اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911084887015925

اقامت کاری و ویزای کاری کانادا

کد: 139911084887015925

https://bit.ly/2Sd18W6

، (اخبار رسمی): اقامت کاری نوعی اقامت است که شخص تقاضا کننده از طریق آن‌،‌ به دنبال یافتن شغلی مناسب در خارج از قلمرو کشور خود است‌.‌‌ اقامت کاری‌،‌ ‌بیش‌تر به مقصد کشورهایی صورت می‌گیرد که شرایط مناسبی برای نیروهای متخصص غیر بومی فراهم کرده اند.

اقامت کاری
اقامت کاری

اقامت کاری با تاسیس شرکت‌،‌ یکی از مواردی است که می‌تواند منجر به دریافت ویزای کاری و در نهایت اقامت در کشور مقصد بشود.

اقامت کاری چیست؟

اقامت کاری نوعی اقامت است که شخص تقاضا کننده از طریق آن‌،‌ به دنبال یافتن شغلی مناسب در خارج از قلمرو کشور خود است‌.‌‌ اقامت کاری‌،‌ ‌بیش‌تر به مقصد کشورهایی صورت می‌گیرد که شرایط مناسبی برای نیروهای متخصص غیر بومی فراهم کرده اند. از طریق مهاجرت کاری، بسته به نوع مهارت شخص متقاضی موقعیت های شغلی وجود دارد و بهتر است تقاضا کنندگان برای این نوع اقامت،‌ ابتدا در زمینه تخصص کاری خود تحقیق کنند تا بتوانند کشوری مناسبی را پیدا کنند و اگر نیت درآمد ‌بیش‌تر، شغل بهتر‌ و یا قصد اقامت در کشور دیگری را دارند بهتر است قبل از اقامت درباره شرایط کاری آن کشور و دستمزد و میزان ترقی کار اطلاعات جامعی داشته باشند  و بعد تصمیم بگیرند‌.

مقایسه اقامت کاری با اقامت تحصیلی

مهاجرت تحصیلی از مزایایی زیادی برخوردار است و در مواردی بهتر از اقامت کاری است زیرا تحصیل در خارج از کشور به افراد این فرصت را می‌دهد که به طور کامل به یک زبان جدید مسلط شوند‌.‌ بهترین راه برای یادگیری یک زبان خارجی‌،‌ زندگی در آن کشور است. چون با این کار مدام در زندگی روزمره تمرین زبان انجام‌ می‌شود و دانشگاه میزبان نیز به احتمال زیاد دوره‌های آموزش زبان را برای محصلان تشکیل‌ می‌دهد‌.‌ بسیاری از دانشجویان به حدی مجذوب کشور میزبان می‌شوند که تصمیم می‌گیرند در آنجا کار کنند‌.‌ از امتیاز‌های تحصیل در خارج از کشور می‌توان به افزایش فرصت‌های کاری در داخل و خارج از کشور اشاره کرد‌ و امکان تغییر اقامت از طریق تحصیل به اقامت کاری پس از پایان تحصیل در اکثر موارد به راحتی وجود دارد.

کاربرد اقامت کاری

اقامت کاری برای دست یافتن به شغلی مناسب با توجه به شخصیت و مهارت فرد است‌.‌ همچنین اقامت کاری می‌تواند بخاطر پیدا کردن کاری بهتری از کار فعلی و درآمد ‌بیش‌تر باشد‌.‌ افرادی که تحصیلات تخصصی در زمینه رشته خود دارند‌،‌ با مهاجرت ‌بیش‌تر از افراد دیگر می‌توانند پیشرفت کنند و شغل مناسب با شخصیت و مهارت خود را پیدا کنند‌. پس می توان کاربرد این نوع اقامت را دست یافتن به شرایط مالی و رفاهی بهتر در زندگی دانست.

نتیجه گیری

اقامت کاری تصمیم بسیار بزرگی است که نیازمند شجاعت، مصمم بودن و گذراندن مراحل اداری و تکمیل فرم‌های بسیار زیادی است‌.‌ در ‌بیش‌تر موارد برای افراد مشکل است که به‌تنهایی تمامی این روند را طی کنند بنابراین در این زمان باید با یک مشاور مهاجرت صحبت کرد تا راهنمایی‌های کامل جهت اقامت کاری صورت گیرد. کارشناسان الوویزا همواره پذیرای تماس های شما در رابطه با اقامت کاری خواهند بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام