرفته باشد و مدرک تحصیلی و ریزنمراتش ترجمه شده در دستش باشد و برای دانشگاه مقصد ارسال کند.

نکته ای که دارای اهمیت بسیار زیادی برای تحصیل در کانادا در مقطع ارشد می باشد این است که دانشجو نباید گپ یا فاصله ی تحصیلی بین پایان تحصیل در مقطع کارشناسی و اقدام برای تحصیل در مقطع ارشدش بیشتر از ۵ سال باشد. دانشجو اگر دارای گپ تحصیلی بیش از ۵ سال باشد باید بتواند آفیسر را قانع کند که دلایل تحصیلی بسیار مهم و ویژه ای دارد و این مدت را مشغول به انجام کاری در راستای هدف تحصیلی خود بوده است. با توجه به رشته و دانشگاهی که میخواهید از آن پذیرش تحصیلی بگیرید، نیاز به ارائه ی مدرک زبان با نمرات متفاوتی دارید که پایه ترین و مینمم ترین نمره ی قابل قبول برای این دانشگاه ها ایلتس ۶ است.

برای اقدام جهت تحصیل در کانادا برای مقطع کارشناسی ارشد، بهتر است سن شما زیر ۳۲ سال باشد. در واقع هرچقدر سن شما کمتر باشد شانس پذیرش شما بیشتر خواهد بود. مورد دیگری که اهمیت بسیاری دارد معدل کل کارشناسی شما می باشد. برای تحصیل در کانادا در مقطع کارشناسی ارشد ، دانشجو نیاز به معدل بالای ۱۳ دارد . به طور کلی در مقطع ارشد دانشجویان به سه روش متفاوت میتوانند تحصیل کنند.

اینکه تنها به ریسرچ کردن و پژوهش در حیطه ی کاری تز و پروژه های استاد خود بپردازند ، میتوانند کورس بیس تنها به تحصیل در مقطع ارشد بپردازند بدان آنکه در پروژه ها شرکت کنند و در روش آخر میتوانند از هر دو روش تحصیل استفاده کنند و در کنار حضور در کلاس هایشان به انجام پژوهش و ریسرچ بپردازند و پروژه های استاد خود و تزشان را جلو ببرند.

شرایط تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم

برای تحصیل در کانادا در مقطع کارشناسی و با مدرک دیپلم نیازمند داشتن حداقل نمره ی ۶ ایلتس هستید. باید گواهی ۱۲ ساله ی تحصیل در مدرسه را تهیه کنید و به همراه مدرک دیپلم خود آن را ترجمه کرده و به دانشگاه ارائه دهید. باید پس از اتمام دوران ۱۲ ساله ی مدرسه، سریعا برای تحصیل در کانادا در مقطع کارشناسی اقدام کنید. بدیهی است که هرچقدر نمره ی معدل بالاتری داشته باشید و بتوانید نمره ی زبان بالاتری کسب کنید، شانس پذیرش در مقطع کارشناسی برای شما بالاتر میرود. گاهی نیاز به گذراندن دوره های کالج نیز می باشد. بهتر است با مشاوران خبره و وکیل های مهاجرتی کارکشته برای تحصیل در کانادا مشورت لازم را به عمل بیاورید.

هلدینگ بزرگ بین المللی الو ویزا، آماد ارائه تمام خدمات مربوط در زمینه مهاجرت کاری می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]