اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107186765119520
در دسترس نیست

افتتاح حساب بانکی در ترکیه چگونه است؟

کد: 140107186765119520

، (اخبار رسمی): در صورت دریافت اقامت ترکیه می توانید به راحتی در این کشور حساب بانکی باز کنید. برای این کار کافی است مدارک لازم مانند کارت نفوس (اداره ثبت احوال ترکیه)، کیملیک ترکی، سیم کارت ترکیه، قبوض گاز، برق و آب را با یکی از بانک های زارید یا ایش ارسال کنید و پس از گذشت حدود یک هفته، را کارت ویزای فیزیکی ...

افتتاح حساب بانکی در ترکیه چگونه است؟
افتتاح حساب بانکی در ترکیه چگونه است؟

همانطور که می دانید ترکیه یکی از بهترین کشورها برای سرمایه گذاری به حساب می آید و در سال های اخیر افراد زیادی از ایران با خرید ملک در ترکیه سرمایه خود را به این کشور زیبا منتقل کرده اند. حال شاید این سوال پیش بیاید چگونه و در کدام حساب بانکی باید در ترکیه سرمایه گذاری کرد؟ بانک های ترکیه که در آن خارجی ها می توانند حساب باز کنند کدامند؟ و ...  سوالاتی است که ممکن است در روند افتتاح حساب پیش بیاید. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی درباره افتتاح حساب بانکی در ترکیه به دست آورید.

افتتاح حساب بانکی در کشور ترکیه

بدیهی است که ترکیه نیز مانند هر کشور دیگری در جهان دارای بانک های معتبر و شناخته شده ای برای افتتاح حساب برای اتباع خارجی است. نه تنها برای سرمایه گذاری خارجی، بلکه برای خرید ملک در استانبول ، پرداخت اجاره خانه و هزینه هایی از این قبیل و غیره. باید نسبت به افتتاح حساب بانکی در این کشور اقدام نمود. ناگفته نماند که ایرانیان در این کشور با محدودیت های بیشتری روبرو هستند و تنها می توانند با پاسپورت ایرانی خود در تعداد محدودی از بانک ها حساب باز کنند. از جمله این بانک ها می توان به "بانک ایش" و "بانک جرات" اشاره کرد. .

روند افتتاح حساب بانکی در کشور ترکیه

برای افتتاح حساب در هیچ یک از بانک های ذکر شده نیازی به گذراندن مراحل پیچیده و دشوار نیست، فقط باید مدارک لازم مانند کارت اقامت ترکیه، اصل گذرنامه و شماره مالیاتی را تهیه و سپس به بانک ها ارائه دهید. . بنابراین قبل از مراجعه به بانک مدارک لازم را تکمیل کنید تا در صورت وجود مشکل یا مفقودی سریعا آن را برطرف کنید. به عنوان مثال، اگر شماره مالیاتی دریافت نکرده اید، بلافاصله به اداره مالیات شهر مورد نظر خود مراجعه کنید و با ارائه مدارکی مانند اصل پاسپورت، کپی صفحه با آخرین مهر ورود به ترکیه، شماره مالیات خود را دریافت کنید. و یک کپی از صفحه عکس به اداره مالیات. پس از افتتاح حسابی که می تواند بر اساس یورو، لیر و دلار باشد، کارت بانکی شما با نام مسترکارت یا ویزا کارت صادر و به آدرسی که در فرم نوشته اید ارسال می شود.

روش‌های افتتاح حساب بانکی در ترکیه

با وجود تمامی محدودیت هایی که برای اتباع خارجی به خصوص ایرانی ها هنگام افتتاح حساب بانکی در ترکیه اعمال می شود، در این قسمت به بررسی شرایط افتتاح حساب در این کشور می پردازیم:

۱- افتتاح حساب بانکی با اقامت کشور ترکیه

اگر اقامت ترکیه را گرفته اید، می توانید به راحتی در این کشور حساب بانکی باز کنید. برای این کار کافی است مدارک لازم مانند کارت نفوس (اداره ثبت عمومی ترکیه)، کیملیک ترکی، سیم کارت ترکیه، قبوض گاز، برق و آب را به یکی از بانک های زراعت یا ایش ارائه دهید و پس از گذشت حدود یک هفته. . ، کارت ویزای فیزیکی صادر می شود یا به نام خود به آدرس پستی ثبت شده ارسال می شود.

۲- افتتاح حساب بانکی بدون اقامت

از این طریق می توانید مراحل لازم برای افتتاح حساب در بانک کشاورزی ترکیه را تنها با پاسپورت خود انجام دهید. به این ترتیب ابتدا به اداره مالیات رفته و کد مالیاتی و آدرس صحیح خود را دریافت کنید. برای افتتاح حساب بانکی به لیر، پوند، یورو و دلار می توانید در مدت زمان بسیار کوتاه (یک روز) اقدامات لازم را انجام دهید. اگر زبان ترکی را به خوبی نمی دانید با توجه به جدی بودن مسائل مالی، توصیه می کنیم از مترجم استفاده کنید تا در محل کار دچار مشکل نشوید.

۳- افتتاح حساب بانکی از طریق سپرده‌گذاری

بانک های ترکیه مانند بانک های دیگر کشورهای جهان همواره پذیرای مشتریانی هستند که قصد دارند در بانک سپرده گذاری کنند (حتی برای یک ماه) و شرایط افتتاح حساب را برای مشتریان بسیار آسان می کنند. توجه داشته باشید که حداقل سرمایه گذاری در ترکیه 30000 لیر است و سود نیز به این سپرده تعلق می گیرد.

۴- افتتاح حساب بانکی از طریق ثبت شرکت

یکی دیگر از راه های سریع و آسان برای افتتاح حساب بانکی در ترکیه، ثبت شرکت است، این حساب ها دارای ویژگی های یک حساب تجاری یا شرکتی مانند تعیین محدودیت برداشت فردی، داشتن چندین امضا در صورت حساب می باشد.

کلام آخر
همانطور که خواندید در این مقاله اطلاعات دقیقی از نحوه افتتاح حساب بانکی در کشور زیبای ترکیه در اختیار شما قرار داده ایم. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد آن، توصیه می کنیم با مشاوران متخصص و حرفه ای گات ترکی تماس بگیرید تا به طور کامل شما را در روند افتتاح حساب بانکی در ترکیه راهنمایی کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه