اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003315189616668

دستگاه لیزر فلزات راهنمای خرید و انواع آن

کد: 140003315189616668

https://bit.ly/3zHWvV3

، تهران , (اخبار رسمی): با ظهور تکنولوژی لیزر و امکان استفاده از آن جهت برش انواع فلزات انقلابی در این صنعت شکل گرفته است. دستگاه لیزر فلزات (fiber laser) جهت برش بیش از صد ها نوع از فلزات مختلف همچون استیل، آلومینیوم، فولاد، مس، طلا، چدن، برنج و … مورد استفاده قرار میگیرد.

دستگاه لیزر فلزات راهنمای خرید و انواع آن
دستگاه لیزر فلزات

با ظهور تکنولوژی لیزر و امکان استفاده از آن جهت برش انواع فلزات انقلابی در این صنعت شکل گرفته است. دستگاه لیزر فلزات (fiber laser) جهت برش بیش از صد ها نوع از فلزات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

با ظهور تکنولوژی لیزر و امکان استفاده از آن جهت برش انواع فلزات انقلابی در این صنعت شکل گرفته است. دستگاه لیزر فلزات (fiber laser) جهت برش بیش از صد ها نوع از فلزات مختلف همچون استیل، آلومینیوم، فولاد، مس، طلا، چدن، برنج و … کاربرد دارد.

در آخرین تکنولوژی دستگاه برش لیزری فلزات موسوم به نسل چهارم لیزر فایبر دقت بالا در برش انواع فلزات در کنار ظرافت در انجام کار امری غیر قابل انکار است. دقت در این دستگاه ها با تلورانسی کمتر از 10 میکرون و سرعت در آن ها قابل تنظیم بسته به ضخامت و جنس قطعه تحت برش لیزر است.

این سرعت و دقت بالا سبب افزایش در تعداد و تیراژ برش انواع  فلزات و در نتیجه افزایش چشم گیر راندمان، پیشرفت واحد های صنعتی و سودآوری میشود. با استفاده از تکنولوژی لیزر فایبر در کنار دقت و سرعت بالایی که دارد هزینه خدمات لیزر فلزات به شدت کاهش میابد، این کاهش هزینه در تیراژ بالا بسیار محسوس است.

همین موضوع سبب تمایل کارفرمایان به خرید انواع دستگاه برش فلزات از مراکز معتبر و باسابقه فروش دستگاه لیزر فایبر شده است. از سویی لازمه پیشرفت در هر صنعتی به روز بودن و بهره گیری از فناوری های موجود و به روز در دنیاست. با پیشرفت مداوم تکنولوژی در صورت عدم همراهی با آن امکان رسیدن به موفقیت بسیار کمرنگ خواهد شد.

انواع دستگاه لیزر فلزات

از انواع دستگاه لیزر برش فلزات میتوان به مدل های زیر که همگی از آخرین تکنولوژی های لیزر فایبر بهره میبرند اشاره کرد:

تمامی دستگاه های نامبرده در توان، ابعاد و با ویژگی های متفاوت ارائه میشوند. از مهم ترین برتری های دستگاه لیزر فایبر نسبت به سایر فلزبر ها میتوان به قیمت مقرون به صرفه، عمر بالا و دقت بسیار آن ها اشاره کرد.

دستگاه برش  لیزری فلزات نسبت به دستگاه های برش CO2 که نیاز به تأمین گاز دارند هزینه ای کمتر را نیاز دارند. ضمن اینکه در این دستگاه ها میزان برق مصرفی بسیار کمتر از سایر دستگاه های برش است.

کاربرد دستگاه لیزر فلزات

دستگاه لیزر فلزات دارای کاربرد در صنایع مختلفی است، از جمله

  • برشکاری انواع فلزات و آلیاژ فلزات
  • خمکاری، مونتاژ و جوشکاری انواع سازه های فلزی
  • در صنایع تبلیغاتی: ساخت هدایا و تابلو های تبلیغاتی
  • در صنایع ساختمانی: ساخت عرشه فولادی، نماها، پارتیشن و …
  • در صنایع تولیدی: خودروسازی، کشتی سازی و …
  • ساخت لوله و پروفیل جهت استفاده در ساخت لوازم ورزشی، مبلمان سازی و …

راهنمای خرید دستگاه لیزر فلزات

بسته به صنعتی که در آن شاغل بوده و انتظاراتی که از دستگاه فلز بر خود دارید، ابعاد و اندازه کارگاه و همچنین ابعاد و اندازه دستگاه لیزر فلزات متناسب با آن، سرعت اجرای لیزر و کیفیت خروجی قطعات از آن، امکان جابجایی دستگاه، میزان و حجم کاری که دستگاه لازم است انجام دهد و بسیاری از موارد دیگر دستگاه برش لیزر متناسب با نیاز شما نیز متفاوت خواهد بود. تیم فنی مهندسی نوین تاک با تکیه بر دانش، توان و تجربه خود مسیر راهنمایی را برای شکل گیری بهترین انتخاب شما تعیین نموده است.

  • انتخاب دستگاه لیزر متناسب با نیاز شما جهت پاسخ به انتظارات مصرف کننده
  • بررسی دستگاه لیزر از لحاظ توان، سورس و ابعاد آن
  • تماس با کارشناسان نوین تاک جهت دریافت مشاوره رایگان
  • حضور در محل شرکت جهت کسب اطلاعات بیشتر
  • انعقاد قرارداد فروش
  • آماده سازی محل قرارگیری دستگاه
  • ارسال دستگاه خریداری شده از نوین تاک به همراه کارشناسان مربوطه جهت نصب و راه اندازی دستگاه

شرکت نوین تاک لیزر از سال 1384 در زمینه فروش، نصب، راه اندازی و سپس پشتیبانی انواع دستگاه برش فلزات انواع خدمات را به مشتریان خود در سرتاسر ایران با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه می دهد. تنها کافیست در صورت نیاز به دریافت مشاوره با کارشناسان متخصص ما با شماره 49063 تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی و راهنمای شما در انتخاب دستگاه متناسب با نیاز شما هستند. بعد از انتخاب دستگاه و خرید آن همراهی متخصصان نوین تاک در تمامی مراحل نصب و پشتیبانی دستگاه ها با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش شرکت در کنار شماست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نوین تاک لیزر

تولید کننده و واردکننده دستگاه های حکاکی و برش لیزری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید