اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108156810519520
در دسترس نیست

خرید خانه در خیابان بغداد استانبول

کد: 140108156810519520

، (اخبار رسمی): خیابان بغداد در استانبول در نزدیکی دریای مرمره مشهورترین خیابان این شهر است که مقصد گردشگران خارجی و بومی استانبول است. وجود انواع برندهای مختلف لباس های دنیا در این خیابان، هر گردشگری را به دیدن آن و خرید آنچه که نیاز دارد جذب می کند.باید بدانید که خیابان بغداد یکی از بهترین مناطق استانبول برای ...

خرید خانه در خیابان بغداد استانبول
خرید خانه در خیابان بغداد استانبول

امروزه خرید املاک لوکس در ترکیه از طریق ایرانیان بسیار رایج شده است و رقابت برای بهترین املاک همچنان ادامه دارد. اگر جزو این دسته از افراد هستید و می خواهید وارد این پلتفرم شوید و توانایی پیوستن به این رقابت سخت را دارید، به خوبی شما را راهنمایی می کنیم. امروزه خرید خانه در خیابان بغداد استانبول در فضای اجتماعی بسیار مد شده است و ممکن است این عبارت را بشنوید و بپرسید چرا خرید ملک در خیابان بغداد ؟ در اینجا دلایل را برای شما توضیح می دهیم تا بتوانید تصمیم خوبی بگیرید.

خیابان بغداد استانبول 

خیابان بغداد در استانبول در نزدیکی دریای مرمره مشهورترین خیابان این شهر است که مقصد گردشگران خارجی و بومی استانبول است. وجود انواع برندهای مختلف لباس های دنیا در این خیابان، هر گردشگری را به دیدن آن و خرید آنچه که نیاز دارد جذب می کند.باید بدانید که خیابان بغداد یکی از بهترین مناطق استانبول برای زندگی است و این محله در قسمت آسیایی استانبول قرار دارد و یکی از معروف ترین و زیباترین های استانبول به حساب می آید. این محله یکی از زیباترین محله های استانبول است که افراد زیادی دوست دارند در خیابان بغداد استانبول خانه بخرند.

 مزایای خرید ملک در خیابان بغداد استانبول

به طور کلی خرید خانه در استانبول مزایای زیادی دارد و خیابان بغداد چیزی از خیابان استقلال که در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد کم ندارد و می توان گفت ساکنان این خیابان تجربه متفاوتی دارند. سطح کلاس و استاندارد زندگی به معنای کامل، این مکان خیابان های بغداد را به مکانی تبدیل کرده است که جوانان ثروتمند با خودروهای لوکس در خیابان ها تردد می کنند.
اگر دوست دارید در خیابان های مجلل و شیک قدم بزنید و به عکاسی هم علاقه دارید، قدم زدن در خیابان بغداد می تواند یکی از بهترین و خاص ترین تجربیات شما باشد. به یاد داشته باشید که این خیابان یکی از قدیمی ترین و قابل توجه ترین خیابان های استانبول است که حدود 400 سال قدمت دارد و چهارمین خیابان برتر جهان از نظر گردشگری و صنعت گردشگری لقب گرفته است. طول این جاده 14 کیلومتر است و به موازات دریای مرمره ساخته شده است.

مکان های دیدنی خیابان بغداد استانبول

در این خیابان کافه ها، رستوران ها و مغازه هایی وجود دارد که می توانید چند روزی در آنها اقامت کنید. علاوه بر این گاهی در این خیابان مراسمی برگزار می شود که بسیار مفرح و سرگرم کننده است و چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.خیابان بغداد استانبول گزینه های حمل و نقل زیادی دارد که محبوب ترین آنها پایانه های توریستی یا کشتی های کاتاماران پرسرعت است. در منطقه بستانجی اسکله ایی وجود دارد که کوهنوردان و گردشگران می توانند به جزایر پرنس دسترسی داشته باشند.
یک طرف خیابان بغداد به کادیکو و طرف دیگر به مال تاب که دو منطقه معروف استانبول هستند منتهی می شود. گاهی برخی دستفروشان در این خیابان مغازه باز می کنند و محصولات خود را در روزهای مختلف هفته به فروش می رسانند، در خیابان بغداد درختان چنار در آسمان وجود دارد و تماشای مناظر جالب این خیابان یکی از زیباترین و جالب ترین تجربه هاست. 

قیمت خرید خانه در خیابان بغداد استانبول

یک سوئیت 40 یا 50 متری یا آپارتمان یک خوابه در این خیابان تا 250 هزار دلار قیمت دارد.در واقع راه خوب دیگری هم وجود دارد که در این خیابان صاحب خانه شوید و کمتر خرج کنید. در این زمان باید طرح خرید خانه در برج های آسمان خراش را به آینده موکول کنیم و به دنبال خانه ای کوچک و قدیمی باشیم. این خانه ها از این نظر ایده آل هستند و هر زمان که بخواهیم می توانیم آنها را بازسازی کنیم و طبق سلیقه خود این کار را انجام دهیم.برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید ملک در ترکیه و استانبول با مشاوران گات ترکی در ارتباط باشید. 

نکات خرید خانه در خیابان بغداد استانبول

قبل از خرید خانه در این خیابان به این نکات توجه کنید:

  • اکثر خانه های خیابان بغداد آپارتمانی هستند.
  • قیمت خانه های قدیمی و جدید در این خیابان بسیار متفاوت است.
  • خانه های خیابان بغداد معمولاً بسیار بزرگ هستند و بیش از سه اتاق خواب دارند.
  • اجاره خانه های قدیمی در این خیابان خطرناک است زیرا ممکن است مالک به طور ناگهانی درخواست تخلیه خانه کند تا آن را خراب کند و دوباره بسازد.
  • اگر قصد خرید خانه در این منطقه برای کسب درآمد دارید، باید بدانید که وسعت محله مال تپه در بزرگراه بغداد از همه مناطق بزرگتر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه