اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110126904016668
در دسترس نیست

معرفی انواع دستگاه های لیزر صنعتی

معرفی انواع دستگاه های لیزر صنعتی

کد: 140110126904016668

، تهران , (اخبار رسمی): دستگاه های لیزر صنعتی امروزه کاربردهای بسیاری در صنایع مختلف دارند. دستگاه های لیزر صنعتی شامل دستگاه برش لیزری فلزات ، دستگاه برش لیزری غیرفلزات ، دستگاه حکاکی انواع متریال های فلزی و غیر فلزی است.

معرفی انواع دستگاه های لیزر صنعتی
دستگاه برش لیزری فلزات

شرکت نوین تاک لیزر ارائه‌ دهنده انواع دستگاه برش لیزری و دستگاه جوش لیزری بوده و با کیفیت ترین خدمات را در این زمینه به مشتریان خود ارائه می دهد.

دستگاه های لیزر صنعتی امروزه کاربردهای بسیاری در صنایع مختلف دارند. استفاده از این دستگاه ها در کسب و کارهای گوناگون با پیشرفت و رونق بسیار همراه بوده است. استفاده از این دستگاه ها موجب کار آفرینی و تولید محصولات بسیار متنوع، با کیفیتی فوق العاده در تعداد بسیار بالا شده است.

 دستگاه های لیزر صنعتی شامل دستگاه برش لیزری فلزات ، دستگاه برش لیزری غیرفلزات ، دستگاه حکاکی انواع متریال های فلزی و غیر فلزی است. البته لازم به ذکر است که دستگاه لیزر صنعتی علاوه بر برش و حکاکی انواع متریال ها قابلیت جوش و اتصال بی نظیر آن ها را نیز دارد، با این عملکرد که اشعه لیزر از یک خروجی قوی خارج‌ شده و تحت فشار و دمای بسیار بالا به اجسام تابیده می‌شود و با ذوب و تبخیر محل مورد نظر و تشکیل حوضچه مذاب به سرعت و در کمترین زمان ممکن موجب اتصال متریال می شود.

کاربرد دستگاه لیزر صنعتی در بسیاری از صنایع مثل صنایع پزشکی، هوافضا،کشتی سازی، ساختمانی، نظامی، آزمایشگاهی، تاًسیسات، شیمی، فیزیک، پژوهشی، ارتباطی، پوشاک و غیره است.

نحوه عملکرد دستگاه لیزر صنعتی

پرتو نور لیزر در این دستگاه ها بر روی قسمتی از جسم که قرار است برش و یا حکاکی شود تابیده می شود. پرتو پر قدرت لیزر بر روی جسم متمرکز می‌شود، سبب تبخیر و یا ذوب در آن ناحیه شده و برش انجام می شود. دستگاه لیزر صنعتی جهت برای پراکنده کردن مواد مذابی که در ناحیه برش ایجاد شده ‌است، از گاز کمکی استفاده کرده و برای بریدن اشکال موردنظر، هد لیزر با توجه به نوع شکل بر روی سطح به‌ صورت خطی حرکت کرده و برش را انجام می‌دهد. سیستم حرکتی دستگاه لیزر صنعتی دارای انواع متنوعی چون دندانه دار، موتور خطی و غیره است.

انواع دستگاه لیزر صنعتی

  • دستگاه برش لیزری فلزات

دستگاه برش لیزری فلزات جهت حکاکی و برش انواع متریال های با جسم سفت و سخت مثل انواع فلزات به کار می روند. انواع فلزات مثل ،آهن، مس، آلومینیوم، روی، نیکل، نیوبیوم،استیل،قلع و غیره توسط دستگاه لیزر فایبر با کیفیتی بی نظیر حکاکی و برش می شوند.

  • دستگاه برش لیزری غیرفلزات

این دستگاه ها جهت حکاکی و برش انواع متریال های غیر فلزی بکار می روند. انواع کاغذ، پارچه، نمد، چرم، چوب و غیره توسط این دستگاه ها برش و حکاکی می شوند.

برش و حکاکی انواع چوب و تولید مبلمان، برش و حکاکی انواع کاغذ و تولید کارت پستال، انواع جعبه های کادو، کارت های عروسی، گیفت های نامزدی و عروسی، برش دقیق انواع پارچه و تولید پوشاک، برش و حکاکی چرم و تولید انواع کیف و کفش های زنانه و مردانه، برش نمد و تولید انواع وسایل پذیرایی و بسیاری از وسایل و تولیدات دیگر از جمله تولیدات دستگاه های برش غیرفلزات است.

با صنعتی شدن لیزر مورد استفاده در دستگاه های نام برده برش و حکاکی انواع متریال ها با دقت و سرعت بسیار بالا انجام می شود.

از جمله انواع لیزرهای مورد استفاده در دستگاه لیزر صنعتی می‌توان به لیزرهای شیمیایی، لیزرهای گازی، لیزرهای جامد، لیزرهای فیبری و لیزرهای رادیواکتیو اشاره کرد. لازم به ذکر است که لیزرهای گازی و لیزرهای جامد جزء پرمصرف‌ترین لیزرها در دستگاه‌های لیزر صنعتی هستند.

مزایای دستگاه های لیزر صنعتی

  • امکان تولید فراوان و به تعداد انبوه در این نوع از دستگاه‌های مدرن وجود دارد
  • دستگاه لیزر صنعتی انواع برش و حکاکی را بر روی انواع متریال ها مانند فلزات و غیر فلزات انجام می‌دهد
  • برش و حکاکی در این دستگاه ها با کیفیتی بالا اجرا می شود
  • هزینه نگهداری و تعمیر دستگاه لیزر صنعتی بسیار مقرون‌ به‌ صرفه و مناسب است
  • برای کار با این دستگاه ها نیاز به هیچ گونه تخصصی ندارد
  • با استفاده از دستگاه لیزر صنعتی هزینه‌های مصرفی خود را کاهش می دهیم
  • این دستگاه سبب پایین آمدن خطراتی همچون آتش‌سوزی در محیط کار و افزایش امنیت آن می شود
  • برش ایجاد شده توسط دستگاه لیزر صنعتی کاملاً صاف، صیقلی و شفاف بوده و بسیار با کیفیت است
  • به دلیل دقت بالای این دستگاه در برش تولید ضایعات و دور ریز آن بسیار کم است
  • ضخامت برش ایجاد شده توسط دستگاه لیزر صنعتی نسبت‌ به دیگر دستگاه‌ها کمتر بوده و درنتیجه برش تمیزتر است

سخن آخر

شرکت نوین تاک لیزر ارائه‌ دهنده انواع دستگاه برش لیزری و دستگاه جوش لیزری بوده و با کیفیت ترین خدمات را در این زمینه به مشتریان خود ارائه می دهد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت دستگاه‌ برش فلزات نوین تاک لیزر، با مجموعه نوین تاک تماس گرفته و با کارشناسان آن در ارتباط باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های لیزر صنعتی و نحوه کسب درآمد توسط آن ها اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نوین تاک لیزر

تولید کننده و واردکننده دستگاه های حکاکی و برش لیزری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید