اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108156810419520
در دسترس نیست

خرید قسطی خانه در استانبول

خرید قسطی خانه در استانبول

کد: 140108156810419520

، (اخبار رسمی): اگر قصد خرید اقساطی ملک در ترکیه و شهر استانبول را دارید، بهتر است بدانید که با خرید خانه با مبلغی در حدود 30 هزار دلار می توانید اقامت موقت ترکیه را دریافت کنید. با خرید اقساطی می توانید 30 درصد 30000 دلار را در ابتدای خرید پرداخت کنید و سپس مابقی را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

خرید قسطی خانه در استانبول
خرید قسطی خانه در استانبول

استانبول یکی از بهترین شهرها برای زندگی است. سالانه مهاجران زیادی برای زندگی به این شهر می آیند. یکی از راه های خرید آپارتمان در استانبول، خرید قسطی ملک در استانبول است در نظر داشته باشید که خرید اقساطی ملک در استانبول یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در ترکیه است و البته شرایطی برای این امر بسیار مهم و الزامی است که باید به آن توجه کنید. به طور کلی می توانید از طریق وام  بانک ها و شرکت های ساختمانی در استانبول ملک بخرید که در ادامه مقاله به تفصیل توضیح دادیم.

خرید خانه قسطی استانبول با وام بانکی

همانطور که گفته شد یکی از روش های خرید اقساطی ملک در استانبول استفاده از وام بانکی است. در این روش افراد از بانک وام می گیرند و اقساط ماهانه به بانک می پردازند. با این روش بانک پیش پرداخت خانه را پرداخت می کند، ابتدا سند مالکیت به نام شما صادر می شود اما این سند تا اتمام اقساط در بانک باقی می ماند.
بهتر است به یاد داشته باشید که با استفاده از این روش باید حدود 8 تا 10 درصد سود وام بانکی را تا زمانی که سند خانه خود در استانبول را دریافت کنید به بانک پرداخت کنید.

خرید اقساطی ملک از طریق شرکت سازنده در استانبول

خرید خانه در استانبول از طریق شرکت های ساختمانی یکی دیگر از راه های خرید اقساطی خانه در این شهر زیبا است. خرید خانه از طریق شرکت های ساختمانی مزایا و معایب زیادی دارد که بسیاری از افراد وقتی در مورد آن می شنوند جذب و بسیاری دیگر منصرف می شوند.
به این ترتیب مردم می توانند یک خانه ساخته نشده را بسیار ارزان تر و با قیمت بسیار مناسب خریداری کنند. پرداخت اقساطی برای این نوع خانه می تواند چندین سال طول بکشد، در این روش، طرفین حساب سپرده شرکت ها هستند و ابتدا باید با توجه به بهبود ملک، به سازندگان پیش پرداخت ، پرداخت شود.

شرایط خرید اقساطی ملک در شهر استانبول

اگر قصد خرید اقساطی ملک در ترکیه و شهر استانبول را دارید، بهتر است بدانید که با خرید خانه با مبلغی در حدود 30 هزار دلار می توانید اقامت موقت ترکیه را دریافت کنید. با خرید اقساطی می توانید 30 درصد 30000 دلار را در ابتدای خرید پرداخت کنید و سپس مابقی را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

مزایای خرید خانه اقساطی در استانبول

به طور کلی خرید اقساطی ملک در استانبول مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
افزایش قدرت خرید ملک در استانبول
سرمایه گذاری منطقی و بدون ریسک
صورتحساب درب منزل تا پایان اقساط
استفاده از سود کلان
بدون اتلاف وقت خانه بخرید
امکان معاوضه ملک با اقساط
اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک

خرید خانه در استانبول بصورت اقساطی یا نقدی 

احتمالا این سوال برای شما پیش آمده است که خرید خانه اقساطی در ترکیه بهتر است یا نقدی؟ به طور کلی مناسب ترین گزینه برای افرادی که قصد سرمایه گذاری بلند مدت دارند و یا پول کافی برای خرید ملک در استانبول ندارند، خرید خانه اقساطی در استانبول است.برای اطلاعات جامع و تکمیلی خرید ملک به صورت اقساطی در استانبول می توانید با مشاوران املاک شرکت گات ترکی تماس بگیرید.

مدارک لازم برای خرید ملک استانبول به صورت اقساطی

برای خرید قسطی ملک در استانبول باید مدارک لازم را تهیه کرد و تا تکمیل این مدارک امکان خرید جداگانه ملک وجود ندارد. به طور کلی مدارک لازم برای تفکیک منزل به شرح زیر است:
کپی حساب بانکی در ایران یا ترکیه
اصل و کپی شناسنامه ایرانی
اثبات یک رزومه خوب
تهیه سند تاپو
گواهی عدم بدهی
شماره مالیات املاک
تهیه فیش حقوق
صورت درآمد کامل
4 عکس از خریدار و فروشنده
اسنادی که ارزش ملک را نشان می دهد و موافقت شهرداری
مترجم و وکیل
سوابق مالیاتی دارایی

کلام پایانی

امروزه خرید خانه در استانبول بسیار حائز اهمیت است زیرا انجام این کار مزایای زیادی دارد. باید به خاطر داشته باشید که راه ها و شرایط زیادی برای خرید اقساطی خانه در شهر زیبای استانبول وجود دارد که با مطالعه این مقاله تمام اطلاعات لازم را به دست خواهید آورد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]