اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010295645516668

دستگاه برش لیزری فلزات چیست و چگونه عمل می‌کند؟

کد: 140010295645516668

https://bit.ly/3qOszUB

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه با تولید انواع دستگاه‌ های لیزر در دنیای صنعت تحول عظیمی در دنیای تولیدات به وجود آمده است. دستگاه ‌های لیزر در صنعت به دو دسته اصلی جهت برش انواع فلزات و غیر فلزات تقسیم ‌بندی می‌شوند و جهت برش و حکاکی انواع متریال ‌های فلز و غیرفلز مورداستفاده قرار می‌گیرند.

دستگاه برش لیزری فلزات چیست و چگونه عمل میکند؟
دستگاه برش لیزری فلزات

شرکت نوین تاک لیزر با وارد کردن انواع دستگاه‌ های لیزر با طراحی ‌های به‌روز و فوق‌العاده و ارائه دستگاه‌ها با قیمت مناسب آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود در اقصی نقاط کشورمان می‌باشد.

امروزه با تولید انواع دستگاه‌ های لیزر در دنیای صنعت تحول عظیمی در دنیای تولیدات به وجود آمده است. دستگاه ‌های لیزر در صنعت به دو دسته اصلی جهت برش انواع فلزات و غیر فلزات تقسیم ‌بندی می‌شوند و جهت برش و حکاکی انواع متریال ‌های فلز و غیرفلز مورداستفاده قرار می‌گیرند. با به کارگیری دستگاه برش لیزری غیر فلزات انواع وسایل چشم نواز، دکوری و حتی سرویس های پذیرایی با جنس های متنوع تولید شده و کسب و کارها در این زمینه رونق بسیار گرفته اند. در گذشته‌ با حداقل امکانات صاحبان کسب ‌و کار و تولیدات مختلف به روش‌ های سنتی و ابزار های دستی با صرف زمان و نیروی دستی بسیار محصولات و تولیدات خود را با کمترین کیفیت و تولید ضایعات بسیار تولید می کردند. اما امروزه با استفاده از دستگاه‌ های لیزر که با نهایت دقت و سرعت تولید را انجام می دهند تمامی این مشکلات به‌آسانی برطرف شده و تولید انواع کالا ها توسط دستگاه‌ های لیزر به آسانی انجام می شود‌.

دستگاه‌ های لیزر فلزات

 دستگاه‌ لیزر فلزات به گونه ای طراحی شده اند که قابلیت و توانایی برش و حکاکی انواع متریال ‌های فلزی که تماماً دارای جنس سخت و سفت هستند را با دقت و سرعت بسیار بالا دارند.

دستگاه‌ لیزر فلزات دستگاه‌های لیزر فایبر نام دارند.

کاربرد دستگاه‌ های لیزر فلزات

دستگاه ‌های لیزر فلزات قابلیت حک و برش انواع متریال‌های فلزی از جمله آهن، آلومینیوم، طلا، نقره، مس، استیل، قلع، روی، کرم، نیوبیم، برنج و غیره را با دقت و سرعت بسیار بالا دارند.

از کاربردهای دیگر دستگاه‌های لیزر فلزات میتوان به کاربرد آن در صنایع مختلف از جمله صنعت ماشین‌سازی، جواهر سازی، صنایع مهندسی و پزشکی و .... اشاره کرد.

دستگاه ‌های لیزر غیر فلزات

دستگاه‌ لیزر غیر فلزات نیز قابلیت و توانایی برش و حکاکی انواع متریال های غیرفلز را در کمترین زمان ممکن با سرعت، کیفیت و دقت بسیار بالا دارند. مشخصه دستگاه ‌های لیزر غیر فلزات عملکرد یکسان آن ها جهت حکاکی و برش انواع متریال های غیرفلز است. و تفاوت آن ‌ها در کیفیت تولید، سرعت حک یا برش، ابعاد، توان لیزر، هزینه قطعات یدکی، ویژگی ‌های مکانیکی و الکترونیکی می‌باشد.

دستگاه لیزر غیر فلزات دستگاه co2 می باشد که با برش و حکاکی انواع متریال های غیرفلز تولیدات بسیار زیبا و هنری خلق می کند. تولیداتی که در زندگی روزمره ما در منزل، محل کار و بسیاری از مکان‌های دیگر در اطرافمان مشاهده می‌کنیم. بسیاری از وسایل دکوری، تزئینی و هنری توسط این دستگاه‌های مدرن تولید می‌شود.

در نتیجه در تهیه دستگاه‌ های لیزر غیر فلزات شما عزیزان می‌توانید متناسب با بودجه و انتظارتان دستگاه مورد نیازتان را تهیه نمایید. همچنین توصیه می‌شود در هنگام خرید انواع دستگاه‌ های لیزر حتماً راهنمای خرید آن‌ها را مطالعه کرده و حتماً با آگاهی و آشنایی اقدام به خرید دستگاه مورد نیازتان نمایید تا بتوانید نتایج قابل‌قبول و مورد انتظارتان را به دست آورید.

کاربرد دستگاه‌ های لیزر غیر فلزات

دستگاه لیزر غیر فلزات قابلیت حک و برش انواع متریال های غیرفلز از جمله چوب، شیشه، چرم، سنگ، پلکسی گلاس، انواع پارچه، نمد، کاغذ و مقوا و غیره را با دقت و سرعت بسیار بالا دارند.

دستگاه ‌های لیزر غیرفلزات همچنین کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف از جمله صنعت لباس و پوشاک، صنعت لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه، ساختمان‌سازی، صنعت کیف و کفش چرم، ساخت انواع لوازم و وسایل چوبی، صنعت دکوراسیون داخلی، ساخت انواع لوازم تزئیناتی، ساخت انواع کارت‌های تبریک و مناسبتی مثل کارت عروسی ، ساخت انواع جعبه‌های کادو و فانتزی، تولید رومیزی رو مبلی، ساخت انواع گیفت های عروسی و نامزدی و ... دارند.

مزایای دستگاه‌ های برش لیزری

انواع حکاکی و برش متریال‌های فلز و غیرفلز با دقت و سرعت بسیار بالا یکی از مزایای این دستگاه ‌ها می‌باشد.

 انواع حکاکی و برش متریال‌های فلز و غیرفلز در کمترین زمان ممکن با حفظ کیفیت و خروجی فوق‌العاده محصول نهایی از دیگر مشخصه های این دستگاه ها می‌باشد

 هزینه تعمیر و نگهداری دستگاه‌های لیزر بسیار پایین و مقرون‌به‌صرفه می‌باشد.

 افزایش امنیت کار با دستگاه ‌های لیزر که موجب به حداقل رسیدن خطرات آتش سوزی شده است در محیط‌های کارگاهی و شرکتی یکی دیگر از مزایای مهم این دستگاه‌ها است.

نداشتن سر و صدا و لرزش‌ های جانبی این دستگاه‌ ها یکی دیگر از دلایل پرطرفدار بودن دستگاه‌ های لیزر می‌باشد.

دستگاه جوش لیزر یکی دیگر از انواع دستگاه های لیزر صنعتی است که از نوین ترین روش های جوشکاری محسوب می شود، جهت آشنایی با کاربرد دستگاه جوش لیزر در صنعت کلیک نمایید.

شرکت نوین تاک لیزر با وارد کردن انواع دستگاه‌ های لیزر با طراحی ‌های به‌روز و فوق‌العاده و تنوع بسیار بالا و همچنین ارائه دستگاه‌ها با قیمت مناسب آماده ارائه بهترین خدمات و دستگاه‌ها به مشتریان خود در اقصی نقاط کشورمان می‌باشد. پس همین حالا با شماره تلفن‌های ما در شرکت نوین تاک لیزر تماس گرفته و راهنمایی ‌های لازم را در مورد دستگاه مورد نیازتان از مشاوران و کارشناسان ما دریافت بفرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نوین تاک لیزر

تولید کننده و واردکننده دستگاه های حکاکی و برش لیزری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی