اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011195694716997

جهش ۲۴٪ شیبا و کادنا در یک روز

قیمت بیت کوین از ۴۵٬۰۰۰ دلار عبور کرد

کد: 140011195694716997

https://bit.ly/3gAxsuQ

، تهران , (اخبار رسمی): بیت کوین در روز دوشنبه با افزایش قیمت دیگری مواجه شد و این رشد قیمت تا زمان نگارش این خبر باعث شده است تا بزرگ‌ترین رمز ارز بازار به قیمت ۴۵٬۰۰۰ دلار دست یابد.

قیمت بیت کوین از ۴۵٬۰۰۰ دلار عبور کرد [میهن بلاکچین]
قیمت بیت کوین از ۴۵٬۰۰۰ دلار عبور کرد

بیت کوین در روز دوشنبه با افزایش قیمت دیگری مواجه شد و این رشد قیمت تا زمان نگارش این خبر باعث شده است تا بزرگ‌ترین رمز ارز بازار به قیمت ۴۵٬۰۰۰ دلار دست یابد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ارز دیجیتال میهن بلاکچین و به نقل از کوین دسک، بیت کوین روز جمعه توانست بیش از ۱۱٪ افزایش قیمت را تجربه کند. آخرین باری که ارز دیجیتال BTC این مقدار رشد را در ۲۴ ساعت مشاهده کرده است به خرداد ۱۴۰۰ برمی‌گردد. هفته گذشته بیش از ۷۰ میلیون دلار سرمایه به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در بیت کوین وارد شده است که این مقدار از دسامبر (آذر) تاکنون بالاترین میزان ورودی سرمایه به این صندوق‌ها بوده است.

گلس‌نود با انتشار این نمودار عنوان داشته است از مارس ۲۰۲۰ تاکنون، هر زمان که اندیکاتور نسبت سود خروجی مصرف شده (SOPR) هولدرهای کوتاه‌مدت، پس از مدتی به ناحیه کسب سود وارد شده است، روند قیمت بیت کوین به صعودی تبدیل شده است.

این شاخص سود و زیان محقق شده حاصل از کوین‌های فروخته شده با عمر کوتاه‌تر از ۱۵۵ روز را محاسبه می‌کند و یک ارزیابی از رفتار سرمایه‌گذارانی که اخیرا وارد بازار شده‌اند، ارائه می‌دهد. از نظر آماری، احتمال خرج شدن UTXOهای کمتر از ۱۵۵ روز بیشتر است و به نوعی جز نقدینگی در چرخش بازار به‌حساب می‌آیند. این شاخص به بررسی عملکرد سرمایه‌گذاران جدید‌الورود می‌پردازد و می‌تواند رفتار و احساسات (سنتیمنت) آن‌ها را در مقابل نوسانات بازار نشان دهد.

اگر به لیست قیمت ارزهای دیجیتال نگاه کنیم، علاوه بر بیت کوین، آلتکوین‌ها نیز با رشدهای خیره‌کننده‌ای همراه بوده‌اند. اتریوم با ۱۸٪ رشد در یک هفته اخیر اکنون به قیمت ۳٬۱۲۸ دلار خرید و فروش می‌شود و قیمت بایننس کوین نیز به ۴۴۰ دلار افزایش یافته است.

اما بیشترین افزایش قیمت در ۲۴ ساعت گذشته متعلق به میم‌کوین شیبا اینو بوده است. قیمت شیبا با ۲۴٪ رشد در یک روز اکنون به ۰.۰۰۰۰۳۴ دلار معادل ۰.۹ تومان افزایش یافته است. این درحالیست که قیمت دوج کوین، بزرگ‌ترین میم‌کوین بازار با ۶٪ افزایش به ۰.۱۷ دلار رسیده است.

پس از توکن SHIB، قیمت کوین KDA شبکه کادنا و رمز ارز XRP بیشترین رشد را تجربه کرده‌اند.

در مدت زمان یک هفته اخیر نیز، رمز ارز GALA موفق شده است با ۸۳٪ افزایش قیمت، رکورد بهترین سوددهی را در بین ۱۰۰ کوین برتر بازار به خود اختصاص دهد.

منبع

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]