اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008085499616997

پیش بینی تحلیل گران از اهداف بعدی قیمت اتریوم و بیت کوین چیست؟

کد: 140008085499616997

https://bit.ly/3BtsDez

، تهران , (اخبار رسمی): به گفته تحلیل گران عوامل متعددی احتمال افزایش قیمت اتریوم تا ۵۰۰۰ دلار را تقویت می‌کند. همچنین، پیش‌بینی می‌شود بیت کوین تا ۸۵۰۰۰ دلار با مقاومت قابل‌توجهی مواجه نشود.

پیش بینی تحلیل گران از اهداف بعدی قیمت اتریوم و بیت کوین چیست؟
پیش بینی تحلیل گران از اهداف بعدی قیمت اتریوم و بیت کوین چیست؟

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین تلگراف، پس از اینکه گاوها توانستند قیمت بیت کوین را به محدوده حمایتی ۶۳۰۰۰ دلار برسانند، قیمت اتریوم نیز رکورد زد و به اوج ۴،۴۶۷ دلار رسید.

تحلیلگران مختلف معتقدند بیت کوین بالاتر از سطح ۶۰،۰۰۰ دلار در تلاش برای یافتن سطح حمایتی خود بوده و اتریوم نیز به دنبال ورود به فاز کشف قیمت است.

بیت کوین می‌تواند ۹۰،۰۰۰ دلاری شود

تحولات صعودی قیمت بیت کوین و اتریوم باعث شده است تا بسیاری نسبت به آینده این دو رمز ارز امیدوار باشند. تحلیلگری با نام Crypto_Ed_NL در پیامی توییتری هدف ۷۳۰۰۰ دلاری که پیش‌تر زمانی که قیمت بیت کوین ۴۰،۰۰۰ دلار بود تعیین کرده بود را اشتباه خواند و آن را افزایش داد.

این تحلیلگر پس از در نظر گرفتن تحولات قیمتی اخیر نوشت:

هدف تا ۹۰،۰۰۰ دلار افزایش یافت و پس از اصلاح، باید شاهد ۱۰۰،۰۰۰ دلار باشیم.

وی کمی بعد در رابطه با اینکه افزایش قیمت بیت کوین چگونه بر قیمت اتریوم تأثیر می‌گذارد توییتی منتشر کرد و در آن نحوه عملکرد پرایس اکشن را توضیح داد و هدف ۶۰۰۰ دلاری را برای اتریوم مشخص کرد.

Crypto_Ed_NL در این رابطه گفت:

نیازی به فرار از اشتباه و سلب مسئولیت نیست. وقتی اشتباه می‌کنم، اشتباه کرده‌ام اما از اشتباه کردن در رابطه با این موضوع بسیار شگفت‌زده خواهم شد.

۸۵۰۰۰ دلار مانع بزرگ بعدی برای بیت کوین است

شرکت Decentrader نگاهی دقیق‌تر به پرایس اکشن بیت کوین انداخته است. به گفته این شرکت، کاهش ۱۴٪ قیمت بیت کوین در طول هفته اخیر از سطح ۶۷۰۰۰ دلاری به دلیل تمایل معامله گران به استفاده از اهرم‌ها و ورود به موقعیت‌های خرید استقراضی در مسیر رسیدن به رکورد قیمتی صورت گرفته است.

بر اساس آمار ارائه‌شده توسط این شرکت، معامله‌گران هر دو موقعیت‌ خرید و فروش استقراضی در افت قیمت اخیر ضرر کردند و در مجموع در تاریخ ۲۰ اکتبر ۱۲۰ میلیون دلار موقعیت فروش استقراضی لیکوئید شد. ۱۰۰ میلیون دلار موقعیت خرید استقراضی نیز روز بعد لیکوئید شد.

در حال حاضر، قیمت بیت کوین به نقطه شکست‌خورده رالی ماه مه خود بازگشته است و آن را به حمایتی برای خود تبدیل کرده است. Decentrader در این رابطه می‌گوید:

تایم فریم‌های بالاتر از تداوم روند صعودی خبر می‌دهند و احتمالاً در آن شاهد تقاطع میانگین متحرک ۱۲۸ روزه و میانگین متحرک ۲۰۰ روزه خواهیم بود. رالی قیمتی در بازارهای صعودی گذشته پس از چنین کراس اورهایی (تقاطع) حفظ شده است. از منظر تکنیکال، چرخه بازار و عوامل درون زنجیره‌ای، انتظار داریم مانع مهمی پیش روی بیت کوین تا رسیدن به ۸۵۰۰۰ و ۹۰۰۰۰ دلار نباشد.

اتریوم آماده فتح قله ۵۰۰۰ دلاری

دیگر سناریو احتمالی برای قیمت اتریوم، توسط مایکل ون د پوپ، تحلیلگر مطرح بازار ارزهای دیجیتال ارائه شده است.

وی در این رابطه می‌گوید:

شاهد تغییر مطلوب حمایت/مقاومت هستیم و احتمالاً وضعیت برای تداوم روند قیمتی تا ۵۰۰۰ دلار آماده است.

با این حال وی معتقد است اتریوم ممکن است پیش از صعود مجدد با اصلاح قیمت همراه باشد. همانطور که در نمودار بالا مشخص است به نظر مایکل ون ده پپ ممکن است تا پایان سال و شروع رالی جدید، اتریوم اندکی کاهش قیمت داشته باشد. او در ادامه به قیمت ۱۰۰ دلاری اتریوم در دو سال قبل اشاره کرد و گفت در آن زمان همه اتریوم را یک پروژه شکست خورده نامیده بودند.

در زمان نگارش این خبر، ارزش بازار رمزارزها ۲.۶۶۶ تریلیون دلار است و بیت کوین، ۴۴.۲٪ از این بازار را به خود اختصاص داده است.

منبع : سایت میهن بلاکچین

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه