اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108096800619520
در دسترس نیست

خرید خانه ویلایی ارزان قیمت در استانبول

کد: 140108096800619520

، (اخبار رسمی): استانبول مانند تمام شهرهای دنیا مناطق بسیار گران و ارزانی دارد، کافی است قبل از خرید، منطقه مناسبی را با بودجه خود پیدا کنید تا صاحب خانه رویایی خود شوید. این موضوع در همه شهرهای دنیا صدق می کند، زیرا برخی از نقاط شهر مانند شمال، قیمت ملک بالاتری دارند و از سوی دیگر، مسکن در مرکز و جنوب نسبتا ...

خرید خانه ویلایی ارزان قیمت در استانبول
خرید خانه ویلایی ارزان قیمت در استانبول

مهاجرت به استانبول و سرمایه گذاری در این شهر هدف بسیاری از افراد است. این شهر پایتخت فرهنگ و هنر و پلی بین آسیا و اروپا است. هر ساله گردشگران زیادی برای بازدید از زیبایی های طبیعی و تاریخ استانبول به این شهر سفر می کنند. به همین دلیل بسیاری از افراد استانبول را به عنوان اقامت دائم خود انتخاب می کنند.در این مقاله می خواهیم به یکی از مهمترین مسائل مربوط به مهاجرت و اقامت ترکیه بپردازیم. هنگام خرید خانه ویلایی ارزان قیمت در استانبول به راحتی می توانید اقامت ترکیه را دریافت کنید. به همین دلیل یکی از روش های پرطرفدار اخذ اقامت ترکیه پس از تحصیل در خارج از کشور، سرمایه گذاری و خرید ملک می باشد.

ارزش سرمایه‌گذاری و خرید ملک در استانبول

استانبول مانند تمام شهرهای دنیا مناطق بسیار گران و ارزانی دارد، کافی است قبل از خرید، منطقه مناسبی را با بودجه خود پیدا کنید تا صاحب خانه رویایی خود شوید. این موضوع در همه شهرهای دنیا صدق می کند، زیرا برخی از نقاط شهر مانند شمال، قیمت ملک بالاتری دارند و از سوی دیگر، مسکن در مرکز و جنوب نسبتا ارزان تر است. دلیلش این نیست که بخش‌های مرکزی یا جنوبی استانبول کیفیت پایینی دارند، بلکه به دلایلی مانند شلوغی بیش از حد و برخی امکانات، قیمت مسکن در شمال و نزدیک ساحل گران‌تر است. اما اگر بخواهید می توانید خانه های مجلل و زیبا برای زندگی یا حتی خرید و فروش در جنوب و مرکز پیدا کنید.

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که معتقدید اقامت در ترکیه نیازمند سرمایه گذاری هنگفت صدها میلیاردی است تا انتهای متن با ما همراه باشید.

خرید خانه ویلایی در استانبول به لیر

بسیاری از افرادی که به استانبول ترکیه نقل مکان می کنند باید قیمت ویلا را به لیر بدانند. از طرفی با توجه به اینکه واحد پول کشورمان نوسان دارد و لیر ثابت است، می توان گفت بهتر است قیمت خانه ها را به لیر بدانیم.توجه داشته باشید که اگر قیمت خانه در ترکیه از 400 هزار دلار بیشتر شود، تابعیت ترکیه به خریدار اعطا می شود. خرید خانه در استانبول ترکیه یکی از پرطرفدارترین راه های اخذ تابعیت و اقامت ترکیه می باشد. 

گران ترین ویلاهای استانبول مربوط به ببک و بشیکتاش است و قیمت خانه در این قسمت از استانبول بسیار بالاست. اگر از ببک و بشیکتاش به غرب استانبول برویم به منطقه بیوک چکمه می رسیم.این منطقه در قسمت غربی استانبول واقع شده است و فاصله آن تا قلب استانبول حدود 1 ساعت میدان تقسیم است.اگر قصد خرید خانه ویلایی در یکی از نقاط مجلل و گران استانبول را دارید، ببک و بشیکتاش بهترین گزینه هستند. اما این بدان معنا نیست که قسمت غربی استانبول یا منطقه بیوک-چکمجه کیفیت خوبی ندارد! با این حال، با این قیمت، قیمت مسکن مقرون به صرفه تر از استانبول است.
قیمت ویلاها با توجه به تعداد اتاق ها متفاوت است. عامل اصلی تغییر قیمت خانه ها متراژ آنهاست. عوامل دیگری مانند آب و هوا و امنیت عواملی هستند که بر قیمت مسکن تاثیر می گذارند. نزدیکی به سواحل یا مکان های تفریحی و مذهبی نیز می تواند قیمت ملک را افزایش دهد.

چرا خرید خانه ویلایی در استانبول ترکیه موضوعی مهم است؟

سوال فوق یکی از مهمترین سوالات افرادی است که قصد خرید خانه در استانبول را دارند. اما واقعا چرا باید در استانبول خانه بخرید؟ مزایای این شهر نسبت به شهرهای دیگر ترکیه چیست؟اگر بخواهیم ترکیه را با کشورهای آمریکایی و اروپایی مقایسه کنیم، فقط می توان گفت که هزینه زندگی در اروپا و آمریکا بسیار بالاست، اما در ترکیه این هزینه ها بسیار کمتر است.اینکه سالانه گردشگران زیادی از سرتاسر دنیا برای تفریح ​​به استانبول می آیند، نشان می دهد که استانبول شهری بسیار دلپذیر و محبوب است.استانبول مقصد مهمی برای ورزشکاران است زیرا تفریحات کوهستانی و دریایی در کنار هم وجود دارد.

مهاجرت به ترکیه با خرید ویلا در استانبول

اگر طرفدار هر سبک زندگی هستید می توانید آن را در استانبول تهیه کنید، مثلا اگر از طرفداران سبک زندگی خانه های ساحلی هستید استانبول این شرایط را برای شما آماده کرده است و می توانید با خرید ویلا در استانبول ترکیه آن را تهیه کنید.حتی اگر از کسانی هستید که دوست دارید در پنت هاوس و آپارتمان زندگی کنید، شرایط برای شما مهیا است و می توانید در بهترین خانه های ترکیه و خاورمیانه زندگی کنید.یکی از رایج ترین راه های مهاجرت به ترکیه اخذ اقامت و شهروندی ترکیه با خرید ویلا در استانبول می باشد. البته این بدان معنا نیست که با خرید آپارتمان نمی توانید تابعیت ترکیه را دریافت کنید.اگر قیمت خانه ای که در استانبول خریده اید بیش از 400 هزار دلار باشد می توانید برای اقامت ترکیه اقدام کنید.

خرید خانه ویلایی ارزان در استانبول

به طور کلی، قیمت یک خانه با توجه به متراژ آن متفاوت است. میانگین قیمت هر متر خانه در استانبول حدود 15 میلیون تومان است. این مبلغ به لیر حدود 4000 لیر است. در واقع برای خرید ویلا در استانبول حداقل به 800 هزار لیر نیاز دارید. اکثر خانه های سنتی استانبول بالاتر از این میانگین قیمت هستند.برای همه ویلاها یا پنت هاوس های لوکس نمی توان یک قیمت در نظر گرفت. اما به طور متوسط ​​یک ویلای مناسب حدود 800 هزار لیر است.
بیلیک دوزو، بشیکتاش، ببک، سیلیوری و بویوکچکمجه از جمله گران ترین محله های استانبول هستند. ویلاهای لوکس در استانبول همانطور که از نامشان پیداست قیمتی چند میلیون دلاری دارند. این خانه ها بیشتر به سرمایه گذاران بین المللی و هنرمندان برجسته ترکیه اختصاص دارد.

قیمت  خرید خانه ویلایی در استانبول ترکیه چه تفاوتی با شهرهای دیگر دارد؟

قیمت ها در مناطق مختلف ترکیه متفاوت است. گران ترین ساختمان ها شهرهای استانبول و آنتالیا هستند. از طرفی ارزان ترین خانه ها در دنیزلی ترکیه یافت می شود. در دنیزلی قیمت هر متر خانه حدود 6 میلیون تومان است. هزینه خرید ویلا در استانبول ترکیه با سایر شهرها متفاوت است.اگر به دنبال سرمایه‌گذاری ایمن در یک کشور با ثبات اقتصادی قابل قبولی هستید، ترکیه بهترین گزینه برای شما است. با خرید خانه ویلایی در استانبول ترکیه آینده خود و فرزندان خود را تضمین کنید.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان