اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010265640516997

یک شاخص آن‌چین از احتمال معکوس شدن روند قیمت بیت کوین خبر می‌دهد

کد: 140010265640516997

https://bit.ly/3futOBU

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از اندیکاتورهای درون زنجیره‌ای نشان می‌دهد که ممکن است قیمت بیت کوین پس از کاهش ۴۰٪ قیمت خود طی دو ماه گذشته، در مراحل پایانی روند نزولی خود باشد.

یک شاخص آن‌چین از احتمال معکوس شدن روند قیمت بیت کوین خبر می‌دهد!
یک شاخص آن‌چین از احتمال معکوس شدن روند قیمت بیت کوین خبر می‌دهد

یکی از اندیکاتورهای درون زنجیره‌ای نشان می‌دهد که ممکن است قیمت بیت کوین پس از کاهش ۴۰٪ قیمت خود طی دو ماه گذشته، در مراحل پایانی روند نزولی خود باشد.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین دسک، شاخص Entity-Adjusted Dormancy Flow یا جریان نهفتگی موجودیت تعدیل شده، نسبتی از ارزش فعلی بازار و ارزش نهفتگی سالانه (به دلار) است.. این شاخص اکنون به کمتر از ۲۵۰,۰۰۰ دلار رسیده است. به تعداد میانگین روزهایی که هر کوین بدون انتقال باقی می‌ماند Dormancy گفته می‌شود که در واقع، سنجشی از الگوی خرج کردن بازار است.

از این معیار برای تعیین کف‌های بازار استفاده می‌شود. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، از سال ۲۰۱۲ تاکنون این شاخص تنها ۶ بار به این سطح رسیده است. نمودار خاکستری قیمت بیت کوین را نشان می‌دهد که پس از این رویدادها با افزایش همراه شده است.

شایان ذکر است اندیکاتورهای تکنیکال و یا شاخص‌های درون زنجیره‌ای هیچ کدام به تنهایی نمی‌توانند روند قیمت ارزهای دیجیتال را پیش‌بینی کنند. همانطور که روز شنبه در این گزارش مطالعه کردید، علاوه بر این شاخص، چند شاخص دیگر نیز در محدوده حمایتی خود قرار دارند. با این حال از دست رفتن این حمایت‌ها نیز با توجه به اخبار اقتصادی روز، ممکن است.

منبع

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ