اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107096748416668
در دسترس نیست

نکاتی که پیش از خرید دستگاه لیزر فلزات لازم است بدانید.

کد: 140107096748416668

، تهران , (اخبار رسمی): تکنولوژی برش لیزری امروزه در صنایعی چون صنعت پوشاک، صنعت چرم، صنعت کشتی‌سازی، صنعت خودروسازی و غیره دارای کاربرد فراوانی بوده و بسیار مورد توجه مصرف‌کنندگان در این صنایع قرار گرفته‌است.

نکاتی که پیش از خرید دستگاه لیزر فلزات لازم است بدانید.
دستگاه لیزر فلزات

نوین تاک لیزر تولیدکننده و عرضه‌کننده انواع دستگاه‌های برش لیزری فلزات و دستگاه برش لیزری غیر فلزات بوده و تمامی خدمات پس‌ از فروش را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

تکنولوژی برش لیزری امروزه در صنایعی چون صنعت پوشاک، صنعت چرم، صنعت کشتی‌سازی، صنعت خودروسازی و غیره دارای کاربرد فراوانی بوده و بسیار مورد توجه مصرف‌کنندگان در این صنایع قرار گرفته‌است. دستگاه‌های برش لیزری با توجه به نوع کاربرد و متناسب با نوع صنعت انتخاب‌شده و به‌ طور کلی به دو بخش دستگاه لیزر فلزات و دستگاه لیزر غیر فلزات تقسیم‌بندی می‌شود. دستگاه‌های برش لیزری و همچنین دستگاه‌های حکاکی لیزری از جمله دقیق‌ترین دستگاه‌ها در زمینه برش و حکاکی بوده که قابلیت کار بر روی انواع مختلف مواد را دارا می‌باشند.

به بیان ساده‌تر می‌توان گفت برش لیزری به فناوری گفته می‌شود که در آن از اشعه لیزر برای بریدن اجسام فلزی و غیرفلزی استفاده می‌شود. این اشعه لیزر از خروجی قوی لیزر در دستگاه خارج‌ شده و بر روی جسم مورد نظر قرار گرفته و سبب برش آن می‌شود. قسمتی از جسم موردنظر که بریده شده‌است یا آب شده، تصعید شده و یا می‌سوزد که توسط فشار گاز از روی جسم در قسمت بریدگی پاک‌ شده و سطحی صاف و یکدست باقی می‌ماند. دقت و حساسیت در عملکرد دستگاه برش لیزری فلزات و همچنین دستگاه برش لیزری غیر فلزات بسیار بالا بوده و از مزایای کار با این دستگاه می‌توان به کیفیت و تمیزی کار، سهولت در به‌کارگیری این دستگاه‌ها، دقت بالا در انجام کار، صرف انرژی کمتر و سرعت‌ عمل در کارها اشاره کرد.

در هنگام خرید دستگاه‌های برش لیزری رعایت برخی نکات سبب انتخاب بهترین دستگاه‌ها شده و کمک می‌کند که بهترین دستگاه را با بالاترین کیفیت و بهترین کارایی خریداری نمایید.

در ادامه مطالب بررسی هر یک از این نکات پرداخته و هرکدام را مورد مطالعه قرار خواهیم داد. پس در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

نکات مهم در خرید دستگاه‌های برش لیزری

از مهم ترین نکات در خرید دستگاه‌های برش لیزری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شرکت تولید کننده دستگاه

یکی از نکات قابل‌ توجه در هنگام خرید دستگاه برش لیزری، توجه به شرکت تولیدی و برند دستگاه است. در خرید این دستگاه باید تولید کننده‌ای را انتخاب نمایید که بسیار معتبر و شناخته‌شده بوده و محصولاتی باکیفیت و مرغوب را تولید کند. همچنین به دلیل پیچیده بودن دستگاه‌های برش لیزری، تمامی آموزش‌های لازم و قطعات مورد نیاز را به مشتری ارائه داده و شما را پشتیبانی نماید.

  • توجه به فضای کافی

در هنگام خرید دستگاه‌های برش لیزری مانند دستگاه برش لیزری غیر فلزات، حتماً به فضای محیط کاری خود توجه کرده و دستگاهی با ابعاد مناسب را انتخاب نمایید. به‌عنوان مثال دستگاه برش لیزری مدل ۱۳۰ در ۹۰ برای فضای اتاق ۳ در ۴ مناسب بوده به‌ طوری‌ که دستگاه حداقل ۳۰ سانتی‌متر باید با دیوار فاصله داشته باشد. همچنین در هنگام خرید به فضای ورودی اتاق نیز برای عبور دستگاه توجه نمایید.

  • توان دستگاه قدرت لیزری

دستگاهی که انتخاب می‌نمایید، باید متناسب با نوع محصول مورد استفاده و ضخامت آن برای برش باشد. دستگاه‌ هایی که توان برش لیزری آن‌ها بالا است، می‌توانند موادی با ضخامت کمتر را سریع‌تر برش داده و این سرعت سبب صرف زمان کمتر در تولید می‌شود. همچنین دستگاه‌های با توان بالاتر گران‌تر از دستگاه‌های برش لیزری با توان پایین‌تر بوده و ازاین‌رو مواد مصرفی این دستگاه‌ها هم گران‌تر است.

  • گاید ریل دستگاه

عملکرد کلی دستگاه کاملاً بستگی به گاید ریل دستگاه داشته و توجه به آن در هنگام خرید، از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا اگر دستگاه به‌ درستی عمل نکند، در هنگام برش، سرعت کار و دقت آن مشکل ایجاد شده و منجر به صرف هزینه اضافی جهت تعمیر قطعات می‌شود.

  • بدنه دستگاه

جنس بدنه دستگاه برش لیزری نقش بسیار مهمی در طول عمر و دوام دستگاه خواهد داشت. برخی از شرکت‌های تولیدکننده جهت کاهش هزینه خرید این دستگاه‌ها بدنه آن‌ها را از جنس‌های نامرغوب ساخته که در هنگام کار دستگاه دچار لرزش می‌شود. ازاین‌رو سعی کنید در هنگام خرید دستگاه‌ هایی را انتخاب نمایید که دارای بدنه محکم بوده و از جنس با کیفیتی ساخته‌ شده باشند.

  • دقت برش دستگاه

دقت در تک بری و سری بری در دستگاه‌های برش لیزری متفاوت بوده به گونه‌ای که دقت در تک بری بسیار بالاتر از دقت در سری بری می‌باشد. همچنین با افزایش سرعت از دقت دستگاه در برش کاسته شده و برش بی‌ کیفیت‌تر می‌شود. به‌ همین دلیل با توجه به نوع مواد و متریال خود دستگاه برش لیزری متناسب را انتخاب نمایید.

  • متریال‌های قابل برش

متریال‌های متنوعی برای برش توسط دستگاه برش لیزری فلزات و دستگاه برش لیزری غیر فلزات مورد استفاده قرار می‌گیرند که از این متریال ها می‌توان به انواع چرم، پوشاک، چوب، شیشه و کریستال، سنگ گرانیت، لاستیک، فلز، پلاستیک و آکریلیک و غیره اشاره کرد. در هنگام خرید دستگاه‌های برش لیزری را با توجه به متریال‌های مصرفی انتخاب نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از فناوری برش لیزری کلیک نمایید.

رعایت تمامی موارد یادشده سبب انتخاب دقیق شما در خرید دستگاه‌های برش لیزری بوده و شما می‌توانید انواع این دستگاه  ها را از شرکت نوین تاک لیزر با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری نمایید.

نوین تاک لیزر تولیدکننده و عرضه‌کننده انواع دستگاه‌های برش لیزری فلزات و دستگاه برش لیزری غیر فلزات بوده و تمامی خدمات پس‌ از فروش را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. جهت اطلاع از قیمت انواع دستگاه برش لیزری می‌توانید با این مجموعه تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نوین تاک لیزر

تولید کننده و واردکننده دستگاه های حکاکی و برش لیزری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید