اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012135744716668

دستگاه لیزر غیر فلزات چه کاربردی دارد؟

کد: 140012135744716668

https://bit.ly/3pFC5Zh

، تهران , (اخبار رسمی): کاربرد دستگاه های لیزر غیر فلزات در صنعت لیزر همانند سایر دستگاه ‌های نوین و پرکاربرد دیگر لیزر بسیار گسترده و متنوع در بین صاحبان کسب‌وکارهای مختلف است.

دستگاه لیزر غیر فلزات چه کاربردی دارد؟
دستگاه لیزر غیر فلزات

پس اگر نیاز به بروزترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌ های لیزر در کسب‌وکار خود دارید حتما با شماره تلفن ‌های ما در شرکت نوین تاک لیزر تماس بگیرید.

کاربرد دستگاه های لیزر غیر فلزات در صنعت لیزر همانند سایر دستگاه ‌های نوین و پرکاربرد دیگر لیزر بسیار گسترده و متنوع در بین صاحبان کسب‌وکارهای مختلف است.

دستگاه‌ برش و حکاکی لیزر غیر فلزات توانایی برش و حکاکی انواع متریال ‌های غیرفلز را با دقت و سرعت بسیار بالا دارند. این‌ دستگاه‌ها مناسب جهت برش و حکاکی متریال هایی با سختی کم طراحی شده‌اند. به‌کارگیری و استفاده از دستگاه‌های لیزر غیر فلزات در صنایع مختلف موجب رونق در انواع کسب‌وکارها با تولید انواع محصولات متنوع و پرطرف‌دار شده‌است. بسیاری از افراد با استفاده از این دستگاه‌های مدرن در کسب‌وکار خود و تولید انواع محصولات چشمگیر و زیبا و همچنین تولید انواع محصولات هنری و تزئینی موجب رونق در کسب‌وکار خود و کسب سود فراوان شده‌اند.

دستگاه‌ های برش غیر فلزات انواع برش و حکاکی متریال‌های غیرفلز را با سرعت و دقت بسیار بالا و همچنین حفظ کیفیت و خروجی بی‌نظیر محصولات تولیدی انجام می دهند.

دستگاه های برش غیر فلزات با نام دستگاه لیزر co2 شناخته‌شده اند زیرا در این دستگاه برش و حکاکی متریال‌های غیرفلز توسط لیزر co2 انجام می شود.

این لیزر پرقدرت و متمرکز با تابیدن بر روی قطعه تحت تولید دما و فشار بسیار بالا حکاکی و برش انواع متریال های غیرفلز را امکان‌پذیر می‌کند.

کاربرد دستگاه‌های لیزر غیر فلزات

 دستگاه‌ های لیزر غیرفلزات جهت برش و حکاکی انواع متریال‌های غیر فلزی از جمله لیزر چوب مثل ساخت انواع میز و وسایل چوبی، مبلمان، زیورآلات چوبی، جعبه ‌های چوبی، تولید انواع وسایل چوبی و تزئینی زیبا و به‌کارگیری آن ها در دکوراسیون داخلی، برش لیزری پارچه مثل تولید انواع پوشاک و البسه، انواع رومبلی و رومیزی، برش لیزری کاغذ و مقوا مثل ساخت گیفت های مناسبتی و کارت‌های تبریک، تولید‌ پوشال و ساخت انواع جعبه های زیبا، برش لیزری چرم مثل ساخت انواع کیف‌ها و کفش‌های چرمی زنانه و مردانه، برش لیزری سنگ جهت حک لیزری تصویر یا عکس و نوشته بر روی انواع سنگ‌ها و حکاکی سنگ قبر، برش لیزری نمد و ساخت وسایل زیبا و منحصربه‌فرد مثل  وسایل تزئینی نمدی مثل زیر بشقابی، کیف‌های نمدی و دم‌پایی نمدی به کار برده می شوند.

دستگاه‌های لیزر غیر فلزات همچنین کاربردهای قابل‌توجهی در صنعت دکوراسیون داخلی منازل و محیط‌های اداری، ساخت تابلوهای چوبی و زیورآلات بسیار زیبا دارد.

درواقع نکته مهمی که در رابطه با دستگاه های لیزر غیر فلزات وجود دارد این است که دستگاه‌های لیزر غیر فلزات همگی عملکرد یکسانی در حکاکی و برش متریال‌های غیرفلز دارند و تفاوت آن‌ها در سرعت حک یا برش، کیفیت، ابعاد، قطعات یدکی، توان لیزر، هزینه و ویژگی‌های الکترونیکی و مکانیکی دستگاه ها است.

درنتیجه شما عزیزان در هنگام خرید دستگاه مورد نیاز خود باید ویژگی‌های نامبرده در فوق را در نظر بگیرید و دستگاه را متناسب با انتظار و نیاز خود از آن تهیه نمایید. نکته مهم دیگری که در خرید دستگاه‌های لیزر وجود دارد بودجه‌ در نظر گرفته شما است.

مزایای دستگاه‌ های لیزر غیر فلزات

دستگاه لیزر غیر فلزات توانایی حکاکی و برش متریال‌های غیرفلز را با دقت و سرعت بسیار بالا در کمترین زمان ممکن دارند

 دقت بالا و حفظ کیفیت در برش و حکاکی متریال‌های غیرفلز از دیگر مزایای این دستگاه‌ها می‌باشد

 هزینه تعمیر و نگهداری دستگاه‌های لیزر بسیار پایین است

دستگاه‌های لیزر غیر فلزات بدون سروصدا و لرزش‌های جانبی انواع برش‌ها و حکاکی‌ها را انجام می دهند

 افزایش امنیت و کاهش حوادث آتش سوزی در استفاده از دستگاه‌های لیزر از مزایای بارز آن‌ها است

دستگاه‌های لیزر فلزات

دستگاه‌ لیزر فایبر برش فلزات جهت حکاکی و برش انواع متریال‌های فلزی بکار برده می‌شود. این دستگاه‌ها انواع ماریال های فلزی را با دقت و سرعت بسیار بالا انجام می‌دهند. این دستگاه ها بسیار پرکاربرد در بین مشاغل و صاحبان کسب‌وکارهای مختلف هستند. به دلیل به کار بردن لیزر فایبر در این دستگاه‌های مدرن به آن‌ها دستگاه لیزر فایبر گفته می‌شود.

پس اگر نیاز به بروزترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌ های لیزر در کسب‌وکار خود دارید حتما با شماره تلفن ‌های ما در شرکت نوین تاک لیزر تماس بگیرید. انواع دستگاه‌ برش لیزر با مناسب‌ترین هزینه ها در این شرکت معتبر و باسابقه موجود می‌باشد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نوین تاک لیزر

تولید کننده و واردکننده دستگاه های حکاکی و برش لیزری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی