اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911084888015925

ثبت شرکت بازرگانی در آلمان

ثبت شرکت در آلمان

کد: 139911084888015925

https://bit.ly/3rWrffO

، (اخبار رسمی): کشور آلمان یکی از صنعتی ترین کشورهای اتحادیه ی اروپاست که نقش بسیار مهم و استراتژیکی در منطقه دارد. با توجه به قوانین مهاجرتی که این کشور برای سرمایه گذاران خارجی تصویب کرده است میتوانید از طریق ثبت شرکت بازرگانی اقامت این کشور را به دست آورید.

ثبت شرکت در آلمان

کشور آلمان یکی از صنعتی ترین کشورهای اتحادیه ی اروپاست که نقش بسیار مهم و استراتژیکی در منطقه دارد. با توجه به قوانین مهاجرتی که این کشور برای سرمایه گذاران خارجی تصویب کرده است میتوانید از طریق ثبت شرکت بازرگانی اقامت این کشور را به دست آورید. البته اقامت دائم برای سهامداران و مدیر عاملی که شرکت را اداره میکند به راحتی قابل دریافت است. اقامت دائم برای خود فرد سرمایه گذار و خانواده اش قابل دریافت است. از ابتدای اقدام برای دریافت اقامت پس از ثبت شرکت ۶ الی ۸ ماه طول می کشد تا فرد بتواند با خانواده و فرزندانش به آلمان مهاجرت کند. در واقع ثبت شرکت و انجام سرمایه گذاری دو راه مطمئن برای دریافت اقامت آلمان هستند. قبل از انجام هرگونه اقدامی باید اطلاعات زیادی در رابطه با موارد زیر کس بکنید و سپس با آسودگی برای ثبت شرکت و دریافت اقامت اقدام نمایید. اطلاعاتی مانند : نحوه ی رشد و وضعیت اقتصادی و بازار آلمان ، چگونگی ثبت شرکت و دفاتر تجاری و بازرگانی ، چونگی ارائه ی بیزینس پلن و مشخص کردن جزییات شرکت و کسب و کار و غیره.

ثبت شعبه شرکت در آلمان

برای ثبت شرکت در آلمان، ایرانیان میتوانند به دو روش اقدام به ثبت شعبه به صورت مستقل و وابسته در آلمان بکنند.افرادی که قادر به ثبت شعبه هستند میتوانند افراد حقیقی باشند که شامل تجار و بازرگانان می باشد، میتوانند افراد حقوقی باشند مانند شرکت هایی با انواع مسئولیت های محدود و غیرمحدود که دارای کسب و کارهای بزرگ هستند. برای اینکه بتوانید در آلمان شعبه شرکتی را ثبت کنید باید کسب و کارتان به گونه ای رشد یافته باشد و برای بیزینس های کوچک در این نوع از دریافت ویزا شانس زیادی وجود ندارد شرکت هایی که صادرات و واردات را انجام می دهد و فعالیتی مستقل دارند در دسته ی تجار کامل به حساب میایند و میتوانند اقدام به ثبت شعبه شرکت در آلمان کنند. در ارتباط با تجاری که طبق قوانین آلمان تجار کامل به حساب نمیایند ، می توانند اقدام به ثیت شعبه های غیر مستقل نمایند که یا به صورت وابسته فعالیت دارد یا به صورت مستقل.

کسب و کارهایی که به صورت مستقل اداره می شوند ، باید بتوانند به صورت مستقل تمامی امورات مرتبط با کارهای شعبه ی خود را انجام دهند و در صورت از بین رفتن این شعبه ، شرکت مادر قادر به ادامه ی حیات اقتصادی خود باشد .

مراحل ثبت شرکت در آلمان

ابتدا باید مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای ثبت شرکت را ترجمه کرد و به سفارت ارائه داد. پس از تایید سفارت قدم بعدی که باید برای ثبت شرکت به صورت مستقل یا شعبه ای به صورت مستقل انجام شود ، ارائه ی بیزینس پلن است. گاهی برای ثبت شرکت نیاز دارید مجوزهایی را ادارات و وزارت های مختلف بگیرید. پس از اینکه بیزینس پلن خود را ارائه دادید و مورد قبول قرار گرفت باید از بیزینس پلن خود دفاع کنید و بگویید که طرح شما چقدر بازدهی خواهد داشت و میخواهید این بیزینس را تا کجا ارتقا دهید. باید کد پستی مکانی که برای محل دفتر خود انتخاب کرده اید را برای ثبت به سفارت ارائه دهید. بعد از اینکه فرم تقاضای شما با اطلاعات دقیق پر شد باید شماره ثبت شرکت را به سفارت ارائه دهید.

بعد از این مراحل باید برای شرکت حساب بانکی باز کنید، پس از این مرحله به شما ویزای سه ماهه داده میشود که وارد خاک آلمان شوید و فعالیت های تجاری خود را آغاز کنید. بعد از اینکه ویزای فرد سرمایه گذار صادر شد میتواند برای بقیه ی اعضای خانواده اش نیز اقدام کند و برای آنها درخواست ویزا دهد. فرد متقاضی میتواند همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود را با خود به آلمان بیاورد.

هلدینگ بزرگ بین المللی الو ویزا، آماد ارائه تمام خدمات مربوط در زمینه ثبت شرکت در آلمان می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]