اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911114890815925

شرایط و قوانین گرفتن پذیرش تحصیلی در آلمان

کد: 139911114890815925

https://bit.ly/2YvOTU5

، (اخبار رسمی): کشور آلمان یکی از کشورهای مقصد تحصیلی در اتحادیه اروپا است که سالیانه افراد زیادی را برای تحصیل و کار جذب می کند. نیروهای متخصص در سراسر دنیا می توانند برای کار و تحصیل به این کشور وارد شوند.

تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم در ابتدا شما باید ترجمه مدرک دیپلم خود را ارائه کنید.

کشور آلمان یکی از کشورهای مقصد تحصیلی در اتحادیه ی اروپا است که سالیانه افراد زیادی را برای تحصیل و کار جذب می کند. نیروهای متخصص در سراسر دنیا میتوانند برای کار و تحصیل به این کشور وارد شوند. معمولا برای گرفتن پذیرش تحصیلی درهر کشوری باید دارای حداقل امتیازات مربوطه باشید تا بتوانید با دیگر افرادی که خواهان این پوزیشن تحصیلی هستند رقابت کنید .

معدل یکی از مواردی است که در گرفتن پذیرش تحصیلی بسیار اهمیت دارد. پس اگر شما می خواهید با معدل پایین برای دریافت پذیرش تحصیلی آلمان اقدام کنید، باید با موارد دیگری این معدل پایین را جبران کنید. مواردی مانند داشتن رزومه ی تحقیقاتی و پژوهشی، نمره ی زبان بالا و ….. در آلمان نمرات معدل به سه دسته تقسیم می شوند. معدل زیر ۱۵ ، معدل بین ۱۵ تا ۱۷.۵ و معدل بالای ۱۷.۵، که اگر معدل شما زیر ۱۵ باشد ، معدل شما به عنوان پایین ترین حد از دسته بندی معدلی به حساب میاید. تحصیل در آلمان با معدل پایین امکان پذیر است اما نیازمند تلاش و زمان بیشتری است تا با فاکتورهایی دیگر سعی کنید معدل خود را جبران کرده و کم بودن معدل شما در پروسه ی اپلای کردنتان خیلی تاثیر نگذارد.

تحصیل در آلمان در مقطع دبیرستان

در کشور آلمان تحصیلات ابتدایی برای همه ی افراد ضروری می باشد. قوانین مرتبط با تحصیل در مقطع ابتدایی برای تمامی اتباع آلمانی می باشد و هیچ کس حق ندارد از آن تخطی کند. کودکان از سن ۶ سالگی وارد دبستان می شوند  پس از اتمام دوره ی دبستان بین ۵ مدرسه باید انتخاب کنند که کدام را برای ادامه ی تحصیل میخواهند برگزینند. پس از پایان دوره ی دبیرستان دانش آموزان میتوانند وارد دانشگاه شوند.

دانش آموزان کشورهای دیگر به شرطی میتوانند برای تحصیل وارد دانشگاه های کشور آلمان بشوند که ابتدا دوران کالج را در این کشور بگذرانند و سپس برای دانشگاه اقدام کنند. در آلمان پذیرش دانش آموزانی که دبیرستان خود را به پایان رسانده اند بدون گذراندن کورس های کالج امکان پذیر نیست. تنها در شرایطی میتوان مستقیم از دانش آموزی وارد دانشگاه شد که ۱۲ سال دوره ی مدرسه را در آلمان گذرانده باشید. در آلمان مدارسی برای مقطع دبیرستان وجود دارند که به صورت حرفه ای به آموزش دروس فنی و حرفه ای می پردازند. این دبیرستان ها در دو سطح قرار دارند، دبیرستان هایی که به صورت نظری و عملی دروس فنی حرفه ای را به دانش آموزان آموزش می دهند.

شرایط سنی تحصیل در آلمان

برای تحصیل در آلمان خوشبختانه شرایط سنی خاصی وجود ندارد اما با توجه به رقابت بالایی که بر سر دریافت پوزیشن های تحصیلی در دانشگاه های این کشور وجود دارد ، افرادی که سن کمتر و روزمه ی بهتری دارند قطعا در اولویت قرار میگیرند. به طور کلی اقدام برای احصیل در آلمان و اخذ پذیرش تحصیلی ، نیازمند پکیج کاملی از تمامی قابلیت ها و ویژگی ها می باشد. برای تحصیل در آلمان شما نیازمند داشتن سن خاصی نیستید و میتوانید از دانشگاه ادمیشن بگیرید ولی در نظر داشته باشید که ممکن است در سفارت به شما ویزای تحصیلی برای ورود به آلمان داده نشود. در واقع شما نتوانسته باشید آفیسر را قانع کنید. پس حواستان به تمامی جوانب تحصیل در آلمان و دریافت ویزا باشد.

ادامه تحصیل در آلمان در مقطع فوق لیسانس

برای ادامه تحصیل در آلمان برای مقطع فوق لیسانس، شما باید مدارک مقطع کارشناسی و دیپلم خود را به دانشگاه ارائه دهید. ریز نمرات و نمره ی زبان و رزومه تحصیلی شما برای دریافت پذیرش بسیار دارای اهمیت هستند.

برای ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس شما نیازی داشتن شرایط سنی خاصی نیستید ولی اگر بین دوره  ی کارشناسی و کارشناسی ارشد شما گپ تحصیلی وجود دارد باید بتوانید این گپ تحصیلی را توجیح کنید و برای وقفه ای که پیش آمده توضیحات قانع کننده ای ارائه کنید تا بتوانید ویزای تحصیلی بگیرید و تحصیل خود را در خاک آلمان ادامه دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]