اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107186764219520
در دسترس نیست

چطور با خرید خانه اقامت ترکیه را دریافت کنیم؟

کد: 140107186764219520

، (اخبار رسمی): طبق قوانین ترکیه، شهروندان ایرانی می توانند در ترکیه ملک یا خانه بخرند و می توانند خانه مورد علاقه خود را در اکثر مناطق و شهرهای ترکیه خریداری کنند. اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید خانه در بین خارجی ها بسیار محبوب است. تقریباً از سال 2004، خارجی ها به دلیل موقعیت جغرافیایی ترکیه و چهار فصل بودن آن ...

چطور با خرید خانه اقامت ترکیه را دریافت کنیم؟
چطور با خرید خانه اقامت ترکیه را دریافت کنیم؟

اگر می خواهید بدون محدودیت تجارت کنید، با پرداخت هزینه کم و حفظ ارتباط با سایر کشورهای جهان پاسپورت مناسب خود و عزیزانتان را دریافت کنید، توصیه می کنیم با خرید خانه در کشور موفق ترکیه سرمایه گذاری کنید و پاسپورت این کشور را بگیرید در این مقاله تمامی شرایط اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک را به تفصیل توضیح خواهیم داد.

اقامت ترکیه برای اتباع ایرانی

ترکیه یکی از کشورهای همسایه ایران است که از نظر فرهنگی و ارزش مالی شباهت زیادی به ایران دارد. از این رو اخذ اقامت ترکیه نسبت به سایر روش های مهاجرتی برای اتباع ایرانی محبوبیت بیشتری دارد، زیرا سازگاری با زندگی در کشور زیبا و در حال توسعه ترکیه سریعتر از زندگی در سایر کشورهاست. از سوی دیگر، ترکیه همواره به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری جهان مورد توجه شهروندان ایرانی بوده و امروزه نیز با وجود موسسات آموزشی و دانشگاه های عالی، امکانات رفاهی شهری جذاب، خریدهای لوکس و مدرن ادامه دارد. فرصت های سرمایه گذاری املاک و مستغلات به ویژه خرید ملک در استانبول مهاجرت به ترکیه یکی از گزینه های بسیار پرطرفدار و شیک برای متقاضیان ایرانی است.

اقامت کشور ترکیه با خرید خانه

طبق قوانین ترکیه، شهروندان ایرانی می توانند در ترکیه ملک یا خانه بخرند و می توانند خانه مورد علاقه خود را در اکثر مناطق و شهرهای ترکیه خریداری کنند. اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید خانه در بین خارجی ها بسیار محبوب است. تقریباً از سال 2004، خارجی ها به دلیل موقعیت جغرافیایی ترکیه و چهار فصل آن، علاقه مند به خرید ملک و سرمایه گذاری در ترکیه شده اند. در ابتدا فروش املاک و مستغلات در ترکیه تنها با توافق دوجانبه با این کشور به اتباع مجاز بود، اما در سال 2013 این قانون توسط دولت ترکیه لغو شد که باعث شد بازار املاک و مستغلات این کشور رشد قابل توجهی داشته باشد. . در حال حاضر خرید خانه توسط اتباع خارجی به ویژه ایرانی ها در ترکیه روز به روز در حال افزایش است و قطعا در سال های آینده نیز این امر ادامه خواهد داشت.

اقامت در ترکیه با خرید خانه

اخذ اقامت ترکیه با خرید خانه بسیار آسان است. خرید ملک در ترکیه به مبلغ 400 هزار دلار آمریکا. با این دلار می توانید اقامت دائم ترکیه را دریافت کنید. اگر ارزش خانه یا کل دارایی شما در ترکیه کمتر از 400000 دلار باشد، به شما یک سال اقامت تعلق می گیرد که قابل تمدید است و می توانید اقدامات لازم را برای افتتاح A انجام دهید. حساب بانکی در ترکیه اما به یاد داشته باشید که با این نوع اقامت شما اجازه کار در این کشور را نخواهید داشت و باید مجوز کار در ترکیه را دریافت کنید.

اما اگر قیمت خانه یا کل قیمت ملکی که در این کشور خریداری می کنید بیش از 400000 دلار باشد، امکان گرفتن پاسپورت ترکیه و حقوق شهروندی برای شما وجود دارد و می توانید در مدت کوتاهی پاسپورت ترکیه را دریافت کنید. از زمان با اخذ پاسپورت ترکیه با خرید خانه، شهروند ترکیه محسوب می شوید و از تمامی حقوق شهروند ترکیه برخوردار خواهید شد.

به عنوان مثال می توانید بدون تمدید دائمی اقامت خود در این کشور، یک حساب بانکی در ترکیه افتتاح کنید، کار کنید، تحصیل کنید و زندگی باکیفیتی در کنار عزیزان خود داشته باشید. در بین کشورهای دنیا، ترکیه راحت ترین و آسان ترین سیستم شهروندی و مراقبتی را دارد، بنابراین به افرادی که قصد دریافت پاسپورت دوم را دارند توصیه می کنیم این راه آسان و بدون دردسر را انتخاب کنند.

شرایط دریافت پاسپورت ترکیه با خرید خانه

  • برای گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید خانه در ترکیه باید خانه مورد نظر را با توجه به شرایط زیر خریداری کنید:
  • ارزش خانه شما یا تعداد کل خانه های خریداری شده در ترکیه باید حداقل 400000 دلار باشد.
  • باید خانه مورد نظر را نقدی بخرید.
  • توجه داشته باشید که نمی توانید خانه ای را که برای شهروندی خریده اید به مدت سه سال بفروشید.
  • هر بازدید کننده مجاز به خرید تا سقف 30 هکتار زمین ترکیه است.
  • شهروندان خارجی حق اجاره یا مالکیت زمین ترکیه در مناطق دفاعی و نظامی را ندارند.
  • شما مجاز به اجاره خانه خود هستید و از این طریق می توانید در ترکیه درآمد کسب کنید.

سخن پایانی

همانطور که خواندید در این مقاله اطلاعات لازم برای اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید خانه را ارائه کرده اید. اگر قصد خرید آپارتمان در استانبول را دارید پیشنهاد می کنیم با مراجعه به سایت گات ترکی با مشاورین مجرب و حرفه ای اطلاعات مفید و راهنمایی های لازم و مراحل خرید دریافت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]