اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012185757416997

بیانیه خزانه‌داری آمریکا قبل از موعد منتشر شد (میهن بلاکچین)

کد: 140012185757416997

https://bit.ly/3J2sweH

، تهران , (اخبار رسمی): بیانیه جدید از جانب جنت یلن وزیر خزانه‌داری آمریکا عنوان کرده است که چگونه این وزارتخانه، قوانین حکم اجرایی موردانتظار دولت جو بایدن درمورد مطالعه رمزارزها را پیاده‌سازی خواهد کرد. این بیانیه پیش از موعد بر روی وبسایت خزانه داری قرار گرفت و به سرعت حذف شد.

بیانیه خزانه‌داری آمریکا قبل از موعد منتشر شد (میهن بلاکچین)
بیانیه خزانه‌داری آمریکا در مورد ارزهای دیجیتال (میهن بلاکچین)

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از The Block، این بیانیه بامداد چهارشنبه پیش از موعد منتشر شد و بعداً از وبسایت وزارتخانه خزانه‌داری حذف شد. در این بیانیه عنوان شده است که حکم اجرایی بایدن، خواستار رویکرد هماهنگ و جامعی برای سیاست‌گذاری رمزارزها شده است.

جنت یلن در این خصوص گفت:

این رویکرد از نوآوری‌های مسئولانه‌ای که می‌تواند به مزایای مهمی برای کشور، مشتریان و کسب‌وکارها منجر شود پشتیبانی خواهد کرد. این رویکرد هم‌چنین به خطرات مرتبط با امور مالی غیرقانونی، محافظت از مشتریان و سرمایه‌گذاران و جلوگیری از تهدیدات علیه سیستم امور مالی و اقتصاد می‌پردازد.

طبق بیانیه جنت یلن، وزارت خزانه‌داری با همکاران میان سازمانی همکاری خواهد کرد تا گزارشی در خصوص آینده سیستم‌های پرداخت و پول منتشر کند. وزارت خزانه‌داری هم‌چنین شورای نظارت بر ثبات امور مالی را تشکیل می‌دهد تا خطرات بالقوه رمزارزها بر ثبات امور مالی و وجود محافظت‌ها و موارد ایمنی مناسب را ارزیابی کند و با شرکای بین‌المللی خود همکاری کند تا استانداردهای منسجم، حوزه و حکم اجرایی عادلانه‌ای را فراهم سازد.

یلن افزود:

این اقدام، مکمل تلاش‌های مستمر وزارت خزانه‌داری خواهد بود.

گزارشات اخیر اذعان داشته‌اند که حکم اجرایی جو بایدن دارای مفاد مختلفی است که تمام آنها معطوف به مطالعه رمزارزها و پول‌های دیجیتالی در سراسر وزارتخانه‌ها و نهادهای آمریکا است. موضوعات خاصی نظیر ارز دیجیتال بانک مرکزی و تاثیر رمزارزها بر محیط زیست در این حکم اجرایی وجود دارند.

قیمت بیت کوین در یک ساعت بیش از ۲۰۰۰ دلار افزایش یافت

قیمت بیت کوین در کمتر از ۱ ساعت از ۳۹٬۳۷۲ دلار بیش از ۲۰۰۰ دلار افزایش یافت و تا ۴۱٬۸۸۴ دلار نیز رشد پیدا کرد.

براساس اطلاعات کوین گلس در ۴ ساعت اخیر بیش از ۸۰ میلیون دلار معاملات آتی لیکویید شده است که از این مقدار، ۴۵ میلیون دلار مرتبط با قراردادهای آتی BTC بوده است. همچنین ۹۵.۳۳٪ از آنها معاملات فروش استقراضی (Short) بوده است.

منابع : سایت ارز دیجیتال میهن بلاکچین

theblockcrypto

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه