اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107186763919520
در دسترس نیست

خرید ملک در ترکیه با وام بانکی

کد: 140107186763919520

، (اخبار رسمی): برای خرید ملک در ترکیه از طریق وام بانکی، فرد خارجی باید به یکی از بانک های عامل مراجعه کرده و اقدامات لازم را برای دریافت وام انجام دهد. البته مانند هر وام دیگری، بازپرداخت آن حداقل 8 درصد سود خواهد داشت .با خرید ملک در ترکیه با وام بانکی سند ملک به نام خریدار می باشد اما توجه فرمایید که سند تا ...

خرید ملک در ترکیه با وام بانکی
خرید ملک در ترکیه با وام بانکی

همانطور که می دانید در اکثر کشورهای دنیا مردم می توانند از پیشنهادات ویژه دولتی برای خرید ملک یا خانه استفاده کرده و خانه مورد علاقه خود را خریداری کنند. وام دادن یکی از وسایلی است که دولت از طریق بانک در اختیار مردم قرار می دهد. دولت ترکیه نیز از این قاعده مستثنی نیست و مانند سایر کشورهای جهان به شهروندان و خارجیان اجازه می دهد تا با وام بانکی در ترکیه ملک خریداری کنند. بنابراین، اگر سرمایه کافی برای خرید خانه در ترکیه یا آپارتمان در استانبول ندارید، می توانید برای داشتن خانه وام دریافت کنید.

شرایط ویژه خرید ملک در ترکیه

قبل از هر حرکتی باید بدانید که فقط افراد بین 25 تا 70 سال می توانند برای خرید ملک در ترکیه درخواست وام بانکی کنند. علاوه بر این، اگر دو مالک هستند که ملک یا خانه مورد نظر شما را خریداری می کنند، هر دو مالک باید هنگام درخواست وام بانکی فرم های جداگانه بانکی را پر کنند. خرید آپارتمان در ترکیه در پروژه در حال ساخت نیز یکی از راه های خرید ملک با وام بانکی است که می توانید 20 تا 30 درصد را به عنوان پیش پرداخت، پرداخت کنید و مابقی را طبق توافق با صاحب پروژه پرداخت کنید. یا طبق برنامه زمانبندی پروژه به صورت اقساطی پرداخت کنید. از مزایای این روش عدم نیاز به پرداخت سود اضافی مانند سود بانکی است.

سیاست اعطای تسهیلات ملک در ترکیه

به طور کلی، دولت ترکیه سیاست کاملاً متفاوتی را در مورد تهیه خانه، اتومبیل و غیره از طریق بانک ها، سیستم اعتباری یا سیستم تأیید اعتبار در نظر می گیرد. این سیستم اعتبار شما را با استفاده از گزارش مالی کسب و کار، حقوق و دستمزد کسب شده از دولت یا خوداشتغالی، درآمد خالص کسب و کار، دارایی های مالی و موارد دیگر ارزیابی می کند. لازم است بدانید که ایرانیان می توانند برای بهره مندی از مزایای وام در ترکیه کسب و کار راه اندازی کنند و پس از دریافت مجوز کار، فروش خود را افزایش داده و در همان سال اول مالیات پرداخت کنند. اگر فروش کسب و کار شما نسبتاً سودآور باشد، بانک ممکن است اعطای وام مناسب را توجیه کند.

نحوه‌ی اخذ وام بانکی

برای خرید ملک در ترکیه از طریق وام بانکی، فرد خارجی باید به یکی از بانک های عامل مراجعه کرده و اقدامات لازم را برای دریافت وام انجام دهد. البته مانند هر وام دیگری، بازپرداخت آن حداقل 8 درصد سود خواهد داشت. با خرید ملک در ترکیه با وام بانکی سند ملک به نام خریدار می باشد اما توجه فرمایید. که سند تا زمان تسویه کامل وام در رهن بانک است. در این روش، نماینده بانک ابتدا قیمت ملک مورد نظر را تعیین می کند و سپس بانک 50 تا 75 درصد از کل قیمت ملک را پرداخت می کند. برای خارجی ها، دوره بازپرداخت 10-15 سال است.

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام بانکی

  • برای گرفتن وام باید مدارک زیر را به بانک ارائه دهید:
  • فرم های بانکی تکمیل شده
  • شماره مالیاتی که باید از اداره مالیات ترکیه دریافت کنید.
  • یک کپی از سند ملک با تایید آدرس
  • پرینت گردش حساب در بانکی در ایران
  • گزارشی معتبر از دارایی و اموال در ایران
  • اجازه اقامت
  • ارائه فیش حقوقی معتبر در صورت بازنشستگی یا کار در ایران
  • گواهی عدم بدهی بانکی در ایران با تایید سفارت.
  • اگر در ایران خوداشتغالی هستید باید میزان درآمد را به درستی گزارش دهید.
  • افتتاح حساب بانکی در بانک مورد نظر

تمامی مدارک مشخص شده باید توسط سفارت ترکیه در ایران ترجمه و تایید شود. پس از آن شرایط متقاضی و کلیه مدارک باید به تایید بانک فعال در ترکیه برسد، بنابراین پس از تعیین ارزش ملک توسط نماینده بانک وام به خریدار داده می شود. اگر خریدار پس از دریافت وام از پرداخت منصرف شود، باید جریمه ای را بر اساس تعداد پرداخت های باقی مانده پرداخت کند. بنابراین، اگر مبلغ وام بیش از 36، 2 درصد و اگر کمتر از 36 باشد، باید 1 درصد از کل مبلغ وام به عنوان سود به بانک پرداخت شود. در برخی موارد بانک عامل وام را به صورت ارزی (غیر از لیر) به خریدار پرداخت می کند که این وام نیز شرایط خاص خود را دارد.

سخن پایانی

در این مقاله اطلاعات لازم در مورد نحوه خرید ملک در ترکیه با وام بانکی را ارائه کرده ایم. اگر قصد خرید ملک در ترکیه را دارید توصیه می کنیم قبل از خرید تمامی املاک، همسایگی و ... تحقیقات لازم را انجام دهید و یا با یک مشاور مجرب مشورت کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید. بروید و از اقامت خود در ترکیه و ملکی که می خواهید نهایت لذت را ببرید. علاوه بر این می توانید برای دریافت اطلاعات کامل تری در مورد خرید ملک در ترکیه با وام بانکی با متخصصان شرکت گات ترکی تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه