اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911084888115925

به همراه آگاهی از هزینه مهاجرت به یک کشور محبوب

اطلاعات ضروری درباره تغییرات شیوه مهاجرت به کانادا

کد: 139911084888115925

https://bit.ly/2QMYhC4

، (اخبار رسمی): کشور کانادا با توجه به شرایط سیاسی منطقه در آمریکای شمالی در روند پذیرش مهاجران خود تغییراتی به وجود آورده است.

مهاجرت به کانادا
مهاجرت به کانادا

برای مهاجرت به کانادا راه های مختلفی وجود دارند. راه های مهاجرتی به کانادا با توجه به شرایط افرادی که متقاضی مهاجرت هستند متفاوت است.

شرایط مهاجرت به کانادا ۲۰۲۰ 

کشور کانادا با توجه به شرایط سیاسی منطقه در آمریکای شمالی در روند پذیرش مهاجران خود تغییراتی به وجود آورده است. تاثیر کشور قدرتمندی مانند آمریکا پس از به ریاست رسیدن ترامپ و به وجود آوردن جو سیاسی خاصی در منطقه و جهان روند مهاجر پذیری کانادا را نیز تحت الشعاع قرار داد. و همین امر باعث شد تا افراد متقاضی برای مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۰ به طور مداوم اطلاعات شخصی خود را آپدیت کرده و هر روز گوش به زنگ وضع قوانین جدیدی برای مهاجرت باشند. اولین تغییری که در سیستم اکسپرس اینتری به وجود آمد ، کاهش مدت زمان تحویل اسناد و مدارک بعد از انتخاب افراد از ۹۰ روز کاری به ۶۹ روز شد.

تغییر دیگری که در ارتباط با مهاجرت به کانادا در سیستم اکسپرس اینتری به وجود آمد، تغییر امتیازات برای افرادی که دارای جاب آفر یا پیشنهاد شغلی هستند، می باشد. در این سیستم با توجه به تغییر اعمال شده ، امتیاز فعلی ۶۰۰ می باشد و به گروه شغل های مدیریتی ۲۰۰ امتیاز و به دیگر گروه شامل تمامی مشاغل دیگر ۵۰ امتیاز اعطا می شود.

همچنین تغییر دیگر اعمال شده افزایش روند مهاجر پذیری ۱۰۰۰ نفری از سال ۲۰۱۹ به ۲۰۲۰ است. این تغیر به شما شانس بیشتری برای سابمیت شدن در مراحل بالایی اکسپرس اینتری را میدهد. کافیست رزومه ی قوی داشته باشید و بتوانید امتیازات لازمه را دریافت کنید.

هزینه مهاجرت به کانادا

مهاجرت به هر کشوری چه در اروپا چه در آسیا و چه در آمریکا ، برای فرد مهاجر دارای هزینه هایی است که با توجه به افزایش قیمت دلار و کاهش ارزش ریال، این هزینه ها برای ایرانیان مقیم در ایران از قبل بیشتر شده اند. باید توجه داشت که مهاجرت به کانادا دارای هزینه های بسیاری می باشد. علاوه بر اینکه باید به هزینه های قبل از مهاجرت به کانادا فکر کنید و برایشان برنامه ریزی کنید ، هزینه های بعد از مهاجرت را نیز باید درنظر بگیرید. میتوانیم از انواع هزینه ها به هزینه ی دریافت مدارک تحصیلی و آزادسازی آنها ، هزینه دریافت پاسپورت ، هزینه ی ترجمه ی مدارک ، هزینه ی انجام آزمایشات پزشکی ، هزینه ی تهیه ویزا و بلیط و هزینه های ریز و درشت بسیار دیگری اشاره کرد. هزینه هایی که افراد باید پس از انجام مهاجرت نیز بپردازند هم از جمله هزینه های مهم محسوب میشود. شما باید بتوانید از پس هزینه های مسکن و اقامت ، هزینه های خورد و خوراک و تهیه ی اقلام موردنظر خود پس از مهاجرت به کانادا بربیایید. هزینه ی زندگی برای یک نفر در کانادا ماهیانه بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار کانادا می باشد.

سایت مهاجرت به کانادا

برای دریافت جدیدترین و به روز ترین اخبار در ارتباط با مهاجرت به کانادا با اینکه سایت های بسیاری هستند که اطلاعات را آپدیت شده به شما ارائه می کنند اما همواره چک کردن و بررسی سایت مهاجرتی خود کانادا بهترین گزینه ی ممکن برای دریافت اطلاعات دقیق است. با توجه به شرایط به وجود آمده در سطح جهانی و شیوع ویروس کویید ۱۹ ، در سال ۲۰۲۰ تا به اینجا هر روز قوانین مرتبط با مهاجرت تغییر کرده است. شیوع اینویروس پندمیک نگرانی های زیادی در سطح بین المللی ایجاد کرده است و کشورها تا اطلاع ثانوی اجازه ی ورود به خاک خود را نمی دهند. همه چیز به کنترل این بیماری وابسته اسن به طوری که حتی کشورهایی که موفق به کنترل این بیماری شده اند نیز احتمال ابتدای مجدد را دارند و قوانین ورود به کشورها با محدودیت های زیادی به همراه است. پس جهت دریافت کامل ترین و دقیق ترین اخبار مرتبط با مهاجرت به کانادا از سایت رسمی مهاجرت این کشور استفاده کنید.

هلدینگ بزرگ بین المللی الو ویزا، آماد ارائه تمام خدمات مربوط در زمینه مهاجرت کاری می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی