اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107096747419520
در دسترس نیست

مزایای خرید آپارتمان در استانبول

آپارتمان فروشی ارزان در استانبول

کد: 140107096747419520

، (اخبار رسمی): خرید آپارتمان از یک فروشگاه آپارتمان ارزان در استانبول به شما این امکان را می دهد که برای اقامت ترکیه اقدام کنید. و با خرید خانه نوساز یا خرید آپارتمان دست دوم در استانبول به راحتی می توانید در این کشور کار کنید.

آپارتمان فروشی ارزان در استانبول
آپارتمان فروشی ارزان در استانبول

ترکیه مکان مناسبی برای کسانی است که این کشور را برای کار انتخاب می کنند زیرا حقوق در ترکیه بسیار بیشتر از حقوق در ایران است

یکی از بهترین کشورها برای زندگی یا سفر ترکیه است زیرا این کشور آب و هوای خوبی دارد و به دلیل سیاست های دولت ترکیه در این کشور، ترک ها آزادی بسیار زیادی دارند. از طرفی این کشور مقصد مناسبی برای کسانی است که می خواهند از ایران مهاجرت کنند و به خانواده خود نزدیکتر باشند. برای مهاجرت به ترکیه و خرید خانه در استانبول می توانید از آپارتمان های ارزان قیمت استانبول استفاده کنید که یکی از آنها گات ترکی می باشد.

ترکیه مکان مناسبی برای کسانی است که این کشور را برای کار انتخاب می کنند زیرا حقوق در ترکیه بسیار بیشتر از حقوق در ایران است و می توان گفت که با حقوق یک ماهه ترکیه می توانید تمام وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنید. او زندگی بسیار خوبی داشت

در بین تمامی شهرهایی که ایرانیان در آن زندگی می کنند، استانبول بیشترین تعداد ایرانیان را دارد. برای زندگی در ترکیه بهتر است به دنبال آپارتمان ارزان در استانبول باشید. زیرا تنها با خرید ملک، آپارتمان و مغازه می توانید در ترکیه زندگی کنید و در استانبول زندگی کنید.

استانبول یکی از شهرهای توریستی ترکیه است. استانبول شهری زیبا و توریستی است که در ترکیه واقع شده است. همانطور که قبلا ذکر شد، بسیاری از ایرانیان به دلیل مناظر و بندرگاه زیبای این شهر دوست دارند در این شهر زندگی کنند.

استانبول که قبلاً به عنوان قسطنطنیه شناخته می شد، یکی از شهرهای امپراتوری روم شرقی بود. با این حال اگر به معماری خانه های ساخته شده در این شهر ترکیه نگاه کنید، رگه هایی از معماری روم باستان را خواهید دید که زیبایی شگفت انگیزی را به استانبول بخشیده است.

با خرید آپارتمان در آپارتمان ارزان در استانبول می توانید به راحتی در این کشور زندگی کنید و از مناظر زیبا، بازارهای قدیمی، خیابان های تمیز و فروشگاه های زیبای استانبول دیدن کنید.

ایران و ترکیه از منظر تاریخی

از آنجایی که ترکیه نیز مانند ایران تاریخی پر فراز و نشیب داشته است، مهم ترین شهر این کشور یعنی استانبول نقش مهمی در تاریخ ترکیه داشته است و فرهنگ ایرانی را در این کشور به وضوح می بینید. از آنجایی که ترکیه در مرز ایران همسایه است و از قدیم الایام بین ایران و ترکیه تجارت وجود داشته است، می توان گفت که رابطه خوبی بین ایران و ترکیه وجود دارد.

یکی از مشهورترین و پرستش ترین شاعران ایرانی در ترکیه مولانا است، اشعار این شاعر بزرگ را در مکان های جالبی در ترکیه خواهید یافت. خط فارسی در زبان ترکی بسیار رایج است به طوری که می توان گفت ترک ها از گذشته تا به امروز با مردم ایران روابط و همزیستی خوبی داشته اند.

مزیت های خرید آپارتمان در استانبول چیست؟

خرید آپارتمان از یک فروشگاه آپارتمان ارزان در استانبول به شما این امکان را می دهد که برای اقامت ترکیه اقدام کنید. و با خرید خانه نوساز یا خرید آپارتمان دست دوم در استانبول به راحتی می توانید در این کشور کار کنید.

از آنجایی که یافتن مسکن با خرید ملک در ترکیه آسان است، بازار خرید و فروش ملک در ترکیه بسیار داغ شده است و بسیاری از ایرانیان تمایل به خرید ملک در شهرهایی مانند استانبول دارند، بنابراین بسیاری از ایرانیان صاحب ایران هستند و به این کشور مهاجرت می کنند. ترکیه برای زندگی

به طور کلی در مورد مهاجرت به ترکیه خرید یا اجاره املاک و مستغلات در این کشور اجباری است مزایای خرید ملک در ترکیه عبارتند از:

اخذ اقامت دائم ترکیه در مدت 15 سال

  • دسترسی به بهترین شرایط و مدارس و دانشگاه های مدرن
  • زندگی آرام و بی دغدغه
  • مجوز کار در ترکیه

آیا امکان پیش خرید ملک در استانبول ترکیه وجود دارد؟

برای کسانی که قصد خرید زودهنگام آپارتمان در ترکیه را دارند خبر خوبی داریم، شما می توانید با سرمایه گذاری در املاک پیش فروش شده و اخذ اقامت ترکیه صاحب خانه شوید.

اگرچه اکثر خریداران ملک در ترکیه از از دست دادن پول خود و از دست ندادن پول خود می ترسند، اما امروزه با وجود شرکت هایی مانند گات ترکی، امنیت و آرامش خاطر در سرمایه گذاری املاک در ترکیه تضمین شده است و می توانند با ... خرید سرمایه گذار از شرکت گات ترکی صاحب خانه رویایی و زیبای خود شوید.

برای خرید ملک در گات ترکیه می توانید تنها 30 درصد مبلغ را در زمان واریز وجه و مابقی مبلغ را به صورت اقساط بین 12 تا 5 سال پرداخت کنید. اگر شما هم می خواهید با پیش خرید آپارتمان در ترکیه صاحب ملک شوید می توانید با مشاورین ما در ترکیش گیت تماس بگیرید و از آخرین قیمت های ترکیه و آپارتمان ارزان در استانبول مطلع شوید. همچنین می توانید با خرید از سایت ترکیش گیت امنیت سرمایه گذاری را تجربه کنید.

برای خرید ملک در ترکیه بمانید

  • هنگام خرید ملک در یک فروشگاه آپارتمان در ترکیه، در صورتی که ارزش ملک خریداری شده کمتر از 250 هزار دلار باشد می توانید اقامت سالانه ترکیه را دریافت کنید و بعد از 5 سال پاسپورت و کارت شهروندی دریافت کنید.
  • در حال حاضر راه های مختلفی برای زندگی در ترکیه وجود دارد که یکی از بهترین راه ها برای زندگی و خرید ملک در این کشور است.
  • با خرید ملک در استانبول ترکیه، شهری زیبا و مدیترانه ای، اقامت دائم ترکیه می شوید و از زندگی در این شهر لذت می برید. شما می توانید با واریز سرمایه خود در ترکیش گیت از بهترین قیمت ها در بازار ترکیه بهره ببرید و صاحب یک آپارتمان لوکس زیبا با امکانات شوید.

سوالات متداول فروش آپارتمان ارزان در استانبول

با خرید ملک در ترکیه چند ماه می توان اقامت گرفت؟

با خرید ملک در فروشگاه آپارتمان در ترکیه می توانید در مدت 15 ماه اقامت ترکیه را دریافت کرده و از مزایای آن بهره مند شوید.

مزایای خرید ملک در ترکیه چیست؟

خرید ملک در ترکیه مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  اخذ اقامت دائم ترکیه در داخل
  • دارای بهترین امکانات و مدرن ترین مدارس و دانشگاه ها
  • یک زندگی آرام و دلسوز
  • مجوز کار ترکیه

چگونه در ترکیه ملک بخریم؟

برای خرید ملک در ترکیه می توانید با مشاوران گات ترکی تماس بگیرید و راهنمایی های آنها را دریافت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]