اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011205698116997

همکاری سندباکس با یوبی‌سافت؛ ورود شخصیت‌ بازی‌های UbiSoft به متاورس سندباکس

کد: 140011205698116997

https://bit.ly/3sDLX6w

، تهران , (اخبار رسمی): سندباکس، بازی محبوب بلاکچین، در همکاری با غول بازی‌سازی فرانسوی، یوبی‌سافت، کاراکترهای خرگوش‌مانند بازی محبوب ربیدز را به متاورس خود وارد می‌کند.

همکاری سندباکس با یوبی‌سافت؛ ورود شخصیت‌ بازی‌های UbiSoft به متاورس سندباکس
همکاری سندباکس با یوبی‌سافت میهن بلاکچین

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از bitcoin.com، سندباکس (Sandbox)، پروژه متاورس مبتنی بر بلاکچین، در بیانیه‌ای در ۸ فوریه (۱۹ بهمن) اعلام کرد در همکاری با یوبی‌سافت (َUbisoft)، کاراکترهای خرگوش‌مانند و محبوب متعلق به این شرکت را که ربیدز (Rabbids) نام دارند، به متاورس خود وارد می‌کند.

یوبی‌سافت، غول بازی‌سازی فرانسوی، سازنده بازی‌های محبوبی از قبیل اساسینز کرید (Assassin’d Creed)، فار کرای (Far Cry)، تام کلنسیز (Tom Clancy’s)، پرینس آو پرشیا (Prince of Persia) و ربیدز (Rabbids) است.

سندباکس اعلام کرد:

همکاری استراتژیک با یوبی‌سافت قرار است المان‌هایی از بازی‌های این شرکت که تحت مالکیت معنوی یوبی‌سافت هستند را به متاورس سندباکس وارد کند.

برای شروع، یوبی‌سافت شخصیت‌هایی را از بازی ربیدز (Rabbids) وارد متاورس سند باکس می‌کند. بازی ویدیویی ربیدز (Rabbids) طرفداران بسیاری دارد و بیش از ۲۰ میلیون‌ نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته است.

توکی بومی پلتفرم سندباکس (SAND) از نظر ارزش بازار در بین ۱۲۴۷۴ ارز دیجیتال در رتبه ۳۶ قرار دارد. توکن SAND امروز دارای ارزش بازار حدود ۴.۶ میلیارد دلار است و از سال گذشته تا به امروز، ارزش SAND در برابر دلار آمریکا بیش از ۳۴۰۰٪ افزایش یافته است. توکن SAND در زمان نگارش مقاله با قیمت ۴.۶۴ دلار معامله می‌شود. برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای SAND روی لینک کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش