اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106096391019520

قیمت خرید خانه در ترکیه و گرفتن اقامت

کد: 140106096391019520

https://bit.ly/3qc7Qcl

، (اخبار رسمی): خرید خانه به یکی از بهترین راه ها برای یافتن مسکن در ترکیه تبدیل شده است. هنگام خرید خانه به ارزش 400000 دلار ابتدا اقامت دائم ترکیه و سپس اقامت دائم و در نهایت تابعیت این کشور را دریافت می کنید.

قیمت خرید خانه در ترکیه و گرفتن اقامت
قیمت خرید خانه در ترکیه و گرفتن اقامت

ترکیه در سال های اخیر به یکی از بهترین مقاصد برای مهاجران ایرانی تبدیل شده است. راه های مختلفی برای اخذ اقامت این کشور وجود دارد که یکی از ساده ترین آنها خرید ملک می باشد. اخذ اقامت از طریق خرید ملک در ترکیه در کمترین زمان نسبت به سایر روش ها انجام می شود و همچنین می توانید برای خانواده خود اقامت این کشور را دریافت نمایید. نکته ای که در مورد خرید خانه در ترکیه وجود دارد این است که اگر قیمت ملکی که خریداری می کنید از 400 هزار دلار بیشتر شود، تابعیت و پاسپورت این کشور به شما داده می شود. برای اطلاع از شرایط و مراحل خرید ملک و اخذ پاسپورت ترکیه و همچنین قیمت خرید خانه در ترکیه و گرفتن اقامت در این مقاله با ما همراه باشید.

روش های مختلف اخذ تابعیت ترکیه از طریق خرید ملک

راه های مختلفی برای مهاجرت و اقامت در ترکیه وجود دارد که برخی از آنها بسیار سخت و زمان بر هستند. در عین حال روش های دیگر می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن به اخذ اقامت دائم و حتی تابعیت ترکیه منجر شود.
از روش های مختلف اخذ اقامت ترکیه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  کار در ترکیه
  •  سرمایه گذاری در ترکیه
  •  خرید خانه در ترکیه
  • کارآفرینی
  • ازدواج

دریافت اقامت ترکیه با خرید ملک 

اگر به دنبال راهی ساده، آسان، بی دردسر و مطمئن برای خرید خانه ترکی هستید، خرید ملک در این کشور را به شما توصیه می کنیم. با خرید ملک در ترکیه می توانید به راحتی و با خیالی آسوده صاحب خانه در این کشور شوید. همچنین در صورت داشتن شرایط خاصی مانند ارزش دارایی، ملیت و پاسپورت این کشور به شما داده می شود. به همین دلیل با خرید ملک در ترکیه در سال های اخیر نسبت به سایر روش های مسکن تقاضای بالایی داشته است. یکی از مهم ترین شرایط خرید خانه ترکیه از طریق خرید ملک ارزش آن است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

خرید املاک و مستغلات با ارزش کمتر از 400 هزار دلار

اگر قصد خرید خانه در ترکیه را دارید، باید به خاطر داشته باشید که ارزیابی قیمت ملک به طور مستقیم بر شانس شما برای دریافت اجازه اقامت در این کشور تاثیر می گذارد. حداقل قیمت خرید ملک در ترکیه 400000 دلار تعیین شده است. اما به این معنا نیست که اگر ارزش ملک شما کمتر از این مقدار باشد، اقامت ترکیه دریافت نمی کنید.
اگر به هر دلیلی ملکی با قیمت کمتر از 400000 دلار خریداری کنید، دولت ترکیه به شما اجازه اقامت موقت 5 ساله بدون تمدید می دهد. در این مدت شما این امکان را دارید که ملک خریداری شده خود را بیش از چهارصد هزار دلار افزایش دهید. جالب اینجاست که برای رساندن قیمت به 400000 دلار نیازی به خرید ملک ندارید. در عوض، می‌توانید چندین خانه بخرید، که قیمت کل را به چهارصد هزار دلار می‌رساند.

خرید ملک در ترکیه با ارزش بیشتر از 400 هزار دلار آمریکا

اگر بتوانید در ترکیه ملکی با ارزش کل بیش از 400000 دلار آمریکا خریداری کنید، به تدریج ابتدا اقامت موقت، سپس اقامت دائم و در نهایت تابعیت ترکیه را دریافت خواهید کرد.
با خرید خانه مورد نظر، ارائه مدارک به سفارت و گرفتن تاییدیه، حق اقامت 5 ساله در این کشور را به دست خواهید آورد. توجه داشته باشید که مهم ترین شرط اقامت ترکیه با خرید ملک این است که شما باید حداقل 11 ماه در سال در ترکیه بمانید. پس از این مدت به شما اقامت دائم ترکیه داده می شود. اگر حداقل شرط اقامت 11 ماه در سال را برای 3 سال دیگر داشته باشید، می توانید تابعیت و پاسپورت این کشور را دریافت کنید.

اخذ اقامت ترکیه برای تمام اعضای خانواده با خرید ملک

یکی از مزایای خرید ملک در ترکیه امکان اخذ اقامت برای اعضای خانواده است. توجه داشته باشید که اعضای خانواده شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال می شود. اما برای کودکان بالای 18 سال محدودیت وجود دارد.اگر می خواهید خانه بخرید و اقامت ترکیه را دریافت کنید و برای فرزندان بالای 18 سال خود ویزا بگیرید، فرزند شما باید شرایط خاصی را داشته باشد. همچنین تأیید یا رد این درخواست مستقیماً با مأمور کنسولی ارتباط دارد و این اقدام کاملاً به تشخیص وی می باشد.

تمدید اقامت ترکیه با خرید ملک

تمدید اقامت در ترکیه با خرید ملک ارزان قیمت یکی از راه های تمدید اقامت در ترکیه است. به عنوان مثال تصور کنید که برای گردشگری به ترکیه سفر کرده اید و مدت اقامت شما در حال اتمام است. در این صورت می توانید با خرید خانه اقامت خود را در ترکیه تمدید کنید. با این کار نوع اقامت و ویزای شما تغییر می کند و بسته به نوع ملک خریداری شده می توانید اقامت موقت یا دائم این کشور را دریافت کنید

هزینه ها و شرایط اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک

برخی از هزینه ها و شرایط اقامت در ترکیه با خرید خانه. برآورد هزینه اقامت در ترکیه با خرید خانه یکی از مواردی است که قبل از خرید خانه و درخواست اقامت باید به آن توجه کنید. یکی از این هزینه ها هزینه محضر هر یک از گذرنامه هاست که باید 200 لیر بپردازید. همچنین هزینه انتقال سند حدود ۲ تا ۳ درصد کل مبلغ ملک خریداری شده می باشد.
علاوه بر نکات ذکر شده، برای خانه مورد نظر باید عوارض شهرداری که 2 تا 3 درصد کل املاک و مستغلات است و همچنین هزینه نقل و انتقال پرداخت کنید. در عین حال برای املاک و مستغلات در ترکیه باید پورسانت بپردازید که حدود 3 تا 5 درصد ارزش ملک خریداری شده است. هزینه حق زمین در ترکیه موضوع دیگری است که نیاز به توجه دارد. هزینه زمین برای هر متقاضی 80 لیر و برای هر خانواده 89 لیر می باشد. در نهایت هزینه بیمه نیز وجود دارد که بسته به سن و نوع کارگزار بیمه برای هر نفر بین 300 تا 800 لیر پرداخت می شود.

امکان اجاره دادن ملک خریداری شده در ترکیه

یکی از جذابیت های خرید خانه در ترکیه امکان کسب درآمد از طریق اجاره آن است. به عنوان مثال، تصور کنید که سه خانه را به مبلغ 400000 دلار خریداری کرده اید و فقط در یکی زندگی می کنید. در این صورت می توانید دو خانه دیگر را با قیمت مناسب اجاره دهید.
با توجه به ارزش لیر ترکیه نسبت به ریال ایران و بالا بودن اجاره بها در ترکیه، اجاره خانه می تواند به عنوان یک منبع درآمد محسوب شود. بنابراین توصیه می کنیم چند خانه بخرید و تعدادی از آنها را به مهاجران ترک اجاره دهید. بنابراین هزینه های ماهانه زندگی شما در این کشور پرداخت می شود و می تواند انتخاب خوبی برای زندگی در ترکیه باشد و فشار اقتصادی را کاهش دهد.

مدارک ضروری جهت اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک

برای اخذ تابعیت ترکیه با خرید ملک باید در زمان های مختلف مدارک مختلفی مانند خرید ملک، ثبت نام و ارائه مدرک و در نهایت مراجعه به سفارت خارجی برای مصاحبه همراه داشته باشید و تمامی این کتاب ها بی نقص خواهند بود. در غیر این صورت درخواست شما برای ویزا یا انتقال مدارک رد می شود. در زیر لیستی از مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک به صورت واحدی یا نقدی آمده است:

  •  گذرنامه با کپی محضری
  •  شناسنامه با ترجمه رسمی
  •  ارائه ترجمه رسمی سند ازدواج در صورت ازدواج
  •  اصل سند ملک خریداری شده
  •  ارسال درخواست تکمیل شد
  • 4 عکس پرسنلی با استاندارد 3*4
  • صدور گواهی بیمه برای شما و خانواده تان

کلام آخر

خرید خانه به یکی از بهترین راه ها برای یافتن مسکن در ترکیه تبدیل شده است. هنگام خرید خانه به ارزش 400000 دلار ابتدا اقامت دائم ترکیه و سپس اقامت دائم و در نهایت تابعیت این کشور را دریافت می کنید. مدت اقامت موقت یک یا دو سال با امکان تمدید به مدت پنج سال می باشد. برای تمدید این مدت سه شرط باید رعایت شود. مدارک مالکیت خانه، اقامت حداقل دو هفته در سال و عدم جرم از جمله آنهاست. البته اگر قصد دریافت اقامت دائم و تابعیت ترکیه را دارید، باید 11 ماه در سال در این کشور بمانید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]