اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011125675916668

انواع دستگاه‌ های لیزر صنعتی

کد: 140011125675916668

https://bit.ly/3otKsqa

، تهران , (اخبار رسمی): دستگاه‌های لیزر به گونه‌ای طراحی شده‌اند که اشعه پرقدرت و متمرکز لیزر در این دستگاه‌ها هم قابلیت برش انواع متریال ها از جمله متریال‌های فلزی و غیرفلزی را دارند و هم بالعکس آن قابلیت اتصال و جوش انواع متریال ها را با کیفیتی فوق‌العاده در کمتر از چند میکروثانیه دارند.

انواع دستگاه‌ های لیزر صنعتی
دستگاه لیزر صنعتی

شرکت نوین تاک لیزر به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین شرکت‌ های واردکننده انواع دستگاه‌ های لیزر بهترین و بروزترین دستگاه‌های لیزر را به مشتریان خود در اقصی نقاط کشور ارائه می‌دهد.

امروزه با توجه به پیشرفت و علم دانش بشری دستگاه‌های بسیار متنوع، بروز و مدرن در صنعت لیزر ابداع و تولید شده است. به‌طورکلی دستگاه‌های لیزر به گونه‌ای طراحی شده‌اند که اشعه پرقدرت و متمرکز لیزر در این دستگاه‌ها هم قابلیت برش انواع متریال ها از جمله متریال‌های فلزی و غیرفلزی را دارند و هم بالعکس آن قابلیت اتصال و جوش انواع متریال ها را با کیفیتی فوق‌العاده در کمتر از چند میکروثانیه دارند.

دستگاه‌ لیزر صنعتی چیست؟

دستگاه لیزر صنعتی حکاکی و برش انواع متریال ها اعم از متریال‌های فلزی و غیرفلزی را در کمترین زمان ممکن با سرعت و نهایت دقت درعین حفظ کیفیت انجام می دهند.

در انواع دستگاه‌ های برش لیزری صنعتی اعم از دستگاه‌های برش لیزری فلزات و دستگاه برش لیزری غیر فلزات از دانش نوین لیزر صنعتی بهره گرفته شده است. طراحی لیزر های صنعتی در انواع دستگاه‌های برش لیزری به گونه ‌ای است که اشعه‌ پرقدرت و متمرکز لیزر با تابیدن بر روی قطعه موردنظر در کمترین زمان ممکن حک و برش متریال مدنظر را اجرا می‌کند. در دستگاه‌های لیزر صنعتی کیفیت اولویت و مزایای این دستگاه‌ های مدرن می ‌باشد. درواقع عملکرد این دستگاه‌ها به ‌گونه‌ای است که ابتدا طرح مورد نظر در نرم‌افزار های گرافیکی طراحی‌ شده و با انتقال آن به دستگاه لیزر اشعه‌ پرتو لیزر طرح موردنظر را در کمترین زمان ممکن با نهایت کیفیت اجرا می ‌کند.

دستگاه برش لیزری فلزات (فایبر)

از دستگاه‌ های برش لیزری فایبر جهت حکاکی و برش انواع متریال‌های فلزی و دارای جنس سخت از جمله آهن، آلومینیوم، مس، استیل، طلا، نقره، برنج، برنز و ... به کار برده می‌شوند.

کاربرد دستگاه‌ لیزر فلزات در صنایع مختلف اعم از صنعت خودروسازی، صنعت ساختمان‌سازی، صنعت جواهرسازی، صنایع نظامی و هوافضا، ساخت انواع قطعات و ماشین‌آلات، صنایع و مهندسی و پزشکی و ... است.

شما عزیزان می‌توانید دستگاه لیزر فایبر خود را با مناسب‌ترین هزینه ها از شرکت نوین تاک لیزر تهیه نمایید. قیمت دستگاه لیزر فلزات در شرکت نوین تاک لیزر متناسب با بودجه شما عزیزان می‌باشد.

دستگاه ‌های برش لیزری غیرفلزات  (co2)

 دستگاه برش لیزری غیر فلزات جهت حکاکی و برش انواع متریال‌های غیر فلزی از جمله سنگ، چوب، چرم، کاغذ و مقوا، نمد، پارچه، پلکسی‌گلاس و ... به کار برده می‌شوند.

کاربرد دستگاه‌ های برش لیزری غیر فلزات در بسیاری از صنایع ازجمله صنعت پوشاک و لباس، صنعت دکوراسیون داخلی، صنعت کیف و کفش و .... بسیار مورد توجه صاحبان این صنایع قرار دارد.

ساخت انواع آرم در اشکال مختلف ، ساخت انواع اشکال هندسی، ساخت انواع علائم تجاری، ساخت انواع وسایل تزئینی و دکوری، ساخت انواع تندیس و لوح، ساخت انواع تابلو‌ از دیگر کاربردهای دستگاه‌های برش لیزری غیر فلزات با بهره‌گیری از لیزر های صنعتی می‌باشد.

مزایای دستگاه ‌های لیزر صنعتی

 دستگاه ‌های لیزر صنعتی انواع حکاکی و برش متریال‌های مختلف و با دقت و سرعت بسیار بالا در عین حفظ کیفیت اجرا می‌کنند.

دستگاه لیزر صنعتی توانایی حکاکی و برش انواع طرح‌های پیچیده و ظریف را با سرعت و دقت بسیار بالا درعین حفظ کیفیت دارند.

کیفیت بی‌نظیر و فوق‌العاده محصولات تولیدی توسط دستگاه لیزر صنعتی از مهم‌ترین مزایای این دستگاه‌ها می‌باشد.

تولید ضایعات و هدر رفت کالا توسط دستگاه های لیزر صنعتی بسیار کم و ناچیز می‌باشد.

استفاده از دستگاه‌های لیزر صنعت موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های مصرفی ازجمله هزینه برق و همچنین هزینه استفاده کمتر از تعداد نیروی انسانی شده‌است.

هزینه تعمیر و نگهداری پایین دستگاه ‌های لیزر از دیگر مزایای مهم آن ها می‌باشد.

شرکت نوین تاک لیزر به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین شرکت‌ های واردکننده انواع دستگاه‌ های لیزر بهترین و بروزترین دستگاه‌های لیزر را به مشتریان خود در اقصی نقاط کشور ارائه می‌دهد.

در شرکت نوین تاک لیزر قیمت دستگاه لیزر غیر فلزات متناسب با بودجه و نوع کسب‌وکار شما عزیزان موجود می‌باشد.

پس همین الان با شماره تلفن‌های ما در شرکت نوین تاک لیزر تماس بگیرید و اقدام به تهیه دستگاه مورد نیاز خود نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نوین تاک لیزر

تولید کننده و واردکننده دستگاه های حکاکی و برش لیزری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید