اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004015192016668

دستگاه برش غیر فلزات

دستگاه لیزر غیر فلزات راهنمای خرید و انواع آن

کد: 140004015192016668

https://bit.ly/3d1tOIK

، تهران , (اخبار رسمی): دستگاه لیزر غیر فلزات همان طور که از نامش پیداست به دستگاه هایی گفته می شود که قابلیت برش و حکاکی بر روی متریال غیر فلزی که جنس آن ها از فلز نیست را دارند. متریال های مورد استفاده در دستگاه های برش غیر فلزات عبارتند از پارچه، چوب، مقوا، چرم، کاغذ، نمد، پلکسی، سنگ و بسیاری از متریال دیگر

دستگاه لیزر غیر فلزات راهنمای خرید و انواع آن
دستگاه لیزر غیر فلزات

دستگاه لیزر غیر فلزات همان طور که از نامش پیداست به دستگاه هایی گفته می شود که قابلیت برش و حکاکی بر روی متریال غیر فلزی که جنس آن ها از فلز نیست را دارند. متریال های مورد استفاده در دستگاه های برش غیر فلزات عبارتند از پارچه، چوب، مقوا، چرم، کاغذ، نمد، پلکسی، سنگ و بسیاری از متریال  دیگر. تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه ها تکنولوژی لیزر CO2 است که از به روزترین و قدرتمندترین فناوری های روز در صنعت لیزر به شمار می رود.

انواع دستگاه لیزر غیر فلزات

به طور کلی میتوان گفت دستگاه های لیزر غیر فلزات جهت برش و حکاکی متریال غیر فلز دارای عملکردی یکسان و مشابه هستند. بسته به نیاز شما، صنعتی که در آن شاغل هستید، میزان سرمایه ای که در نظر دارید، ابعاد و اندازه کارگاه و بسیاری موارد دیگر انتخاب دستگاه لیزر غیر فلز برای شما متفاوت خواهد بود. در انتخاب بهترین دستگاه لیزر غیر فلز مناسب شما کارشناسان نوین تاک لیزر از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد و آماده ارائه مشاوره رایگان در تمامی مراحل خرید به شما عزایزن هستند.

در شرکت نوین تاک لیزر برترین دستگاه های لیزر غیر فلزات روز دنیا با اخرین تکنولوژی لیزر CO2 گردهم آمده و آماده ارائه به شما عزیزان است. از جمله این دستگاه ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

دستگاه لیزر غیر فلزات مدل پایونیر 1410

دستگاه لیزر غیر فلزات مدل پایونیر 1325

دستگاه لیزر غیر فلزات مدل پایونیر 1318

دستگاه لیزرغیر فلزات مدل لایت 1410

دستگاه لیزرغیر فلزات مدل لایت 1610

کاربرد های دستگاه برش غیر فلزات  

اگر تمامی متریال را بتوان به دو دسته تقسیم بندی کرد، یک دسته شامل متریال از جنس فلز میشود که جهت برش این متریال میتوان از دستگاه برش فلزات بهره برد و دسته دیگر شامل متریال غیرفلزی است که برای برش و حکاکی آن ها دستگاه لیزر غیر فلزات کاربرد دارد. عملکرد دستگاه برش غیر فلزات بسیار متنوع و با توجه به هر متریالی کاربردهای متفاوتی دارند، از جمله کاربرد های دستگاه لیزر غیر فلزات میتوان به صنایع زیر اشاره کرد:

برش لیزری پارچه

نکته قابل توجه و حائز اهمیت ظرافت عملکرد دستگاه های برش غیر فلزات در متریال های آن می باشد. از جمله عملکرد این دستگاه ظرافت و دقت در پارچه ها می باشد. به وسیله برش لیزری پارچه می توان پارچه ها را بسیار تمیز و دقیق برش داد. پارچه در واقع از دیگر متریال‌های غیرفلز پرکاربرد است که صاحبان کسب‌وکارهای مرتبط در زمینه پوشاک، البسه و سایر محصولاتی که به وسیله برش پارچه تولید می‌شوند به کمک دستگاه‌های برش لیزری پارچه و تولید‌ انبوه کسب‌وکار خود را رونق بخشیده اند.
دستگاه برش لیزری پارچه انواع پارچه را بدون سوختگی و بسیار تمیز برش می‌دهند و دقیق‌ترین و ظریف‌ترین برش‌ها را بر روی انواع پارچه به آسانی اجرا می کنند.
همچون تولید انواع رو مبلی، روتختی، انواع پوشاک و البسه و … .

برش لیزری چوب

با توجه به کاربرد چوب، جذابیت و زیبایی های آن و کاربردی که در زمینه های مختلف از جمله دکوراسیون منزل به خصوص در دکوراسیون شرکت ها، مدرسه و دانشگاه ها که از میز، صندلی و بسیاری از وسایل چوبی دیگر استفاده می شود، ساخت تابلوهای تزئینی و … دستگاه برش لیزر چوب مناسب ترین گزینه برای برش و حکاکی چوب ها می باشد.

برش لیزری چرم

از گذشته تا به امروز صنعت چرم کاربردهای بسیار زیادی در زمینه های تولیدی مختلف علی الخصوص در کشور ما داشته است، از جمله این کاربردها تولید کفش چرم، کیف های زنانه و مردانه و تابلو های چرمی است. استفاده از دستگاه برش غیر فلز بسیار مناسب برای حکاکی و برش چرم های مختلف می باشد.

برش لیزری کاغذ و مقوا

دستگاه برش غیر فلزات در صنعت حکاکی و برش لیزری کاغذ و مقوا کاربرد های بسیار زیادی دارد. تولید انواع کارت‌های تبریک، تولید انواع کارت‌های مناسبتی مثل کارت عروسی و تولد، ساخت انواع گیفت های مناسبتی و هدایای مقوایی، ساخت انواع جعبه مثل جعبه کادو، تولید انواع خرده کاغذهای رنگی و … به وسیله دستگاه برش غیر فلزات انجام می شود.

برش لیزری نمد

از نمد در خلق وسایل تزئینی و زیبای بسیار زیادی استفاده می شود‌. به همین منظور برای برش و حکاکی متریال نمد دستگاه لیزر برش نمد بهترین گزینه می باشد. نمد از جمله متریال های غیر فلز ارزان و پرکاربرد است که با حکاکی و برش آن ها محصولات خاص و زیبایی مثل وسایل دکوری نمدی، دم‌پایی نمدی، جا سوئیچی و کیف‌های نمدی تولید می‌ شود.

برش لیزری سنگ

حکاکی بر روی سنگ نیز بسیار شایع و پرکاربرد است. برای حکاکی عکس و تصاویر گوناگون بر روی سنگ های مختلف، همچنین حکاکی بر روی سنگ قبر دستگاه برش غیرفلزات گزینه مناسبی است. حکاکی سنگ‌هایی که به‌عنوان یادگاری نگهداری می‌شوند و همچنین ساخت انواع تابلو های سنگی نیز با استفاده از دستگاه برش غیر فلز انجام می شود.

برش لیزری پلکسی

با برش و حکاکی به وسیله دستگاه برش غیرفلزات بر روی اقلامی که از جنس پلکسی هستند بدون سوختگی وسایل بسیار زیبایی را برش داده و تولید می کنند. انواع پلاک هایی که از جنس پلکسی هستند نیز با این روش برش داده می شوند.

برش لیزری موکت و کف پوش

امروزه انواع موکت ها و کفپوش ها بسیار پرکاربرد در طراحی و دکوراسیون داخلی محیط های مختلف اعم از محیط های اداری و تجاری، فروشگاه ها و نمایشگاه ها، سالن های آمفی تئاتر و سالن های کنفرانس، هتل ها، رستوران ها و حتی منازل مسکونی هستند. با استفاده از دستگاه های برش غیر فلزات امکان برش انواع موکت، کفپوش و فرش جهت استفاده در هر محیطی وجود خواهد داشت. از جمله کفپوش های قابل برش توسط این دستگاه ها عبارتند از انواع موکت های نایلونی، فرش های ماشینی، کفپوش های مورد استفاده در کف اتومبیل ها، کفپوش های نایلونی، برش انواع مت یوگا، فرش های پلی استر، فرش های مصنوعی و … .

آنچه سبب تمایز نوین تاک لیزر نسبت به سایر ارائه دهندگان دستگاه های لیزر برش و حکاکی فلزات و غیرفلزات شده است ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش توسط تیمی دقیق، متخصص و آموزش دیده است که سبب شکل گیری همکاری بر پایه ارائه خدمات با کیفیت در نهایت سرعت و دقت شده است. تمامی تلاش مجموعه نوین تاک لیزر بر کسب رضایت شما در تمامی سال های گذشته و سال های پیشرو بوده و هست. از همین رو ارائه خدمات با کیفیت پس از فروش و گارانتی دستگاه ها را از تیم تخصصی ما بخواهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نوین تاک لیزر

تولید کننده و واردکننده دستگاه های حکاکی و برش لیزری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید