اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005075349516668

دستگاه لیزر فلزات چیست و چه کاربردی دارد؟

کد: 140005075349516668

https://bit.ly/3rGdCmy

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه با توجه به صنعتی شدن کسب و کارها و ورود تکنولوژی های جدید به تمامی صنایع دور از انتظار نیست اگر نام دستگاه برش لیزر فلزات به گوش شما خورده باشد.

دستگاه لیزر فلزات چیست و چه کاربردی دارد؟
دستگاه لیزر فلزات

دستگاه لیزر فلزات که با نام دستگاه برش فلزات نیز شناخته شده است از تکنولوژی لیزر فایبر جهت حکاکی و برش انواع فلزات از جمله آلومینیوم، مس، طلا، آهن، چدن، برنج، روی و غیره استفاده می شود.

  امروزه با توجه به صنعتی شدن کسب و کارها و ورود تکنولوژی های جدید به تمامی صنایع دور از انتظار نیست اگر نام دستگاه برش لیزر فلزات به گوش شما خورده باشد. همانطور که ممکن است بدانید از فلزات در صنایع بسیاری استفاده می‌شود از جمله این صنایع می‌توان به صنعت خودروسازی، صنعت دکوراسیون داخلی، صنعت کشتی سازی، صنعت هواپیما سازی، قطعه سازی ساخت و ساخت انواع قالب، ساخت انواع سازه های فلزی و غیره اشاره کرد.

 در گذشته جهت حکاکی و برش انواع فلزات از روش های مکانیکی استفاده می شده که علاوه بر داشتن دقت پایین زمان بسیار زیادی نیز صرف برش فلزات در ابعاد و اندازه های مختلف میشده است. در ضمن در این روش امکان پیاده‌سازی طرح های ظریف در ابعاد کوچک در فلزات موجود نبوده است. اما با پیدایش لیزر در برش و حکاکی انواع فلزات که سبب بالا رفتن میزان دقت، کیفیت و سرعت ایجاد برش و حکاکی در انواع فلزات شده است رونق بسیار زیادی در این صنایع نیز جریان پیدا کرده است.

 دستگاه لیزر فلزات

 دستگاه لیزر فلزات که با نام دستگاه برش فلزات نیز شناخته شده است از تکنولوژی لیزر فایبر جهت حکاکی و برش انواع فلزات از جمله آلومینیوم، مس، طلا، آهن، چدن، برنج، روی و غیره استفاده می شود.

 جهت برش و حکاکی انواع فلزات تنها کافیست طرح مورد نظر را با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی به دستگاه لیزر بدهید. دستگاه لیزر در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به برش و حکاکی طرح مورد نظر بر روی فلز می نماید. آنچه در انجام برش و حکاکی روی فلزات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تخصص و مهارت اپراتور دستگاه لیزر می باشد، که لازم است بتواند با دریافت آموزش های لازم تمامی طرح های متنوع و گوناگون را روی قطعات مختلف پیاده سازی کند.

 کاربرد دستگاه برش فلزات

 همانطور که از قبل نیز اشاره شد امروزه دستگاه های برش لیزر در صنایع بسیار زیادی کاربرد دارند با توجه به اهمیت فلزات و استفاده بسیار زیاد انواع فلزات در صنایع گوناگون بدون شک استفاده از این دستگاه‌ها نیز نسبت به قبل بسیار پر رونق شده است.

 از جمله کاربرد هایی که از دستگاه لیزر فلزات می‌توان دریافت کرد می‌توان به برش و حکاکی انواع فلزات جهت استفاده در صنایعی نظیر صنعت خودروسازی اشاره کرد که در آن از فلزات در سایز و ابعاد و اندازه های متفاوت استفاده می شود.

 استفاده از دستگاه لیزر فلزات در ساخت و طراحی انواع فلزات با هدف تولید انواع وسایل تزیینی و مورد استفاده در دکوراسیون داخلی نیز از دیگر کاربردهای مهم این دستگاه هاست.

در صنایع خم و برشکاری، ساخت و برش انواع لوله و پروفیل و ... نیز این دستگاه ها کاربرد بسیار زیادی دارند.

 مزایای دستگاه لیزر فلزات

 از مزایای بی شمار دستگاه لیزر فلزات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • افزایش سرعت برش و حکاکی فلزات افزایش دقت برش و حکاکی انواع فلزات و آلیاژهای فلزی امکان بالا بردن تیراژ کار و کاهش نیروی انسانی میزان برق مصرفی بسیار پایین در این دستگاه ها پایین بودن هزینه تعمیر و نگهداری دستگاه ها

و بسیاری از موارد دیگر

 قیمت دستگاه های برش لیزری فلزات

با توجه به نوسانات ارزی موجود قیمت دستگاه ها خصوصاً دستگاه های وارداتی مبلغی ثابت نبوده و مدام در حال تغییر می باشد. از این رو توصیه می شود جهت دریافت قیمت روز انواع دستگاه های حکاکی و برش لیزری مورد نیاز خود با بخش فروش این شرکت تماس حاصل نمایید.

لازم به توضیح است در نوین تاک لیزر همواره قیمت ها در پایین ترین حد ممکن تعیین شده و به مشتریان گرامی اعلام می گردد.

گروه تولیدی و صنعتی نوین تک لیزر را می توان یکی از برترین و بزرگترین تولید کننده و وارد کننده انواع دستگاه برش لیزر صنعتی دانست.

 تیم متخصص فنی و با تجربه نوین‌تاک لیزر از لحظه دریافت مشاوره و راهنمایی جهت انتخاب بهترین دستگاه لیزر متناسب با صنعت و کسب و کار شما تا لحظه خرید و سپس نصب و راه اندازی این دستگاه ها پیوسته همراه و حامی شما خواهد بود. تنها کافیست جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۵ رقمی ۴۹0۶۳ تماس حاصل نموده و راهنمایی های لازم را از مشاوران شرکت دریافت نمایید.

 کارشناسان این مجموعه در کمال صبر و احترام پاسخگوی شما عزیزان هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نوین تاک لیزر

تولید کننده و واردکننده دستگاه های حکاکی و برش لیزری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید