اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911084888215925

چگونه ویزای تحصیلی کانادا بگیریم

کد: 139911084888215925

https://bit.ly/325pEtC

، (اخبار رسمی): برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا مهم است که شما برای چه مقطعی می خواهید از دانشگاه ادمیشن بگیرید. قبل از اینکه اقدام به گرفتن ادمیشن از دانشگاه مقصد خود بکنید بهتر است به دنیال اساتیدی بگردید که در رشته ای که شما در حال تحصیل در آن می باشید و فیلد مورد علاقه ی شما در حال پژوهش و ریسرچ هستند.

ویزای تحصیلی کانادا نوعی از پرمشین لتر است که به دانشجویان بین المللی این اجازه را میدهد که در کانادا به تحصیل بپردازند.

چگونه ویزای تحصیلی کانادا بگیریم

برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا مهم است که شما برای چه مقطعی می خواهید از دانشگاه ادمیشن بگیرید. قبل از اینکه اقدام به گرفتن ادمیشن از دانشگاه مقصد خود بکنید بهتر است به دنیال اساتیدی بگردید که در رشته ای که شما در حال تحصیل در آن می باشید و فیلد مورد علاقه ی شما در حال پژوهش و ریسرچ هستند. به استاد مربوطه ای که پیدا کرده اید ایمیل بزنید و با او در ارتباط باشید.

در این پروسه ممکن است بارها شکست بخورید و اساتید مربوطه جواب ایمیل شما را ندهند. اما در این مسیر نیازمند پشتکار بسیار زیادی هستید و باید بارها تلاش کنید و شاید هزاران بار به اساتید مختلف ایمیل بزنید. پس از آنکه استادی شما را به عنوان دانشجو پذیرفت باید مدارک ترجمه شده خود را به دانشگاه بفرستید و اگر برای دانشگاه نیز به عنوان دانشجو پذیرفته شدید به شما نامه ای تحت عنوان ادمیشن لتر میدهند.

ادمیشن لتر را به سفارت کانادا برده و برای ویزای تحصیلی کانادا درخواست میدهید. این درخواست شما در سفارت بررسی میشود، در سفارت آفیسر با شما مصاحبه میکند تا صلاخیت شما برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا را بسنجد و اگر توانستید آفیسر را قانع کنید، به شما ویزای تحصیلی کانادا تعلق میگیرد و میتوانید وارد خاک کانادا بشوید.

ویزای تحصیلی کانادا ۲۰۲۰

ویزای تحصیلی کانادا نوعی از پرمشین لتر است که به دانشجویان بین المللی این اجازه را میدهد که در کانادا به تحصیل بپردازند. دریافت ویزای تحصیلی کانادا در مقاطع مختلف فرق چندانی نمی کند و تنها لازم است مدارک موردنیاز برای سابمیت کردن ویزای تحصیلی را به سفارت ارائه دهید. در واقع ابتدا باید مدارک تحصیلی خود را به صورت ترجمه شده برای دانشگاه مقصد بفرستید و پس از آنکه دانشگاه شما را به عنوان دانشجوی خود پذیرفت نامه ی ادمیشن به شما می دهد که با در دست داشتن این نامه میتوانید به سفارت مراجعه کنید و درخواست ویزای تحصیلی کانادا را بدهید. ویزای تحصیلی کانادا پس از اتمام دوره ی تحصیلی تا ۳ ماه اعتبار دارد. و زمانی پایان تحصیل در دوره ی مورد نظر محاسبه میشود که از طرف دانشگاه گواهی پایان تحصیل را دریافت کنید.

در ادمیشن لتر شما باید تمامی اطلاعات تحصیلی و شخصی شما و اطلاعات دانشگاه مقصد نوشته شده باشد. اطلاعاتی مانند مقدار شهریه ، تاریخ شروع تحصیل ، تاریخ پایان تحصیل ، مقدار شهریه ی پرداختی ، مدت زمان اقامت شما و….

باید توجه داشته باشید که برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا نیاز به مکاتبه با اساتید و دانشگاه ها را دارید و بهتر است رزومه ی تحصیلی قوی ای نیز داشته باشید و نمره ی مدرک زبان و معدل نیز تاثیر به سزایی در روند گرفتن پذیرش از دانشگاه و نهایتا ویزای تحصیلی را دارند.

مدارک لازم برای ویزای دانشجویی کانادا

مدارک لازم جهت دریافت ویزای تحصیلی کانادا شامل موارد زیر است که باید توجه کنید تمامی مدارک را به طور کامل تهیه کنید تا در انجام مراحل دریافت ویزا برای شما مشکلی پیش نیاید و تمامی امورتان به سرعت انجام شود.

مهم ترین مدرک اجازه نامه ی تحصیل در کانادا یا ورک پرمیت می باشد. مدارک موردنیاز شما شامل این موارد هستند:

  • ادمیشن لتری که از دانشگاه دریافت کرده اید
  • اسکن از تمامی صفحات و مهرهای پاسپورت ( لازم به ذکر است اگر پاسپورت شما تمدید شده است و پاسپورت قبلی نیز دارید ، باید از تمامی صفحات آن نیز اسکن تهیه کنید )
  • اگر توسط دانشگاه بورسیه ی تحصیلی به شما تعلق گرفته است باید نامه ی آن را برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا به سفارت تحویل دهید.
  • نامه ی ترجمه شده ای از بانک که تمکن مالی شما را برای پرداخت هزینه هایتان تایید میکند.
  • فرمی تحت عنوان Additional Family Information یا همان فرمی که اطلاعات خانوادگی شما را تایید میکند
  • فرمی که برای تحصیل در کانادا ارائه میدهید و درخواست اقامت موقت برای دوران تحصیل خود دارید.
  • Cover Letter
  • نامه ای که در آن به شرح دقیق هدف خود از تحصیل پرداخته اید یا به عبارتی Study Plan
  • نامه ای تحت عنوان CV و یا رزومه ی تحصیلی که در آن به شرح دقیق تجارب تحصیلی خود می پردازید . توانایی های زبان خود را اعلام می کنید و هرنوع سابقه ی پژوهش و ریسرچی که داشته اید را به تفضیل توضیح می دهید.
  • گواهی دال بر عدم ارتکاب جرم و نداشتن سو پیشینه ( اصل مدرک به همراه ترجمه ی آن )
  • ارائه ی مدرک زبان ایلتس یا تافل و ترجمه ی آن
  • ترجمه و اصل مدرک آزمون GRE
  • اسنادی که تمکن مالی یا ساپورت مالی ای که میشوید را تایید میکند
  • گواهی های پزشکی مبنی بر سلامت جسمی و روانی فرد که باید به طور کامل ترجمه شوند و در اختیار سفارت برای دریافت ویزای تحصیلی قرار بگیرند.
  • هرگونه مدرک بین المللی و یا فنی حرفه ای که ممکن است برای کار و تحصیل شما در کشور کانادا مفید باشد.
  • نامه ی سابقه ی کاری و اداری و ترجمه ی آن
  • اگر جاب آفری داشته اید بهتر است آن را نیز ارائه دهید

هلدینگ بزرگ بین المللی الو ویزا، آماد ارائه تمام خدمات مربوط در زمینه مهاجرت کاری می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]