اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108096800719520
در دسترس نیست

بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول

کد: 140108096800719520

، (اخبار رسمی): در این مقاله به شما خواهیم گفت که چه شرایطی برای خرید در بهترین مناطق استانبول و بهترین مناطق برای ایرانیان فراهم است. چگونه می توانید صاحب خانه لوکس، ویلا، آپارتمان مقرون به صرفه یا هر نوع واحد تجاری شوید. استانبول شهر بزرگی است و 1.5 برابر بزرگتر از تهران است. 29 مکان مختلف برای خرید خانه و ...

بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول
بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول

دانستن بهترین محله های استانبول برای خرید خانه برای هر کسی که به دنبال سرمایه گذاری در ترکیه از طریق املاک و مستغلات است ضروری است. با خرید خانه در ترکیه می توانید برای اقامت در این کشور نیز اقدام کنید. از این رو کسانی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند با خرید خانه در استانبول و سایر شهرهای ترکیه، ترتیب اقامت را نیز می دهند.

اما استانبول بزرگترین شهر ترکیه است که از شرقی ترین نقطه تا غربی ترین نقطه آن 4 ساعت فاصله دارد. البته در هنگام خرید املاک تجاری در استانبول با خرید آپارتمان ارزان و یا خرید ویلا در این شهر مناطق مختلفی توصیه می شود. شما می توانید با حداقل قیمت 35 هزار دلار در استانبول خانه داشته باشید، اما حداقل سرمایه گذاری برای کسانی که در این کشور خانه می خواهند 400 هزار دلار است.

بهترین محله ها در استانبول برای زندگی و خرید خانه

در این مقاله به شما خواهیم گفت که چه شرایطی برای خرید در بهترین مناطق استانبول و بهترین مناطق برای ایرانیان فراهم است. چگونه می توانید صاحب خانه لوکس، ویلا، آپارتمان مقرون به صرفه یا هر نوع واحد تجاری شوید. استانبول شهر بزرگی است و 1.5 برابر بزرگتر از تهران است.

29 مکان مختلف برای خرید خانه و املاک در این شهر وجود دارد. این دو قسمت را قسمت آسیایی و اروپایی می نامند و بوسیله تنگه بسفر از هم جدا می شوند. این اشتباه است که فکر کنیم قیمت مسکن در بخش آسیایی استانبول ارزان تر از قسمت اروپایی است. در هر دو منطقه هنگام خرید خانه در استانبول با طیفی از قیمت ها از پایین تا بالا مواجه خواهید شد. از جمله بهترین مناطق استانبول برای خرید خانه با توجه به بسیاری از شاخص های علمی می توان به بشیکتاش، قاضی کوی، باکرکوی، شیشلی، بی اوغلو، اسکودار و ساری یر اشاره کرد.

منطقه بشیکتاش استانبول

بهترین مکان برای خرید آپارتمان در استانبول بشیکتاش است. موقعیتی مشرف به ساحل زیبای استانبول، نزدیک به تنگه بسفر و سمت اروپایی که واقعا درجه یک است. تصور کنید بهترین قسمت شهر زیبای استانبول باید چگونه باشد. عموما کسانی که قصد خرید خانه های لوکس در استانبول یا خرید خانه های بزرگ را دارند بشیکتاش را انتخاب می کنند.

اگر نام تیم فوتبال بشیکتاش را شنیده اید در همین مکان است. همچنین سه دانشگاه اصلی در استانبول در این منطقه وجود دارد. خریداران ملک در ترکیه که محدودیت مالی ندارند می توانند این منطقه را انتخاب کنند. چون گران ترین خانه های استانبول آنجاست.

منطقه قاضی کوی استانبول

یکی دیگر از محله های عالی استانبول برای خانه در ترکیه، قاضی کوی است. این قسمت دیگری از اقامتگاه های لوکس استانبول است که در سمت آسیایی و رو به ساحل شهر قرار دارد. رو به دریای مرمره و در امتداد ساحل واقع شده است، یکی از محبوب ترین مناطق قاضی کوی است.

همچنین در اینجا با نمایشگاه‌های و مزون عروس و عصرانه معروف ترکیه خواهید بود. جدای از این، کلیسای قرن پنجم پس از میلاد نیز در اینجا حس متفاوتی می دهد. از جاذبه های این منطقه می توان به باغ چای برمودا، خیابان بهاریا، خیابان بغداد، مرکز و کافه موسیقی آرکاو، تالار اپرای ثریا، رستوران کوچو و بازار کوی قاضی اشاره کرد.

منطقه باکرکوی استانبول

یکی دیگر از بهترین مناطق استانبول در بخش اروپایی و نزدیک به فرودگاه باکرکوی است. از این منطقه می توانید به راحتی با اتوبوس و مترو به نقاط مرکزی استانبول برسید. خرید ویلا در این منطقه منظره زیبایی از دریای مرمره را برای شما به ارمغان می آورد. از سوی دیگر، خرید خانه های سطح بالا نیز در این منطقه از استانبول امکان پذیر است. بخشی از باکرکوی به دریا نزدیک است و خانه های این قسمت نیز گرانتر است.

منطقه زیتون بورنو استانبول

اینجا هم در زمینه خرید ملک بسیار محبوب شده است. یکی از بهترین مناطق استانبول در کنار دریای مرمره و رو به روی آن با سواحل زیبا که انواع املاک اعم از برج ها، مجتمع های مسکونی، مراکز خرید و ویلاها در آن قرار دارد. این منطقه به ایوب سلطان، فاتیح، ایوب سلطان و بکرکوی مجاورت دارد.

منطقه ماسلاک استانبول

یکی از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری در استانبول اینجاست. زیرا در منطقه گران قیمت، مترقی و زیبای استانبول واقع شده است. از اینجا تنها 5 دقیقه تا تکسیم فاصله است. نزدیکی به فرودگاه (35 دقیقه) نیز اهمیت این مکان را برای خریداران ملک در ترکیه افزایش می دهد.

منطقه شیشلی در استانبول

دو ویژگی بسیار خوب در مورد منطقه شیشلی برای خرید خانه وجود دارد. اول اینکه خیابان مشهور بیوک دره در این منطقه است. دیگر اینکه چند بیمارستان دولتی و خصوصی و کاربری های مهم دیگر در جوار این منطقه هستند. همین مسئله بر ارزش سرمایه گذاری در این منطقه افزوده است. بلوارهای طولانی، تجاری و ساختمان های بلند از دیگر ویژگی های منطقه شیشلی است.

منطقه فاتیح استانبول

حتما نام جاذبه های گردشگری معروف ترکیه از جمله مسجد آبی، موزه ایاصوفیه و کاخ توپکاپی را شنیده اید. این جاذبه ها در منطقه زیبای فاتح واقع شده اند. مزیت خرید خانه در یک منطقه توریستی این است که اگر خودتان نمی خواهید در آنجا زندگی کنید، می توانید به راحتی آن را اجاره دهید، مخصوصاً در فصل گردشگری.

منطقه ساری یر

یکی از بهترین مناطق استانبول ساری یر است. نزدیک به محله بشیکتاش و قطعا رو به ساحل است. دسترسی به موقعیت آن در تپه های استانبول دشوار است. جنگل محله ساریر برای کسانی که روزانه مسافت های طولانی را طی می کنند دردسرساز است.

محله های اروپایی استانبول برای سرمایه گذاری

برخی از ارزان ترین و بهترین محله های استانبول در قسمت اروپایی واقع شده اند اما بسیاری از ایرانیان جذب خانه های ارزان و اقتصادی در قسمت اروپایی استانبول شده اند. از محله های ارزان قیمت می توان به محله های بیتالیکدوجو، اسن یورت، کوچوک چکمه، اوجیلار و دیگر محله های نزدیک فرودگاه آتاتورک اشاره کرد. خرید خانه در استانبول در ارزان ترین مناطق قسمت اروپایی نیز امکان پذیر است.
با این حال، هنگام خرید خانه برای فروش در ترکیه باید به چند نکته توجه کرد. اول از همه تا زمانی که هزینه ها پرداخت نشود برای شما سند صادر نمی کنند. نکته دیگر این است که اگر پرداخت شما از وام عقب بماند، ممکن است با مشکلات بیشتری از جمله فسخ مواجه شوید. به همین دلیل بهتر است هنگام خرید خانه با مشاوران املاک مشورت کنید. نواحی بشیکتاش، بی اوغلو و سارییر، که در بالا بررسی شد، بهترین مناطق استانبول و گران ترین مناطق در بخش اروپایی هستند.

محله های آسیایی استانبول برای سرمایه گذاری

برخی از بهترین محله های استانبول نیز در بخش آسیایی قرار دارند. از محله های مجلل استانبول در قسمت آسیایی آن می توان به قاضی کوی، سواده و آجارکند اشاره کرد. این منطقه به دلیل مجاورت با دریای مرمره گرانتر از سایر مناطق است. به عنوان مثال، کادیکووی، آتاشهیر، بیکوز، عمرانیه، اسکودار، مالتپه و کارتال مناطقی هستند که قیمت های مناسب تری دارند. از دیگر مناطق ارزان استانبول در قسمت آسیایی می توان به پندیک، کردکوی، منطقه پشت فرودگاه سابیها و ... اشاره کرد.

به طور کلی اگر بخواهیم خانه ها و املاک در دو نقطه مختلف استانبول را با هم مقایسه کنیم ذکر نکاتی ضروری است. اول، در هر دو بخش خانه های ارزان، آپارتمان های سطح بالا و در عین حال ساختمان ها و مجتمع های لوکس وجود دارد. اما به طور کلی میانگین قیمت خرید خانه در قسمت آسیایی استانبول نسبت به قسمت اروپایی بیشتر است. در هر دو منطقه، حومه‌های ساحلی و فراساحلی وجود دارد و هر چه به ساحل نزدیک‌تر می‌شوید، قیمت خرید خانه و املاک بالاتر می‌رود.

منطقه های ارزان استانبول

این روزها قیمت مسکن در ترکیه روز به روز در حال افزایش است، اما این افزایش هرگز به اندازه تورم در کشور ما به خصوص در سال گذشته نبوده است. از طرفی بازگشت سرمایه در خرید ملک در استانبول بالاست و به این معنی است که در مدت زمان کوتاهی سرمایه از دست رفته را بازیابی خواهید کرد. به گفته کارشناسان اقتصادی، سرمایه گذاری در بهترین مناطق استانبول و خرید خانه در آنجا بهتر از سرمایه گذاری در ارزهای خارجی است. که با اخذ تابعیت ترکیه نیز همراه است. البته می توانید از راه های دیگری مانند ثبت شرکت در ترکیه نیز برای اقامت اقدام کنید.

کلام آخر 

خرید خانه در بهترین نقاط استانبول بهترین راه برای سرمایه گذاری در خارج از کشور است. شهر استانبول یکی از مراکز مهم گردشگری در جهان است. توسعه اقتصادی و سطح درآمد آن از سایر شهرها بالاتر است.

خبر خوب برای خریداران ملک و خانه در استانبول این است که می توانید خانه ای را در مناطق مختلف استانبول با قیمتی مقرون به صرفه و بالا خریداری کنید. اگر قصد اقامت در این کشور را دارید، از آنجایی که نیاز به سرمایه گذاری مشخصی دارید، بهتر است برای اطلاع از آخرین اخبار خرید خانه در استانبول و اطلاعات دقیق در مورد قیمت خرید ملک در کشورهای دیگر با کارشناسان شرکت گات ترکی تماس بگیرید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]