اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008155509616668

معرفی انواع دستگاه‌ های لیزر فلزات و لیزر غیر فلزات موجود در نوین تاک لیزر

کد: 140008155509616668

https://bit.ly/3mZ9BJn

، تهران , (اخبار رسمی):  صنعت حکاکی و برش لیزری انواع متریال ازجمله صنایعی است که امروزه با ابداع تکنولوژی لیزر و امکان استفاده از آن جهت انجام حکاکی برش بسیار دست‌خوش تغییر و تحولی شده‌است.

معرفی انواع دستگاه‌ های لیزر فلزات و لیزر غیر فلزات موجود در نوین تاک لیزر
دستگاه لیزر صنعتی

 نوین تاک لیزر را می‌توان برترین شرکت ارائه‌دهنده انواع دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر صنعتی دانست که کامل‌ترین مجموعه این دستگاه‌ ها را جهت ارائه به صنعتگران گرامی در سرتاسر کشور گرد هم آورده‌است

بدون‌شک امروز جهت به موفقیت رسیدن در هر کسب‌وکاری نیاز است همگام با برترین تکنولوژی‌های موجود در دنیا پیش برویم. عدم هماهنگی با تکنولوژی‌های به‌روز در سطح جهان امکان پیشرفت را از کسب‌وکار شما سلب خواهد کرد، درنتیجه توصیه می‌شود در هر صنعتی که هستید حتماً و قطعاً در ارتباط با برترین و بروزترین تکنولوژی‌های موجود در صنعت خود تحقیق و بررسی کرده و تا حد امکان از آن‌ها جهت همگام‌سازی و به‌روزرسانی صنعت خود اقدام نمایید.

 صنعت حکاکی و برش لیزری انواع متریال ازجمله صنایعی است که امروزه با ابداع تکنولوژی لیزر و امکان استفاده از آن جهت انجام حکاکی برش بسیار دست‌خوش تغییر و تحولی شده‌است. امروزه از انواع دستگاه‌ لیزر صنعتی با هدف ایجاد انواع حکاکی‌ لیزری و برش‌ لیزری و در برخی موارد جوشکاری‌ها در متریال گوناگون استفاده می‌شود. دستگاه‌های لیزر صنعتی براساس نحوه استفاده از آن‌ها از اشعه لیزر و عملی که بر روی متریال گوناگون اعم از فلزات و غیر فلزات وارد می‌کنند در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند.

نوین تاک لیزر

 نوین تاک لیزر را می‌توان برترین و معتبرترین شرکت ارائه‌دهنده انواع دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر صنعتی دانست که کامل‌ترین مجموعه این دستگاه‌ ها را جهت ارائه به صنعتگران گرامی در سرتاسر کشور گرد هم آورده‌است.

به‌جرأت می‌توان گفت تیم فنی و مهندسی نوین تک لیزر با تمام توان خود برترین و بروزترین تکنولوژی‌های لیزر موجود در دنیا را جهت ارائه به شما مشتریان گرامی گرد هم آورده‌اند، چراکه همواره کسب رضایت صددرصدی شما عزیزان در هر صنعتی که مشغول به کار هستند اولویت این مجموعه بوده و خواهد بود.

 ازجمله برترین دستگاه ‌های لیزر صنعتی که در این مجموعه جهت ارائه به شما هم‌میهنان گرامی گردهم آورده شده‌است می‌توان به انواع دستگاه‌های لیزر فلزات، دستگاه‌های لیزر غیر فلزات، دستگاه لیزر حکاکی مارکتینگ و دستگاه جوش لیزر اشاره کرد. در ادامه انواع دستگاه‌های موجود در تمام این دسته‌بندی‌ها در نوین تاک لیزر را به شما عزیزان جهت انجام انتخاب صحیح و درست معرفی خواهیم کرد.

دستگاه برش لیزری فلزات

دستگاه لیزر فلزات جهت انجام برش بر روی انواع فلزات با بهره‌گیری از تکنولوژی لیزر فایبر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این دستگاه ‌ها اشعه لیزر در تیوب لیزر با توان بالا تولید می‌شود و توسط آینه‌های تعبیه‌شده در دستگاه به سمت هد دستگاه هدایت می‌شود. به‌طورکلی توان‌های مورد استفاده در دستگاه‌های لیزر فلزات از ۵۰۰ وات الی ۸000 وات متغیر است.

بسته به نوع فلزی که قرار است برش داده شود و ضخامت آن نوع دستگاه مورد استفاده شما نیز متفاوت خواهد بود. ازجمله برترین دستگاه‌های لیزر فلزات موجود در نوین تاک لیزر می‌توان به دستگاه لیزر فلزات سری نوین اشاره کرد که در ۵ مدل ارائه می‌شوند.

مقایسه انواع دستگاه لیزر فلزات

درادامه هرکدام از دستگاه‌های لیزر فلزات موجود در نوین تاک لیزر را بررسی خواهیم کرد تا مقایسه و انتخاب برای شما عزیزان آسان‌تر شود.

  • دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-E

این دستگاه‌ها دستگاه‌های سبک و اقتصادی‌ای هستند که برای صنایع کوچک کاربرد دارند. توان مورداستفاده از این دستگاه‌ها ۵۰۰ هزار و ۱۵۰۰ وات هستند.

  • دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-EX

این دستگاه‌ها در توان‌های گسترده‌ای ازجمله ۱ هزار الی ۸ هزار وات تهیه و تولید می‌گردند. این دستگاه‌ها می‌توانند انواع فلزات از جمله استیل، کربن استیل، انواع آلیاژ آهن، مس، طلا، نقره و غیره را برش دهند. ازجمله ویژگی این دستگاه‌ها می‌توان به متحرک بودن میز و امکان تعویض میز در آن ها اشاره کرد.

  • دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-H

این دستگاه نیز در توان‌های ۱ هزار الی ۸ هزار وات جهت برش لیزری انواع فلزات کاربرد دارد. وزن تقریبی بدنی دستگاه ۵ تن است.

  • دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-PE

این دستگاه نیز در توان‌های ۱ هزار الی ۸ هزار وات تولید می‌شود. در این دستگاه‌ها قسمت فعال دستگاه در داخل محفظه قرار داده شده‌است تا نهایت ایمنی به‌کارگرفته شود.

  • دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-ST

این دستگاه در توان های ۱ هزار الی ۴ هزار وات تولید می‌شود و جهت برش بهتر پروفیل و لوله‌های آهنی به دستگاه اضافه شده‌است که بتواند بهترین برش را انجام دهد.

 دستگاه برش لیزری غیر فلزات

دستگاه لیزر غیر فلزات از تکنولوژی لیزر CO2 جهت انجام برش بر روی متریالی همچون پارچه، چوب، چرم، نمد، مقوا، کاغذ و غیره کاربرد دارد. در این دستگاه‌ها نیز اشعه لیزر در تیوب لیزر تولید و با استفاده از آینه‌ها به سمت هد دستگاه جهت تقویت و پرتاب بر روی متریال فرستاده می‌شود.

 انواع دستگاه لیزر غیر فلزات

از جمله دستگاه‌های لیزر غیر فلزات موجود در نوین تک لیزر می‌توان به ۲ مدل پایونییر و لایت اشاره کرد که در ادامه به بررسی هر یک جهت انجام بهترین و درست‌ترین انتخاب خواهیم پرداخت.

 دستگاه لیزر غیر فلزات مدل لایت 1610

 این دستگاه‌ها از تکنولوژی لیزر CO2 بهره می‌برند و در توان‌های ۱۰۰ ۱۳۰ و ۱۵۰ وات تهیه و توزیع می‌شوند.

 دستگاه لیزر غیر فلزات مدل لایت 1410

 این دستگاه در توان‌های ۱۰۰ 130 ۱۵۰ وات تهیه می شود. از جمله ویژگی های این دستگاه میتوان به کنترل WIFI در آن اشاره کرد.

دستگاه لیزر غیر فلزات مدل پایونیر 1325

این دستگاه برش غیر فلزات در توان‌های 100 130 و ۱۵۰ وات تهیه و توزیع می‌شوند .میز کار مؤثر در این دستگاه‌ها دارای ابعاد 100*140 سانتی‌متر است.

 دستگاه لیزر غیر فلزات مدل پایونیر 1318

توان‌های موجود در این دستگاه نیز  100 130 و ۱۵۰ وات هستند. میز کار مؤثر در این دستگاه‌ها دارای ابعاد ۲۵۰ در ۱۳۰ سانتی‌متر است.

 دستگاه لیزر غیر فلزات مدل پایونیر 1410

 این دستگاه دستگاه اختصاصی و تولیدشده در مجموعه نوین تاک لیزر است که جهت برش متریالی همچون چوب، چرم، پارچه، نمد و غیره کاربرد دارد. این دستگاه دارای بدنه سنگین و فوق مستحکم است که برای مصارف صنعتی آن را بسیار مناسب کرده‌است.

 تمامی دستگاه‌های لیزر نام‌برده جزو موجودی ثابت انبار در این مجموعه هستند، درنتیجه شما عزیزان می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و انتخاب دستگاه لیزر مورد نیاز با صنعت و کسب‌وکار خود با کارشناسان این مجموعه با شماره ۰۲۱۴۹۰۶۳ تماس حاصل نموده و استعلام قیمت نمایید. این اطمینان به شما عزیزان داده خواهد شد که در این مجموعه همواره تمامی دستگاه‌های لیزر با مناسب‌ترین قیمت ممکن به شما صنعتگران گرامی ارائه می‌شود از جمله دیگر خدماتی که این مجموعه به مشتریان خود ارائه می‌دهد خدمات نصب دستگاه به‌صورت رایگان و ارائه پشتیبانی همیشگی به شما سروران گرامی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نوین تاک لیزر

تولید کننده و واردکننده دستگاه های حکاکی و برش لیزری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید