اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011195694816997

چراغ سبز دادگاه به دفاعیه جدید ریپل

قیمت ریپل ۴۰٪ افزایش یافت

کد: 140011195694816997

https://bit.ly/3HJ869V

، تهران , (اخبار رسمی): تحولات مثبت در پرونده قانونی ریپل و فضای مثبت بازار باعث رشد چشمگیر قیمت ریپل XRP شده است.

قیمت ریپل ۴۰٪ افزایش یافت [میهن بلاکچین]
قیمت ریپل ۴۰٪ افزایش یافت

الکساندر ماماسیدیکوف (Alexander Mamasidikov) گفت : اگر روند فعلی تداوم داشته باشد، حمایت هواداران ریپل می‌تواند قیمت رمز ارز XRP را تا ۰.۸۸ دلار افزایش دهد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ارز دیجیتال و رمز ارز میهن بلاکچین و به نقل از کوین تلگراف، آنالیسا تورس (Analisa Torres)، قاضی دادگاه کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در مقابل ریپل، به این شرکت اجازه داده است تا به یادداشت قانونی SEC برای جلوگیری از ارائه «دفاعیه اخطار شفاف (fair notice defense)» پاسخ دهد.

ریپل در میان چندین دفاعیه خود، از جمله ادعای اصلی خود مبنی بر اینکه XRP نوعی از اوراق بهادار نیست، ادعا کرده است در مورد اینکه فروش ارز دیجیتال XRP نوعی از عرضه اوراق بهادار محسوب می‌شود یا خیر، شفافیت قانونی وجود نداشته است و شرکت آن‌ها در این مورد اخطار شفافی دریافت نکرده است. SEC تلاش کرد به این دفاعیه اجازه مطرح شدن ندهد. اما قاضی دادگاه به ریپل اجازه داده است که به اعتراض SEC پاسخ دهد.

علاوه بر این، قاضی تورس به ریپل اجازه داد تا سه سند مربوط به پرونده، از جمله ایمیل‌های مدیر عامل ریپل، اعلامیه واریز وجه و ایمیل‌های کریس لارسن (Chris Larsen)، بنیانگذار ریپل، را به دادگاه ارائه کند. توییت CryptoLaw این موضوع را تشریح می‌کند.

دستورات قاضی تورس با استقبال بسیار مثبت بازار روبرو شد و قیمت XRP تقریبا ۴۰٪ نسبت به هفته گذشته افزایش یافت و از ۰.۵۸ دلار در ۳ فوریه (۱۴ بهمن) به ۰.۸۶ دلار در ۸ فوریه (۱۹ بهمن) رسیده است. برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای ریپل روی لینک کلیک کنید.

همچنین زمانی که جرمی هوگان (Jeremy Hogan)، کارشناس حقوقی شناخته شده، اشاره کرد که پرونده SEC در مقابل ریپل در حال حرکت به سمت حکم نهایی است، حرکت صعودی ریپل شتاب گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]