اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007165464316668

هر آنچه لازم است از دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر صنعتی بدانید

کد: 140007165464316668

https://bit.ly/3BFNKew

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه از انواع دستگاه‌ های حکاکی و برش لیزر صنعتی در صنایع گوناگون به‌علت دقت، سرعت و کیفیتی که این دستگاه‌ها با خود به‌همراه آورده‌اند استفاده می‌شود.

هر آنچه لازم است از دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر صنعتی بدانید.
دستگاه جوش لیزری

امروزه از انواع دستگاه‌ های حکاکی و برش لیزر صنعتی در صنایع گوناگون به‌علت دقت، سرعت و کیفیتی که این دستگاه‌ها با خود به‌همراه آورده‌اند استفاده می‌شود. در انواع دستگاه‌های لیزر صنعتی اشعه لیزر در تیوب لیزر تولید شده و توسط آینه‌های تعبیه‌شده در دستگاه به سمت هد دستگاه که محل تقویت اشعه لیزر است فرستاده می‌شود.

در هد دستگاه لیزر اشعه‌ی لیزر تولید شده به یک پرتوی متمرکز در نقطه ای که قطر آن کمتر از نیم میلی‌متر است تبدیل‌شده و از آن‌جا همراه با گاز نیتروژن به سمت سطح کار که ممکن است از متریال فلز و یا غیرفلز باشد تابیده می‌شود و سبب ایجاد حکاکی و یا برش در قطعه موردنظر می‌شود .

انواع دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر صنعتی

از جمله انواع دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر صنعتی می‌توان به دستگاه‌های زیر اشاره کرد :

  • دستگاه برش لیزری فلزات

در دستگاه لیزر فلزات ازتکنولوژی لیزر فایبر که آخرین و برترین تکنولوژی لیزر تولید شده در جهان است استفاده می‌شود. در این دستگاه‌ها اشعه لیزر به‌صورت یک پرتوی متمرکز بر سطح فلزاتی همچون طلا، نقره، روی، آهن، چدن، مس، برنج و غیره و همچنین تعدادی از آلیاژ فلزات تابیده می‌شود و سبب ایجاد حکاکی و برش لیزری بر روی متریال فلز می‌شود.

 به‌علت سخت بودن جنس فلزات نیاز است از تیوب لیزر با توان‌های بالا استفاده شود. معمولاً توان‌های لیزر مورد استفاده در دستگاه‌های لیزر فلزات از توان ۱ هزار الی ۸ هزار وات هستند. 

  • دستگاه برش لیزری غیر فلزات

در دستگاه‌های لیزر غیر فلزات از تکنولوژی لیزر  CO2 جهت حکاکی و برش لیزری متریالی همچون چوب، چرم، پارچه، نمد، پلکسی، شیشه و غیره استفاده می‌شود. به‌علت جنس نسبتاً نرم متریال غیرفلز نیاز به استفاده از تیوب لیزر با توان‌های بالا در این دستگاه‌ها وجود ندارد. به‌طور متوسط توان های مورد استفاده در این دستگاه‌ها از توان‌های ۱۰۰ الی ۳۰۰ وات می‌باشد.

  • دستگاه جوش لیزری

دستگاه جوش لیزری را می‌توان پرکاربردترین دستگاه‌های لیزر دانست که در آن از تکنولوژی لیزر جهت جوشکاری متریال فلزات و در برخی از موارد غیر فلزات استفاده می‌شود. در گذشته جوشکاری توسط روش سخت و پیچیده ای انجام می شد و جهت انجام انواع جوش از الکترود استفاده می‌شد که زمان بسیار زیادی احتیاج داشت و همچنین لازمه دقت و تخصص بسیار بالایی نیز بود.

امروز اما جوشکاری لیزری به‌علت سرعت، دقت و کیفیتی که به صنعت جوشکاری وارد کرده‌است یکی از آسان‌ترین و برترین روش‌های جوشکاری است که می‌تواند در مدت‌زمانی بسیار کمتر از سایر روش‌های جوشکاری کیفیتی بسیار بیشتر از آن روش‌ها را نیز ارائه نماید.

انواع دستگاه جوش لیزر

به‌طورکلی می‌توان گفت دستگاه‌های جوش لیزر براساس عملکرد آن‌ها در دو دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. دستگاه جوش لیزری پیوسته و دستگاه جوش لیزری نقطه ای. در ادامه به توضیح هر کدام از روش‌های جوشکاری خواهیم پرداخت.

دستگاه جوش لیزری نقطه ای:

در دستگاه جوش لیزری نقطه ای اشعه‌ی لیزر توسط تیوب لیزر به‌صورت پالس به پالس و نقطه به نقطه روی سطح فلزات و در مواردی غیرفلزات تابیده می‌شود و سبب ذوب نمودن ۲ قطعه در هم، با هدف ایجاد ادغام در ۲ قطعه و تبدیل آن‌ها به ۱ قطعه استفاده می‌شود. در این روش از چسبندگی مولکولی جهت ایجاد اتصال بهره گرفته می‌شود.

دستگاه جوش لیزری پیوسته:

در دستگاه جوش لیزری پیوسته اشعه لیزر از منبع آن به‌طور پیوسته خارج‌شده و بر سطح کار تابیده می‌شود و با ایجاد ذوب و انجماد در کسری از ثانیه بدون کوچک‌ترین احتیاجی به گاز محافظ سبب ایجاد اتصال در ۲ قطعه موردنظر می‌شود

 اگر شما نیز از افراد شاغل در حوزه برش و حکاکی هستید و تاکنون از دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر صنعتی بهره نبرده‌اید به شما مجموعه نوین تاک لیزر را به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و برترین شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده انواع دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر صنعتی معرفی می‌کنیم. این مجموعه می‌تواند برترین و بروزترین دستگاه‌های موجود در این صنعت را هم به‌صورت نقد و هم به‌صورت اقساط به شما تقدیم نماید.

در این مجموعه انواع دستگاه‌های لیزر صنعتی در ابعاد و اندازه‌ها و توان‌های گوناگون جهت تجهیز کارگاه‌های کوچک و مصارف خانگی و همچنین کارخانجات بسیار بزرگ موجود است.

جهت خرید این دستگاه‌ها و همچنین کسب اطلاعات بیشتر تنها کافی‌ست با کارشناسان فروش این مجموعه با شماره تماس ۰۲۱۴۹۰۶۳ تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان دریافت نمایید کارشناسان ما پاسخ‌گوی شما عزیزان هستند.

لازم به توضیح است این مجموعه در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران در سالن 7 و غرفه نوین تاک لیزر حضور داشته و پذیرای شما علاقمندان می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نوین تاک لیزر

تولید کننده و واردکننده دستگاه های حکاکی و برش لیزری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید