اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204027348116668
در دسترس نیست

دستگاه پرس برک چیست و چه کاربردی دارد؟

دستگاه پرس برک چیست و چه کاربردی دارد؟

کد: 140204027348116668

، تهران , (اخبار رسمی): دستگاه پرس برک و یا دستگاه خم کن (Press Brake Machine) از ابزارهای صنعتی بسیار مهم است که از اصلی ترین کاربرد آن خم کردن و همینطور شکل دادن به ورق های فلزی به خصوص آهنی و فولادی می باشد.

دستگاه پرس برک چیست و چه کاربردی دارد؟
پرس برک

در صورتی که در زمینه خرید دستگاه پرس برک نیاز به دریافت مشاوره دارید و همینطور میخواهید قیمت آن را استعلام کنید، می توانید با کارشناسان نوین تاک از طریق شماره 02149063  در ارتباط باشید.

دستگاه پرس برک چیست؟

اگر نگاهی به اطراف خود بیاندازید، می توانید انحنای وسایل فلزی را مشاهده کنید. با پیشرفتی که جهان اشیاء تجربه کرده اند و تکنولوژی های جدیدی که ایجاد شده اند، فلز در زمینه های بسیاری شامل ساخت برج ها، آسمان خراش ها، آسانسورها، لولای درب، هود آشپزخانه، اجاق گاز و… کاربرد دارد. در صنعت، ایجاد انحنا و خم کاری ها طی فرآیند خم کاری و با استفاده از دستگاه های مخصوصی از جمله دستگاه پرس برک انجام می شود. این دستگاه با استفاده از اجزای هیدرولیکی و مکانیکی که دارد، با استفاده از یک نیروی بسیار زیادی ورق های فولادی را شکل می دهد.

دستگاه خم کن ورق یکی از دستگاه های پرکاربرد صنعتی به شمار می رود که در بخش های مختلف صنعت کارایی دارد. در ادامه این مقاله از وبسایت نوین تاک به جزئیات تکمیلی در مورد این دستگاه اشاره کرده ایم.

دستگاه پرس برک چیست؟

دستگاه پرس برک و یا دستگاه خم کن (Press Brake Machine) از ابزارهای صنعتی بسیار مهم است که از اصلی ترین کاربرد آن خم کردن و همینطور شکل دادن به ورق های فلزی به خصوص آهنی و فولادی می باشد.

این دستگاه متشکل از یک قسمت ثابت به نام ماتریس و یک قسمت متحرک به نام سنبه است. ورق فلزی بر روی ماتریس قرار می گیرد و سپس با کمک صفحات و یا اعمال فشار محکم می گردد. سنبه از بالا و با اعمال فشار به ورق نیرو وارد کرده و ضمن ایجاد خم در ورق، منجر به ایجاد اشکال گوناگون هندسی در آن نیز می شود.

ویژگی های دستگاه پرس برک

دستگاه خم کن ورق دارای برخی ویژگی ها شامل مکانیزم آسان، دقت و سرعت بالا در خم کاری، صرفه جویی در زمان، کاهش هزینه و همینطور افزایش کارکرد و بازدهی کار می باشد. به همین دلیل است که به یکی از اجزای جدایی ناپذیر صنعت تبدیل شده است.

اجزای دستگاه خم کن ورق

دستگاه خم کن ورق متشکل از اجزای مختلفی است که در ادامه به اصلی ترین آن ها اشاره کرده ایم:

  • فریم و تنه دستگاه
  • رام
  • نیروی محرکه برای خم ‌کاری
  • فک بالا و میز پرس
  • گیره ابزار در دستگاه خم کن
  • قرارعقب
  • محور های حرکتی دستگاه
  • بازو های نگهدارنده
  • سیستم فرمان و کنترل دستگاه خم کاری

قیمت خرید دستگاه پرس برک

در تعیین قیمت دستگاه خم پارامترهای مختلفی تاثیرگذار هستند که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم:

میزان توانایی دستگاه برای فرآیند خم کاری

اندازه دستگاه

نکات فنی

نوع عملکرد دستگاه

برند و شرکت تولید کننده

قدرت و سرعت

نوع خم شامل ساده و یا مرکب

میزان دسترسی به لوازم جانبی

و…

در صورتی که در زمینه خرید دستگاه پرس برک نیاز به دریافت مشاوره دارید و همینطور میخواهید قیمت آن را استعلام کنید، می توانید با کارشناسان نوین تاک از طریق برقراری تماس تلفنی با 02149063  در ارتباط باشید.

چنانچه تصمیم خود را برای خرید دستگاه لیزر صنعتی از نوین تاک لیزرقطعی کنید، کارشناسان مجموعه شرایط و تسهیلات فروش بصورت نقد و اقساط را در اختیار شما قرار می دهند. نوین تاک لیزر ضامن اصالت و کیفیت کالا می باشد، ضمن اینکه این محصول همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش به شما عزیزان ارائه می گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نوین تاک لیزر

تولید کننده و واردکننده دستگاه های حکاکی و برش لیزری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید