اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005165365516668

برترین شرکت های ارائه دهنده دستگاه های حکاکی و برش لیزر صنعتی

کد: 140005165365516668

https://bit.ly/3jzp0gi

، تهران , (اخبار رسمی):  به علت مزایای بیشماری که حکاکی و برش  توسط دستگاه های لیزر  به این صنعت وارد نموده اند  تمامی شرکت های بزرگی که در این حوزه مشغول به فعالیت بوده اند اقدام به تهیه و تولید این دستگاه های حکاکی و برش نموده اند تا بتوانند شیوه ای  صنعتی را به کسب و کار خود ببخشایند.

برترین شرکت های ارائه دهنده دستگاه های حکاکی و برش لیزر صنعتی
دستگاه های حکاکی و برش لیزری

به جرات می توان گفت یکی از برترین صنایعی که با پیدایش تکنولوژی های جدید دچار تغییر و تحول شده است، صنعت برش و حکاکی انواع متریال گوناگون است.

امروز با پیشرفت علم و  و ظهور تکنولوژی های جدید در انواع کسب و کار ها فرم صنایع گوناگون نسبت به گذشته بسیار دچار تغییر و تحول شده است. در واقع می‌توان گفت انواع کسب و کار ها با ظهور تکنولوژی های پیشرفته و اختراع دستگاه هایی که بتوانند از این تکنولوژی ها استفاده کنند و آنها را در اختیار صنایع گوناگون قرار دهند دچار تغییر شکل کسب و کارها از شیوه ای  سنتی به شیوه ای مدرن شده‌اند.

 صنعتی شدن کسب و کارها دارای مزایای بسیار زیادی نیز می باشد. از جمله این مزایا می‌توان به افزایش سرعت انجام کار، افزایش کیفیت انجام کار، افزایش دقت انجام کار، کاهش نیروی انسانی، کاهش در مصرف برق و سایر انرژی های لازم، کاهش آلودگی محیط زیست با حداقل نمودن ضایعات ها و بسته به صنایع گوناگون مزایای گوناگون بسیار زیادی اشاره کرد.

 دستگاه های حکاکی و برش لیزری

 به جرات می توان گفت یکی از برترین صنایعی که با پیدایش تکنولوژی های جدید دچار تغییر و تحول شده  است،  صنعت برش و حکاکی انواع متریال گوناگون است.

 در گذشته جهت برش و حکاکی انواع متریال گوناگون اعم فلزات و غیرفلزات از شیوه‌های سنتی مکانیکی و دستی استفاده می شده است، که این روش ها دارای معایب بسیار زیادی بودند از جمله معایب این روش ها می توان به سرعت پایین انجام برش و حکاکی، کیفیت پایین انجام برش و حکاکی، تولید آلودگی های بسیار زیاد، تولید ضایعات بسیار زیاد، عدم امکان اجرای طرح های ظریف و نازک روی متریال گوناگون و همچنین محدودیت در متریال که امکان حکاکی و برش آنها وجود داشت اشاره کرد.

 اما با ظهور تکنولوژی لیزر و امکان استفاده از آن در صنعت برش و حکاکی توسط دستگاه لیزر فلزات و دستگاه لیزر غیر فلزات که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود هستند توانسته است تحولی عظیم در صنعت برش و حکاکی لیزری متریال گوناگون فراهم آورد.

 به علت مزایای بیشماری که حکاکی و برش  توسط دستگاه های لیزر  به این صنعت وارد نموده اند  تمامی شرکت های بزرگی که در این حوزه مشغول به فعالیت بوده اند اقدام به تهیه و تولید این دستگاه های حکاکی و برش نموده اند تا بتوانند شیوه ای  صنعتی را به کسب و کار خود ببخشایند و سبب افزایش سرعت دقت و کیفیت در فعالیت های برش مکانیکی خود شود.

 از جمله شرکت‌های بزرگی که با استفاده از تکنولوژی لیزر اقدام به تهیه و تولید انواع دستگاه حکاکی و برش لیزر صنعتی نمودند می توان به شرکتهای زیر اشاره نمود:

 گروه صنعتی روتک

گروه صنعتی نوین تاک لیزر

گروه صنعتی سیمای شهر

 گروه صنعتی آرمان لیزر

گروه صنعتی مگا ماشین  و ...

شرکت های نامبرده از برترین و بزرگترین شرکت های تولید کننده و وارد کننده انواع دستگاه لیزر صنعتی هستند که با کیفیت ترین خدمات را با مناسب ترین قیمت ممکن به مشتریان خود ارائه می دهند.

 بسته به انتظاراتی که شما از دستگاه لیزر صنعتی خود دارید، ابعاد و اندازه کارگاه شما، حجم و اندازه کار شما،کیفیتی که از خروجی کار انتظار دارید و ... می توانید با گرفتن مشاوره از کارشناسان و مشاوران این شرکت ها بهترین و مناسب ترین دستگاه های مورد نیاز صنعت کسب و کار خود را تهیه نمایید.

 جهت آشنایی بیشتر با انواع دستگاه لیزر صنعتی در ادامه بررسی دستگاه برش لیزری فلزات، دستگاه برش لیزری غیر فلزات دستگاه لیزر حکاکی مارکینگ و دستگاه جوش لیزر خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

 دستگاه برش لیزری فلزات

 دستگاه لیزر فلزات با استفاده از تکنولوژی فایبر اقدام به برش و حکاکی انواع متریال فلزی اعم از طلا، نقره، مس، روی، آهن، آلومینیوم، استیل و همچنین آلیاژ فلزات گوناگون می نماید. از مزایای بیشمار این دستگاه می‌توان به دقت بالا، سرعت بالا و کیفیت بالای خروجی کار اشاره کرد که امکان برش لیزر در ابعاد و اندازه های ریز و ظریف نیز وجود خواهد داشت. با استفاده از دستگاه برش لیزری فلزات ضایعات تولیدی به حداقل میزان ممکن و میزان برق مصرفی به حداقل میزان ممکن تقلیل پیدا خواهد کرد.

 دستگاه برش لیزری غیر فلزات

 دستگاه لیزر غیر فلزات از تکنولوژی لیزر co2 جهت برش انواع متریال غیر فلزی اعم از پلاستیک، چوب، چرم، پارچه، نمد و غیره بهره می برد. با استفاده از دستگاه برش لیزری غیر فلزات می توان انواع متریال غیر فلز را در ابعاد و اندازه های گوناگون و در تیراژ بسیار بالا و به حداقل رساندن ضایعات کم کردن نیروی انسانی و کم کردن برق مصرفی برش داد و کالاهای تزیینی و کاربردی بسیار زیادی را تهیه تولید و به بازار عرضه کرد.

 دستگاه لیزر حکاکی مارکینگ

 دستگاه لیزر حکاکی با استفاده از اشعه لیزر اقدام به حکاکی بر روی متریال گوناگون از جمله چوب، چرم، پلاستیک، انواع فلزات و غیره می‌نماید. در روش های حکاکی های قدیمی امکان کمرنگ شدن جوهر به مرور زمان وجود داشته است اما در حکاکی لیزری از جوهر استفاده نمی‌شود و با کنده کاری طرح مورد نظر بر روی متریال گوناگون انجام می‌شود در نتیجه ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به سایر روشهای حکاکی خواهد داشت.

 دستگاه جوش لیزر

 دستگاه جوش لیزر که در دسته بندی دستگاه های لیزر قرار می گیرد امکان اتصال انواع فلزات و غیرفلزات را با ایجاد حوضچه جوش بسیار کوچک جهت ایجاد جوشکاری فراهم می‌کند. به طور کلی می توان گفت دستگاه جوش لیزر میزان برق مصرفی بسیار کمتری نسبت به سایر روشهای جوشکاری داشته و از سویی دارای کیفیت و خروجی بسیار بالایی نسبت به سایر روشهای جوشکاری است و سرعت بسیار بیشتری نسبت به سایر روش ها امکان جوش دادن متریال گوناگون را فراهم می آورد.  کیفیت خروجی کار در جوشکاری لیزری به حدی بالاست که در بسیاری از موارد نیاز به پرداخت وجود نخواهد داشت.

 در هر صنعتی همگام شدن با تکنولوژی های موجود در آن صنایع امری لازم و ضروری است اگر در صنعت برش و حکاکی لیزری فعالیت دارید بدون شک لازم است خود را به‌روز نموده و از برترین و معتبرترین دستگاه‌های موجود در این صنعت استفاده نمایید. در واقع میتوان گفت همگام شدن با تکنولوژی روز دنیا برای شما سود آوری بسیار بالایی در جهت رشد کسب و کار شما در پی خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نوین تاک لیزر

تولید کننده و واردکننده دستگاه های حکاکی و برش لیزری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید