اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011185691717946

رونمایی از سایت ایران آرک با هدف توسعه کسب و کار های اینترنتی در کشور

کد: 140011185691717946

https://bit.ly/3B5bWrg

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف توسعه کسب و کار های اینترنتی در کشور و گسترش استفاده کسب و کار ها از ابزارهای تحت وب، از سایت ایران آرک به آدرس iranark.com در تاریخ 30 دی ماه 1400 رونمایی شد.

رونمایی از سایت ایران آرک با هدف توسعه کسب و کار های اینترنتی در کشور
وب سایت ایران آرک رسما منتشر شد

گفتنی است ایران آرک، به مناسبت این رونمایی، اقدام به کاهش تعرفه ها و قیمت های خدمات تا میزان 15 درصد به مدت 20 روزکرده

به گزارش ایران آرک، سایت iranark.com که یک سایت توسعه کسب و کار است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد توسعه کسب و کار های اینترنتی در کشور و گسترش استفاده کسب و کار ها از ابزارهای تحت وب را تسهیل کند.

محمد خوشوقت، سرپرست تیم ایران آرک در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «هدف ما استفاده عام مردم و کسب و کارها با هر بودجه و قدرتی از این خدمات است. ما می خواهیم به صورت عادلانه همه در توسعه سهیم باشند و دیگر روزی نباشد که یک شخص از بازار کساد حرف بزند! سرویس پشتیبانی ما و اساسا اصل هر کسب و کار اینترنتی پشتیبانی آن است، به صورت رایگان به همه کسب و کار هایی که با ما در همکاری هستند مشاوره توسعه ارائه می دهد. ما فقط از خدماتی کسب درآمد می کنیم که درواقع برای یک شرکت یا مشتری کاری ارائه شده باشد، مانند طراحی سایت، برنامه های موبایل، بسته های ماهانه سئو و ...

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « از خصوصیات جالب ایران آرک اشتغال زا بودن آن است تا کنون 7 فرصت شغلی مستقیم و بیش از 70 فرصت شغلی غیر مستقیم آمار خوبی برای شروع است! آرزو و هدف ما رسیدن با رقم های بسیار بالاتر از این هاست، در ایران آرک مدرک و تحصیلات ملاک نیست ما به تخصص، تجربه و علاقه بسیار بیشتر از چیزهای دیگر اهمیت میدهیم. در واقع ایران آرک یک فلسفه است که برای تحقق آن بسیار امیدواریم»

گفتنی است ایران آرک، به مناسبت این رونمایی، اقدام به کاهش تعرفه ها و قیمت های خدمات تا میزان 15 درصد به مدت 20 روزکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت ایران آرک به آدرس iranark.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرک ایران

ایران آرک یک تیم متشکل از جوانان با انگیزه و علاقه مند به دیجیتال مارکتینگ است که به صورت جدی به هدف توسعه و رشد فکر می کنند، ما آرزوی بزرگی در سر داریم، آرزوی ما تحقق پذیر است و غیر ممکن نیست، ما تلاش می کنیم سعی می کنیم به بهترین شکل ممکن خدمات خود را ارائه دهیم و پشتیبانی بی نقصی را به مشتریانمان ارائه دهیم تا رضایت آنها را جلب کنیم. ایران آرک می خواهد بهترین باشد و بی شک روزی این اتفاق خواهد افتاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ