اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106096390219520

اقامت ترکیه با خرید ملک ارزان

کد: 140106096390219520

https://bit.ly/3RDrslc

، (اخبار رسمی): برای اخذ اقامت ترکیه راه های مختلفی وجود دارد که ساده ترین آنها خرید خانه در ترکیه می باشد. مسکنی که دریافت می کنید بسته به قیمت ملک کوتاه مدت یا دائمی خواهد بود.

اقامت ترکیه با خرید ملک ارزان
اقامت ترکیه با خرید ملک ارزان

ترکیه یکی از کشورهای گردشگری در نزدیکی ایران است. بسیاری از ایرانیان با سفرهای مکرر به این کشور ترکیه را مکانی مناسب برای زندگی و کار یافته اند. هر ساله تقاضا برای خرید ملک در ترکیه و جستجوی اقامت در این کشور بیشتر می شود و همچنان رو به رشد است. دولت ترکیه به منظور جذب سرمایه گذاران خارجی و کمک به بهبود اقتصاد کشور، شرایط و مشوق هایی را برای اتباع خارجی برای خرید ملک فراهم کرده است تا آنها بتوانند خانه بخرند و در ترکیه اقامت بگیرند. حال سوال اینجاست که حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه برای زندگی چقدر است؟

اقامت از طریق خرید ملک در ترکیه

شما می توانید با ارزان ترین قیمت 60000 دلار در ترکیه خانه بخرید و در این کشور اقامت بگیرید. اما به طور کلی محدودیت قیمتی برای خرید ملک و خرید خانه و آپارتمان در ترکیه وجود ندارد. با اجاره خانه هم می توانید اقامتگاه ترکیه ای بگیرید! چه چیزی بهتر از این؟ در عین حال شرایطی وجود دارد که به شما امکان می دهد در صورت عدم رعایت آنها، ملک مورد نظر خود را خریداری کنید. در زیر به بیان این شرایط و راهنمای کوتاه خرید ملک در ترکیه برای خارجی ها پرداخته ایم.

راه‌های اخذ اقامت ترکیه

برای اخذ اقامت ترکیه می توانید از راه های زیر اقدام کنید:

  • کار در ترکیه
  • تحصیل در ترکیه
  • خرید ملک (خانه) در ترکیه
  • سرمایه گذاری در ترکیه
  • ازدواج با شهروند ترکیه
  • اخذ اقامت ترکیه با اجاره خانه

با اجاره خانه در ترکیه می توانید اقامت ترکیه را دریافت کنید. شهروندان ایرانی برای سفر به ترکیه نیازی به ویزا ندارند و می توانند تا 3 ماه بدون اجازه اقامت در این کشور اقامت داشته باشند. برای اقامت بیش از 90 روز در ترکیه باید اجازه اقامت دریافت کنید.

انواع اجازه اقامت ترکیه به صورت موقت (کوتاه مدت، یک ساله) و دائمی (بلند مدت) می باشد. راه های مختلفی برای اخذ اقامت ترکیه وجود دارد که ساده ترین آنها خرید خانه در ترکیه است. از این پس با توجه به قیمت خانه، اقامتی که از آن بهره مند خواهید شد، موقت یا دائمی خواهد بود. شما می توانید با اخذ مجوز اقامت موقت حداکثر به مدت یک سال در ترکیه بمانید. اقامت دائم،  با اخذ این نوع اقامت می توانید به صورت دائم در ترکیه زندگی کنید برای گرفتن اقامت ترکیه توصیه می کنیم خانه بخرید، اما اگر سرمایه شما برای اجاره آپارتمان در ترکیه کافی است، می توانید شانس خود را امتحان کنید و برای اقامت اقدام کنید. اخذ اقامت ترکیه از طریق اجاره منزل 50-50 می باشد و ثابت نمی باشد. راه حل ارائه شده توسط شرکت گات ترکی به شما در امر اجاره ملک در ترکیه یافتن محل سکونت برای کار می باشد. اما در صورتی که با اجاره ملک اقامت دریافت کنید، اقامت شما کوتاه مدت است و فقط یک سال اعتبار دارد و پس از این مدت باید از روش دیگری برای اخذ اقامت استفاده کنید.

اقامت از طریق خرید خانه در ترکیه

همانطور که گفتیم تقاضا برای خرید ملک در ترکیه توسط ایرانیان در حال افزایش است. استانبول، آنکارا، آنتالیا و ازمیر از جمله شهرهای محبوب برای خرید ملک در ترکیه هستند. استانبول بزرگترین و گران ترین شهر ترکیه است که مناطق و محله های زیادی برای انتخاب و خرید خانه های محلی و پروژه های مختلف ساختمانی دارد. در هر یک از این شهرها گزینه های املاک و مستغلات را با قیمت های مختلف پیدا خواهید کرد. مطمئنا یکی از آنها با شرایط شما مطابقت دارد، برای درک این موضوع به یک مشاور املاک نیاز دارید که با گزینه های متعدد ویلا و آپارتمان در ترکیه آشنا باشد. مشاوران گات ترکی به شما مشاوره تخصصی در این زمینه را کاملا رایگان ارائه می دهند، برای یافتن خانه رویایی خود با ما تماس بگیرید.

اخذ اقامت دائم از طریق خرید ملک در ترکیه

در چه صورت می‌توان به اقامت از طریق خرید خانه در ترکیه دست یافت؟ چنانچه شما خانه‌ای به ارزش حداقل ۲۵۰ هزار دلار آمریکا در کشور ترکیه خریداری کنید، می‌توانید بلافاصله برای اخذ اقامت، تابعیت و پاسپورت ترکیه اقدم کنید، آن هم نه فقط برای خودتان، بلکه برای تمامی اعضای خانواده‌تان!! با خرید ملک با ارزش کمتر از این رقم می‌توانید اقامت موقت که پیش‌تر در رابطه با آن توضیح دادیم را دریافت کنید.

راهنمای خرید املاک و مستغلات در ترکیه برای اتباع خارجی

در زیر دستورالعمل هایی را برای ایرانیان و به طور کلی خارجی ها برای خرید خانه در ترکیه ارائه کرده ایم تا هنگام خرید ملک در ترکیه دچار مشکل نشوند. این راهنما مروری بر خرید خانه در ترکیه است و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید ملک در ترکیه بهتر است با مشاوران املاک گات ترکی تماس بگیرید.قوانین و محدودیت هایی برای خرید خانه توسط اتباع خارجی در ترکیه در نظر گرفته شده است که با رعایت آن می توانید به راحتی ملک مورد نظر را خریداری کرده، اقامت این کشور را دریافت کرده و شروع به کار کنید.

محدودیت های فعلی شامل خرید تا 30 هکتار زمین در ترکیه است. خارجی هایی که برای سرمایه گذاری در ترکیه زمین خریداری می کنند باید حداکثر تا دو سال شروع به ساخت و ساز کنند.
یکی از اقداماتی که باید قبل از خرید ملک در ترکیه انجام دهید، گرفتن مجوز از مقامات نظامی منطقه است. این نکته بسیار حائز اهمیت است زیرا اگر ملک در مناطق امنیتی و نظامی قرار داشته باشد، نمی توان آن را به خارجی ها فروخت. خارجی ها از خرید خانه در برخی مناطق روستایی ترکیه منع شده اند.

مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در ترکیه

مراحل و مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در دفاتر اسناد رسمی در ترکیه به شرح زیر است.
مدارک هویتی یا پاسپورت
اجازه اقامت صادر شده توسط فرماندهی پلیس برای اتباع خارجی
در مورد معامله وکالت براساس وکالت در خارج از کشور: اصل وکالتنامه با ترجمه
بیمه اجباری زلزله ساختمان ها
سند اعلام ارزش ملک از شورای مربوطه
دو عکس از خریدار و یکی از فروشنده
مترجم قسم خورده و دو شاهد برای خارجی ها
قبل از انعقاد قرارداد، خریدار باید از اداره ثبت املاک بررسی کند که ملک مورد نظر رهن نشده است، مالیات پرداخت نشده ندارد و توسط شخص دیگری رهن نشده است.

مراحل درخواست مجوز اقامت با خرید ملک در ترکیه

درخواست اقامت و خرید ملک در ترکیه با مرحله درخواست آنلاین آغاز می شود. در این قسمت سوالات شخصی از شما پرسیده می شود و باید به آنها پاسخ دهید. در این سوالات مواردی مانند اطلاعات هویتی، اطلاعات پاسپورت کشورتان، اطلاعات اقامت در کشورتان و غیره از شما خواسته می شود. پس از پر کردن و ذخیره فرم، باید منتظر ایمیل آژانس مهاجرت ترکیه باشید. در این ایمیل روز و ساعت جلسه مصاحبه ذکر شده است.
اگرچه این فرآیند زمانی انجام می شود که همه گیری کووید-19 تمام شود. با توجه به شرایط فعلی ترکیه، جلسه حضوری در استانبول لغو شده است و در صورت تایید درخواست شما، تاییدیه از طریق ایمیل یا فکس برای شما ارسال خواهد شد. با توجه به شرایط منحصر به فرد ترکیه در حال حاضر، متاسفانه تا زمانی که مشاور مهاجرت با شما تماس نگرفته باشد، امکان ملاقات حضوری وجود ندارد. در برخی از ایالت ها فرآیند تعیین وقت با اداره مهاجرت برقرار است و شما می توانید با تمام مدارک خود در روز و ساعت مشخص شده در مصاحبه شرکت کنید.

خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت با گات ترکی

در سایت گات ترکی می توانید بسیاری از گزینه های ملکی را مشاهده کنید، امکانات هر کدام را تحلیل کنید و با توجه به قیمت ملک و بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. سپس با ما تماس بگیرید و برای خرید ملک در ترکیه و سپس اخذ اقامت مشاوره دریافت کنید. ما در تمام مراحل همراه شما خواهیم بود و به شما در اخذ اقامت ترکیه کمک خواهیم کرد. از فرصت استفاده کنید و همین الان با ما تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]