اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009095550716668

معرفی دستگاه جوش لیزری نوین تاک لیزر

کد: 140009095550716668

https://bit.ly/3DajcBE

، تهران , (اخبار رسمی): با روی کار آمدن تکنولوژی لیزر و امکان استفاده از آن به واسطه دستگاه ‌های جوشکاری لیزری سرعت انجام جوشکاری به کمتر از نصف تقلیل پیدا کرد و کیفیت جوش به‌حدی افزایش یافت که در بسیاری از موارد نیازی به پرداخت نیز وجود نخواهد داشت.

معرفی دستگاه جوش لیزری نوین تاک لیزر
دستگاه جوش لیزر w300

 دستگاه جوش لیزر موجود در شرکت نوین تاک لیزر تحت عنوان دستگاه جوش لیزر ۳۰۰w شناخته‌شده است.

از جمله انواع دستگاه ‌های لیزر صنعتی که با هدف انجام جوشکاری در بین متریال گوناگون بسیار کاربرد دارد می‌توان به دستگاه جوش لیزر اشاره کرد. جوشکاری از گذشته در صنایع بسیار زیادی کاربرد داشته‌است اما در گذشته از روش جوش الکترود و آرگون بیشتر استفاده می‌شده‌است. این روش‌ها بسیار وقت‌گیر بوده و کیفیت معقولی از جوش را نیز نمی‌توانستند ارائه دهند. اما با روی کار آمدن تکنولوژی لیزر و امکان استفاده از آن به واسطه دستگاه ‌های جوشکاری لیزری سرعت انجام جوشکاری به کمتر از نصف تقلیل پیدا کرد و کیفیت جوش به‌حدی افزایش یافت که در بسیاری از موارد نیازی به پرداخت نیز وجود نخواهد داشت.

 در دستگاه جوش لیزری پرتو لیزر که در تیوب لیزر تولید می‌شود در عمق مشخصی از متریال نفوذ کرده و با ایجاد فرآیند ذوب و سپس انجماد در کسری از ثانیه ادغام شدن ۲ قطعه در یکدیگر را ممکن می‌سازد.

 انواع روش‌های جوشکاری لیزری

به‌طورکلی انجام جوشکاری لیزری به واسطه دستگاه جوش لیزر به دو روش جوشکاری نقطه ای و روش جوشکاری پیوسته انجام می شود.

  • روش جوشکاری نقطه ای: در جوشکاری نقطه ای اشعه لیزر از دستگاه جوش لیزر به‌صورت پالس‌های چر قدرت نقطه به نقطه بر روی سطح متریال تابیده‌شده و جوش را ممکن می‌سازد. روش جوش پیوسته: در جوشکاری پیوسته به وسیله دستگاه جوش لیزر اشعه لیزر به‌صورت پیوسته بر روی سطح متریال تابیده و جوشکاری را ممکن می‌سازد.

 مزایای استفاده از دستگاه جوش لیزر

ازجمله مزایای بی‌شماری که استفاده از دستگاه‌های جوش لیزر در صنایع گوناگون دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش دقت در جوشکاری افزایش سرعت در جوشکاری کاهش مدت‌زمان جوشکاری هزینه تعمیر و نگهداری پایین و مقرون‌به‌صرفه بالا بردن تیراژ کار بالا بردن کیفیت کار انجام جوشکاری در نقاط خارج از دسترس انجام جوشکاری در محیط‌های کوچک و خانگی قابل‌حمل بودن و سبک بودن دستگاه کاهش نیروی برق مصرفی و بسیاری موارد دیگر.

 دستگاه جوش لیزر موجود در نوین تاک لیزر

صنعتگرانی که در حوزه حکاکی و برش و البته جوش لیزری متریال گوناگون فعالیت دارند با مجموعه نوین تاک لیزر به‌خوبی آشنا هستند. چراکه این مجموعه بیش‌از ۲ دهه است بهترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌های لیزر موجود در دنیا را جهت ارائه به این عزیزان در کشور گردهم آورده‌است. در این مجموعه انواع دستگاه لیزر فلزات جهت حکاکی و برش لیزری متریال فلزی، دستگاه برش غیرفلزات جهت حکاکی و برش متریال غیرفلز و همچنین دستگاه جوش لیزر موجود می‌باشد.

 دستگاه جوش لیزر موجود در شرکت نوین تاک لیزر تحت عنوان دستگاه جوش لیزر ۳۰۰w شناخته‌شده است.

دستگاه جوش لیزری  ۳۰۰w

دستگاه جوشکاری لیزری ۳۰۰w را میتوان برترین و بروزترین دستگاه جوشکاری لیزری موجود در کشور دانست که توسط مجموعه نوین تاک لیزر قابل ارائه به افراد شاغل در این حوزه می‌باشد. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به سبک و قابل‌حمل بودن آن اشاره کرد که همین امر سبب شده‌است تحت عنوان دستگاه جوش لیزر تفنگی نیز شناخته شود. ابعاد این دستگاه این امکان فراهم می‌آورد که جوشکاری در قسمت‌هایی از متریال که امکان دسترسی به آن‌ها به‌سختی وجود دارد به‌سادگی انجام شود. میز کار مؤثر در این دستگاه دارای ابعاد ۹۰ در ۱۳۰ است. بار میز این دستگاه 60 کیلوگرم بوده و ماکزیمم توان خروجی آن 300 وات می باشد. سیستم خنک کننده در این دستگاه آب خنک بوده و حداکثر مصرف برق آن kw7 می باشد.

در پایان

 اگر شما نیز از صنعتگران شاغل در حوزه جوشکاری و جوشکاری لیزری هستید و تاکنون اقدام به تهیه دستگاه جوش لیزر مورد نیاز خود ننموده‌اید جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه برترین و باکیفیت‌ترین دستگاه لیزر موجود در کشور تنها کافی‌ست با کارشناسان فروش مجموعه را به تاک لیزر تماس حاصل نموده و مشاوره‌ های لازم را دریافت نمایید. شرایط فروش فوق‌العاده دستگاه ‌های لیزر این مجموعه امکان خرید دستگاه جوش لیزر را برای تمامی شما عزیزان به‌سادگی فراهم آورده‌است. کارشناسان ما با شماره پنج‌رقمی 02149063 پاسخ‌گوی شما عزیزان هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نوین تاک لیزر

تولید کننده و واردکننده دستگاه های حکاکی و برش لیزری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار