اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010135619116668

تکنولوژی دستگاه برش لیزری غیر فلزات

کد: 140010135619116668

https://bit.ly/3FUYKqC

، تهران , (اخبار رسمی): دستگاه لیزر غیر فلزات laser nonmetal ازجمله ماشین‌آلات صنعتی است که امروزه در صنایع بسیار زیادی کاربرد دارد. چراکه این دستگاه قابلیت برش و حکاکی بر روی طیف گسترده‌ای از متریال از جمله حکاکی و برش لیزری چوب، چرم، نمد، پارچه، شیشه، سنگ، موکت و غیره را داراست.

تکنولوژی دستگاه برش لیزری غیر فلزات
دستگاه لیزر غیر فلزات

 یکی از برترین شرکت های تولیدکننده انواع دستگاه برش لیزر غیر فلزات بدون شک مجموعه نوین تاک لیزر می‌باشد که بیش‌از دو دهه است در تولید و ارائه انواع دستگاه برش لیزری صنعتی فعالیت می کند.

دستگاه لیزر غیر فلزات laser nonmetal ازجمله ماشین‌آلات صنعتی است که امروزه در صنایع بسیار زیادی کاربرد دارد. چراکه این دستگاه قابلیت برش و حکاکی بر روی طیف گسترده‌ای از متریال از جمله حکاکی و برش لیزری چوب، چرم، نمد، پارچه، شیشه، سنگ، موکت و غیره را داراست.

 این دستگاه لیزر می‌تواند با دقت، سرعت و کیفیت بی‌نظیر انواع متریال را با ظریف ترین حالت ممکن مورد برش و یا حکاکی قرار دهد بدون این‌که کوچک‌ترین آسیب و خسارتی به متریال وارد شود. تکنولوژی به‌کاررفته در دستگاه ‌های برش لیزری غیر فلزات درواقع بهره گرفته شد از لیزر گازی همان تکنولوژی لیزر CO2 می‌باشد که از بروزترین و قدرتمندترین فناوری ‌های روز در صنعت لیزر محسوب می‌شود.

 دستگاه برش لیزری غیر فلزات دارای عملکردی یکسان هستند. بسته به صنعتی که در آن شاغل هستید نوع متریالی که قصد برش و حکاکی آن را دارید، میزان سرمایه در نظر گرفته‌شده، ابعاد و اندازه کارگاه، میزان تیراژ کار، نوع نیروی انسانی و غیره این شما هستید که انتخاب می‌کنید از کدام دستگاه لیزر غیر فلزات استفاده کنید.

 نحوه عملکرد دستگاه برش لیزری غیر فلزات

همان‌طور که پیش‌از این نیز بدان اشاره شد منبع لیزر در دستگاه برش لیزری غیر فلزات لیزر CO2 می‌باشد. در این دستگاه اشعه لیزر در سورس تولید شده‌ و سپس توسط آینه ‌های تعبیه ‌شده در دستگاه به سمت هد دستگاه جهت پردازش ارسال می‌شود. وظیفه هد در دستگاه برش لیزری قدرت بخشیدن به اشعه لیزر و متمرکز کردن آن می‌باشد.

 نور استفاده‌شده در تکنولوژی لیزر CO2 نور مرئی نبوده و در طیف مادون‌قرمز قرار می‌گیرد، به ‌همین ‌علت نمی‌توان آن را با چشم غیرمسلح دید. مزیتی که این نوع لیزر آن نسبت‌به نمونه ‌های مشابه خود متفاوت کرده‌ است قدرت بسیار بالایی است که نه‌تنها باعث ذوب قطعات نمی‌شود بلکه قطعات را تبخیر می‌کند. درواقع این‌موضوع سبب بالا بودن کیفیت برش در این دستگاه ‌ها است.

کاربرد دستگاه برش لیزری غیر فلزات

دستگاه لیزر غیر فلزات در صنایع گوناگون کاربرد دارند از جمله این صنایع می‌توان به:

  • صنعت برش و حکاکی پارچه جهت تولید انواع پوشاک البسه، رومبلی، روتختی پرده و غیره حکاکی و برش لیزری چوب جهت ایجاد لوازم چوبی مورد استفاده در دکوراسیون منزل، شرکت ‌ها، مدارس، دانشگاه‌ ها ساخت تابلوهای تزئینی و غیره صنعت حکاکی و برش لیزری چرم جهت تولید انواع البسه و کیف و کفش چرم زنانه و مردانه حکاکی و برش لیزری کاغذ و مقوا جهت تولید انواع کارت تبریک، کارت تولد، کارت ‌های مناسبتی، گیف های گوناگون و غیره حکاکی و برش لیزری نمد جهت تولید محصولات نمدی همچون عروسک و غیره

و بسیاری کاربردهای دیگر.

باتوجه به صنایع نامبرده امکان رسیدن به درآمد با استفاده از دستگاه های حکاکی و برش لیزری صنعتی به سادگی وجود دارد. توصیه می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه اینجا را کلیک کنید.

 قیمت دستگاه برش لیزری CO2

عوامل گوناگون در تعیین قیمت یک دستگاه لیزر تاثیرگذار هستند، که از جمله این عوامل می‌توان به توان تیوب لیزر دستگاه، ابعاد و اندازه میز کار مؤثر دستگاه، سورس به‌کاررفته در آن، برند قطعات مورد استفاده در دستگاه، ورود یا عدم وجود ویژگی خاص همچون میز متحرک و غیر، خدمات پس‌از فروش و گارانتی دستگاه، شرکتی که دستگاه را از آن تهیه می‌کند و بسیاری موارد دیگر.

 یکی از برترین شرکت های تولیدکننده انواع دستگاه برش لیزر غیر فلزات بدون شک مجموعه نوین تاک لیزر می‌باشد که بیش‌از دو دهه است در تولید و ارائه انواع دستگاه برش لیزری همچون دستگاه لیزر فلزات(fiber laser)، دستگاه لیزر غیر فلزات، دستگاه جوش لیزر و به‌طورکلی تمامی دستگاه‌ های حوزه لیزر صنعتی فعالیت می‌کند.

 جهت خرید دستگاه لیزر صنعتی مورد نیاز خود تنها کافی‌ست با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما با شماره پنج‌رقمی 02149063 راهنمای شما عزیزان هستند. راه دیگر ارتباطی با این مجموعه مراجعه به وب‌سایت رسمی این شرکت به آدرس اینترنتی https://ntjet.com/ می‌باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نوین تاک لیزر

تولید کننده و واردکننده دستگاه های حکاکی و برش لیزری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار