اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011175688116997

تحلیل قیمت بیت کوین؛ سطوح مقاومتی و حمایتی در چه نواحی قرار دارند؟

کد: 140011175688116997

https://bit.ly/3HBm2CI

، تهران , (اخبار رسمی): پس از رالی قیمتی بیت کوین در روز جمعه اکنون وضعیت پیش روی پادشاه ارزهای دیجیتال مبهم به نظر می‌رسد. این در حالی است که بیش از هر زمان دیگری بیت کوین با سهام شرکت‌های حوزه تکنولوژی بازار نزدک همبستگی قیمتی پیدا کرده است.

تحلیل قیمت بیت کوین؛ سطوح مقاومتی و حمایتی در چه نواحی قرار دارند؟
تحلیل قیمت بیت کوین؛ سطوح مقاومتی و حمایتی در چه نواحی قرار دارند؟

پس از رالی قیمتی بیت کوین در روز جمعه اکنون وضعیت پیش روی پادشاه ارزهای دیجیتال مبهم به نظر می‌رسد. این در حالی است که بیش از هر زمان دیگری بیت کوین با سهام شرکت‌های حوزه تکنولوژی بازار نزدک همبستگی قیمتی پیدا کرده است. در این میان شناخت سطوح حمایتی و مقاومتی پیش روی بیت کوین می‌تواند در تحلیل وضعیت بازار بسیار راهگشا باشد.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از دیلی هودل، تحلیلگر مطرحی با نام جاستین بنت (Justin Bennett) در ویدیویی در پلتفرم یوتیوب به بررسی نواحی مقاومتی و حمایتی بیت کوین پرداخته است. او معتقد است ناحیه بین قیمت‌های ۴۰,۰۰۰ تا ۴۲,۰۰۰ دلار سطحی مقاومتی را برای BTC ساخته‌اند و در طرف مقابل ناحیه بین ۳۵,۰۰۰ تا ۳۶,۰۰۰ دلار نقش حمایتی را ایفا می‌کند.

بنت معتقد است اگر بیت کوین بتواند از سد مقاومت ۴۲,۰۰۰ دلار عبور کند خواهد توانست در گام اول تا محدوده ۴۵,۰۰۰ تا ۴۶,۰۰۰ دلار صعود کند و هدف بعدی آن ناحیه مقاومتی بین ۵۰,۰۰۰ تا ۵۳,۰۰۰ دلار باشد. او افزود:

من با نظر کسانی که اعتقاد دارند قیمت بیت کوین در طی هفته‌های آینده حرکت شدیدی را به سمت بالا یا پایین انجام خواهد داد، موافق هستم. بیش از آنچه که من فکر می‌کردم این حرکت طول کشیده است.

در همین حال داده‌ها نشان می‌دهد که همبستگی بین قیمت بیت کوین با بازار نزدک (Nasdaq) و به خصوص سهام شرکت‌های حوزه تکنولوژی به اوج ۲ سال اخیر خود رسیده است. تحلیلگران علت این قضیه را وجود شک و تردید در بازار به دلیل فعالیت‌های نهادهای نظارتی می‌دانند. در این میان سیاست انقباضی فدرال رزرو در بالا بردن نرخ بهره از مهمترین عوامل وجود تردید در بازار رمز ارزها است.

وضعیت قیمت اتریوم

جاستین بنت ۲ احتمال را برای آینده قیمت اتریوم مطرح کرد. در حالت اول اگر اتریوم به زیر سطح ۲,۵۰۰ دلار کشیده شود، ریزش تا ۲,۲۰۰ دلار محتمل خواهد بود. در این حالت اگر قیمت بیت کوین به کمتر از ۳۵,۰۰۰ دلار رسیده باشد، انتظار ریزش تا ۲,۰۰۰ دلار را برای اتریوم خواهیم داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ