اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106086389319520

شرایط اقامت در ترکیه از طریق خرید ملک

کد: 140106086389319520

https://bit.ly/3B82Nif

، (اخبار رسمی): ترکیه به دلیل موقعیت جغرافیایی خود یک انتخاب عالی برای خرید زمین است. با خرید زمین در ترکیه برای اهداف ساخت و ساز، سرمایه‌گذاران می توانند بازده مالی بالایی کسب کنند.

شرایط اقامت در ترکیه از طریق خرید ملک
شرایط اقامت در ترکیه از طریق خرید ملک

ترکیه یکی از مقاصد گردشگری است که سالانه ایرانیان زیادی برای مقاصد سرمایه گذاری به این کشور سفر می کنند. در استانبول قیمت مسکن روز به روز در حال افزایش است و بیشترین رشد خرید ملک استانبول است. البته نرخ رشد ملک و زمین در شهرهای دیگر ترکیه نیز رو به افزایش است و خرید زمین یا ملک در شهرهای دیگر ترکیه به راحتی امکان پذیر است.

سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک و زمین

ترکیه با توجه به موقعیت جغرافیایی خود بهترین گزینه برای خرید ملک است. سرمایه گذاران می توانند با خرید زمین و ملک برای اهداف ساخت و ساز در ترکیه سود مالی بسیار بالایی به دست آورند.همچنین ترکیه یکی از تولیدکنندگان مواد غذایی در جهان است و رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است به همین دلیل خرید زمین در این کشور از نظر مهاجرت افزایش می یابد.

قوانین زیادی برای خرید زمین در ترکیه وجود دارد که یکی از آنها ممنوعیت خرید زمین در مناطق نظامی است. شما همچنین می توانید تنها 10 درصد از املاک و مستغلات را در هر منطقه ای از ترکیه خریداری کنید.با خرید زمین در ترکیه می توانید سرمایه گذاری مطمئنی داشته باشید زیرا ارزش زمین ترکیه روز به روز در حال افزایش است. بنابراین هنگام خرید زمین در ترکیه علاوه بر حفظ ارزش پول خود می توانید بازدهی بالایی از سرمایه خود دریافت کنید.

همه چیز درباره خرید زمین و ملک در ترکیه

این روزها با توجه به افزایش قیمت خانه و زمین در ترکیه، بسیاری از ایرانیان با سرمایه اندک ترجیح می دهند در ترکیه سرمایه گذاری کنند، بنابراین برای خرید ملک در ترکیه خانه ای با قیمت مناسب خریداری می کنند. در واقع، بسیاری از مردم مایل به سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه هستند زیرا دولت ترکیه به آنها اجازه زندگی و خرید ملک در ترکیه را می دهد.
در واقع خرید ملک در استانبول یا خرید ملک در ترکیه یک امتیاز و منفعت برای خارجی هاست. با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه می توانید از پول خود در برابر تورم ایران محافظت کنید و به یک بازنده بزرگ تبدیل شوید. همچنین با خرید زمین یا ملک در ترکیه به ارزش بیش از 400 هزار دلار می توانید تابعیت ترکیه و کار یا تحصیل در این کشور را دریافت کنید.

شرایط خرید ملک در ترکیه 

اگر بتوانید در ترکیه ملکی به ارزش بیش از 400000 دلار خریداری کنید، ابتدا اقامت موقت، سپس اقامت دائم و در نهایت به تدریج تابعیت ترکیه دریافت خواهید کرد.
پس از خرید خانه مورد نظر، ارائه مدارک به سفارت و دریافت تاییدیه، اقامت موقت 5 ساله در این کشور برای شما صادر می شود. توجه داشته باشید که مهم ترین شرط اقامت در ترکیه هنگام خرید ملک این است که حداقل ۱۱ ماه از سال را در ترکیه بمانید. در پایان این مدت اقامت دائم ترکیه به شما تعلق می گیرد. در صورت داشتن شرایط حداقل اقامت 11 ماهه در سال برای 3 سال دیگر، می توانید تابعیت و پاسپورت آن کشور را دریافت کنید.

خرید خانه در ترکیه با قیمت مناسب 

فاصله ترکیه و ایران به قدری نزدیک است که با هواپیما حدود سه ساعت است، افراد زیادی علاقه مند به اخذ تابعیت از طریق خرید زمین و سرمایه گذاری در ترکیه هستند.نزدیکی ایران و ترکیه بسیاری از سرمایه گذاران را وادار به خرید مسکن ارزان قیمت در ترکیه کرده است. البته خرید ملک و زمین در این کشور بسیار مقرون به صرفه است و اگر ترکیه را با کشورهای اطراف مقایسه کنید ممکن است متوجه قیمت پایین زمین در ترکیه شوید.

البته با خرید زمین کمتر از 250000 دلار و تمدید اقامت هر ساله می توانید اقامت سالیانه دریافت کنید. ترکیه از نظر اقتصادی شرایط خوبی برای ایرانیان دارد و امکانات توسعه یافته در این کشور به همین دلیل است که بسیاری از ایرانیان به خرید زمین و ملک در ترکیه علاقه مند هستند.

اطلاعاتی در مورد خرید خانه در استانبول 

برای خرید خانه در ترکیه با قیمت مناسب باید در این مرحله اطلاعات لازم را داشته باشید تا بهترین شهر را برای خرید ملک انتخاب کنید. بهتر است در شهرهایی که توسعه زمین و ساختمان بیشتر است سرمایه گذاری شود. بنابراین شهرهایی مانند استانبول گزینه های بسیار خوبی برای خرید زمین یا خانه هستند.
در سال های اخیر بسیاری از ایرانیان در ترکیه خانه های ارزان قیمت خریداری کرده‌اند و به همین دلیل است که بسیاری از ایرانیان در مناطق مختلف ترکیه زندگی می کنند. علاوه بر صرفه جویی در هزینه با خرید خانه در استانبول، می توانید در فصول گرم سال از استراحت خوبی برخوردار شوید.

جذابیت های خرید خانه در ترکیه با قیمت مناسب 

هزینه زندگی در ترکیه نسبت به کشورهای آمریکایی و اروپایی کمتر است. بنابراین هزینه غذا یا تحصیل و ایاب و ذهاب، مالیات، اینترنت، پوشاک و خرید خانه در ترکیه بیشتر از سایر کشورهای دنیا برای ایرانیان مناسب است. در ترکیه محصولات باکیفیتی وجود دارد که خریداران نیازی به نگرانی در مورد کیفیت محصول خریداری شده ندارند.در ترکیه مراکز تفریحی و گردشگری زیادی وجود دارد و هر ساله گردشگران زیادی برای بازدید از مراکز تفریحی و گردشگری ترکیه به این کشور سفر می کنند. اقساط مسکن در ترکیه قابل پرداخت است. همه این موارد باعث می شود بسیاری از ایرانیان به فکر خرید خانه در ترکیه با قیمت مناسب بیفتند.

جمع بندی 

در این مقاله اطلاعات مفیدی در مورد خرید خانه و سرمایه گذاری در ترکیه ارائه کرده‌ایم بهترین بستر برای سرمایه‌گذاری ایرانیان استانبول یکی از محبوب ترین و توریستی ترین شهرهای ترکیه است .امروزه با توجه به افزایش نرخ رشد ملک در استانبول، بیشترین تعداد خرید ملک مربوط به شهر زیبای استانبول است. بنابراین هنگام خرید ملک در استانبول دیگر نگران فروش آن نباشید؛ زیرا در اسرع وقت به فروش می رسد و می توانید با فروش آن کسب درآمد کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | حقوقی و قانون