اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010185625916997

بیت کوین می‌تواند در سال ۲۰۲۲ از بازار سهام پیشی بگیرد

کد: 140010185625916997

https://bit.ly/3F37tWE

، تهران , (اخبار رسمی): صورت‌جلسه کمیته بازار آزاد فدرال در روز چهارشنبه نشان داد که سیاستگذاران قصد دارند در سال ۲۰۲۲ مبارزه خود با تورم را افزایش دهند. در این بین، تحلیلگر بلومبرگ معتقد است بیت کوین می‌تواند از این فرصت برای پیشی گرفتن از بازار سهام استفاده کند.

بیت کوین می‌تواند در سال ۲۰۲۲ از بازار سهام پیشی بگیرد
بیت کوین می‌تواند در سال ۲۰۲۲ از بازار سهام پیشی بگیرد

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین تلگراف، سیگنال‌های فدرال رزرو برای سیاست‌های پولی سخت‌تر در سال ۲۰۲۲ می‌تواند در کوتاه مدت بر دارایی‌های پرریسکی چون سهام و رمزارزها تاثیر منفی بگذارد. با این حال، به گفته مایکل مک گلون، استراتژیست ارشد کالای بلومبرگ شانس خوبی وجود دارد که بیت کوین همچنان در تیررس سرمایه‌گذاران قرار گیرد چراکه آنها پتانسیل این ارز را در حفظ ارزش درک کرده‌اند.

مشاهده قیمت امروز بیت کوین در سایت میهن بلاکچین

در نسخه ماه ژانویه Crypto Outlook بلومبرگ، برنامه فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره در سال ۲۰۲۲ به عنوان سناریویی «برد برد» برای بیت کوین در برابر بازار سهام توصیف شده است. دلیل این توصیف آن است که شاخص S&P 500 در حال حاضر، بالاتر از میانگین میانگین متحرک ۶۰ ماهه خود در بیش از دو دهه گذشته است و همزمان بیت کوین به عنوان محافظی در برابر تورم در حال ورود به جریان اصلی است.

مک گلون در این رابطه می‌گوید: بازارهای پراکنده رایج شده‌اند اما به نظر می‌رسد کالاها و بیت کوین رهبران اولیه هستند. تنها مسئله مدت زمان بازار صعودی مطرح است و ما شاهد پیشرو بودن بزرگترین رمزارز بازار هستیم.

روز چهارشنبه، صورتجلسه نشست سیاست‌گذاری فدرال رزرو در ماه دسامبر نشان داد که بانک‌های مرکزی آماده‌اند تا سریع‌تر از آنچه قبلاً انتظار می‌رفت، بسته‌های حمایتی خود را متوقف کنند. طرح کنونی، حداقل در حال حاضر شامل سه افزایش نرخ بهره در سال ۲۰۲۲ به همراه کاهش ترازنامه فدرال رزرو است که در حال حاضر، نزدیک به ۸.۳ تریلیون دلار دارایی دارد.

ادامه خبر در سایت ارز دیجیتال میهن بلاکچین در این لینک

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ